Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar ben jij goed in?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Jul 2014 20:25

Re: Waar ben jij goed in?

Ik kan goed plannen, op het werk handig maar thuis ook, ik heb alles wel goed gepland en georganiseerd als ik ergens heen ga.
:heart: :heart: 2011
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 02 Jul 2014 20:47

Re: Waar ben jij goed in?

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 10 Aug 2016 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Bericht 02 Jul 2014 21:16

Re: Waar ben jij goed in?

Zwemmen
Creatief als in handvaardigheid en fotografie
Met kinderen omgaan
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Jul 2014 21:56

Re: Waar ben jij goed in?

Hmm ik weet niet waar ik nu echt goed in ben.

Ik ben wel heel punctueel en hou van organiseren.

Oja en wat jij zegt Whoop herken ik ook, ik ben ook een enorme speurneus.
Voor mijn werk ben ik vaak op zoek naar personen die soms liever niet gevonden willen worden en binnen no time ben ik ze op het spoor ;).
Stiekem zou ik ook wel privédetective willen worden, haha.
Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 02 Jul 2014 23:51

Re: Waar ben jij goed in?

Ik heb niet echt een talent :eyes:

Ah ja, klinkt misschien gek maar ik ben goed in mijn werk. Ik werk inmiddels ook al heel wat jaren in de horeca maar ik vind het zo leuk dat ik echt goed ben in m'n werk en dat ook altijd terug hoor. Binnen het bedrijf waar ik nu werk heb ik super veel geleerd en het is heel variërend. Dit geldt trouwens voor mijn bijbaan in de horeca maar ook voor het werk waarvoor ik studeer (pedagogiek). Ik verbaas me er wel eens over wat ik met (soms zeer ingewikkelde) kinderen voor elkaar krijg. Ja ik vind het fijn om te merken dat ik goed ben in die dingen.
Daarnaast ben ik ook erg creatief, vooral met dingen bedenken/uitvoeren/organiseren en ik kan goed koken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Jul 2014 14:56

Re: Waar ben jij goed in?

Dingen onthouden. Wat iemand op een bepaald moment heeft gedaan of gezegd kan ik vaak zo in detail na vertellen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 04 Jul 2014 01:22

Re: Waar ben jij goed in?

Ik denk dat ik goed ben in het organiseren juist omdat ik (zoals jij zo mooi zegt) oog voor detail heb. Als ik echt mij "erin gooi" wil ik niet dat het de klant aan iets ontbreekt dus denk ik ze een onvergetelijke avond te kunnen bezorgen. Verder ben ik in mijn werk een pietje precies en een "klant gaat voor bijna alles" type. Ik wil gewoon graag dat de klant tevreden is. Overigens vind ik de uitspraak: de klant is koning, zolang hij zich als koning gedraagt ook een hele goede. Zelf ben ik er trouwens wel erg blij mee als een boze klant, uiteindelijk toch de zaak met een glimlach verlaat.
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Jul 2014 09:38

Re: Waar ben jij goed in?

Ik ben vooral heel goed in mezelf naar beneden halen en onzeker zijn. :eyes:

Verder ben ik goed in mijn werk, in organiseren, in klaar staan voor mensen en ik ben op de een of andere manier heel goed met kinderen. Ze vertrouwen mij snel en vinden me leuk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jul 2014 11:20

Re: Waar ben jij goed in?

[quote="Lady"]Ik ben vooral heel goed in mezelf naar beneden halen en onzeker zijn. :eyes:

Verder ben ik goed in mijn werk, in organiseren, in klaar staan voor mensen en ik ben op de een of andere manier heel goed met kinderen. Ze vertrouwen mij snel en vinden me leuk.[/quote]

Oh ja! Dat kan ik idd ook hele erg goed. Jezelf idd niks waard vinden, snoeilelijk en nog meer van dat soort dingen. Ben ik echt heeel goed in.

Maar waar ik verder goed in ben? Echt geen idee. Ik doe maar wat..
<<

Anoniem51

Bericht 04 Jul 2014 11:30

Re: Waar ben jij goed in?

Ik weet niet zo goed waar ik goed in ben.

Op m'n werk geven ze aan dat ik heel veel zelfkennis heb, daar schijn ik dus goed in te zijn, en dat herken ik enigzins ook wel, maar dan had ik bovenstaand antwoord niet gegeven natuurlijk. Ik denk dat ik vooral veel zelfkennis heb als het om m'n slechte eigenschappen gaat.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jul 2014 11:30

Re: Waar ben jij goed in?

Praten, kletsen, je de oren van de kop lullen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Jul 2014 11:57

Re: Waar ben jij goed in?

Ik ben goed in leuke dingen scoren voor weinig geld haha. Een echte koopjesjager. Ook vind ik van mezelf dat ik creatief ben.
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Jul 2014 19:14

Re: Waar ben jij goed in?

Luieren :yes:


En verder ben ik redelijk goed in de Nederlandse taal en het leren van nieuwe talen en ben ik erg georganiseerd en gestructureerd en kan ik dus goed 'orde op zaken stellen'.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers