Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

Anoniem 53

Bericht 17 Sep 2013 16:53

Re: Snail mail

Hmm, dat vind ik helemaal niks voor Jeanette eigenlijk.
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 17 Sep 2013 17:00

Re: Snail mail

ik vond het ook raar. Maar zag toevallig gisteren dat haar vorige snail mail ook al problemen had met de post. Erg toevallig.
<<

Anoniem30

Bericht 17 Sep 2013 17:10

Re: Snail mail

Het lijkt me niet echt nodig om te beschuldigen/conclusies te trekken, we weten het verhaal verder niet, dus wachten gewoon het verhaal van Jeanette even af.
<<

Anoniem22

Bericht 17 Sep 2013 17:24

Re: Snail mail

Wat Pippa zegt. Ik vind het ook niets voor Jeanette, dus laten we alsjeblieft haar verhaal afwachten. Het lijkt me niet nodig om zo'n negatieve sfeer aan dit topic te verbinden.

Mijn gemaakte Snail is vandaag in elk geval op de post gegaan.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 17 Sep 2013 17:36

Re: Snail mail

Eens met bovenstaande. Ik ga donderdag de laatste hand leggen aan mijn snail. Het blijft leuk!:)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

anoniem39

Bericht 17 Sep 2013 17:43

Re: Snail mail

Willem schreef:Wat Pippa zegt. Ik vind het ook niets voor Jeanette, dus laten we alsjeblieft haar verhaal afwachten. Het lijkt me niet nodig om zo'n negatieve sfeer aan dit topic te verbinden.

Mijn gemaakte Snail is vandaag in elk geval op de post gegaan.

Vind ik ook.
Maar zou wel fijn zijn als ze dan even wat van zich laat horen.
<<

anoniem39

Bericht 17 Sep 2013 17:45

Re: Snail mail

Oh en ik moet alleen nog een brief schrijven. Dan is mijn snail ook klaar.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 17 Sep 2013 17:47

Re: Snail mail

Thingle, het valt me op dat je heel erg negatief en boos overkomt. Kijk het is heel erg jammer maar er kan ook geeoon iets fout zijn gegaan nij de post of wat dan ook. Je kan ook jeanette een pm sturen.
Ik had ook aangeboden om voor jou een nieuwe snailmail te maken maar daar heb ik ook niks meer op gehoord.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 17 Sep 2013 19:10

Re: Snail mail

Wat zijn jullie snel allemaal! Ik ben we al begonnen en heb te veel ideeën, maar zal mn best doen om het zaterdag af te maken.

Ik heb mijn snailmail al binnen (ronde3) echt super leuk! zal zo even kijken of foto's plaatsen lukt, maar ben er super blij mee! Dank je Isis!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 17 Sep 2013 19:18

Re: Snail mail

Fijn dat je 'm leuk vind, ik vond het superleuk om te maken. Ik kwam er alleen achter dat ik het touwtje er vergeten achter te maken en zodat je 'm op kan hangen. Wil je dat ik nog een touwtje nastuur of heb je er zelf nog 1 liggen?
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 17 Sep 2013 20:05

Re: Snail mail

Ik heb nog wel een leuk touwtje thuis, dus dat komt goed.
De foto's komen morgen maar, mijn telefoon werkt niet echt meer mee.
Alvast dan wat er in zat: een memo/kaarten bord om op te hangen, een gebogen LP voor post/tijdschriften oid, theezakjes elke appart leuk verpakt, een breipatroon voor een speldenkussen, een boekenlegger, zakje voor chocolademelk (incl gebruiks aanwijzing) een sleutelhanger met Jugendstillplaatjes en natuurlijk de brief. En nu ben ik bang dat ik nog iets vergeten ben, maar ben er dus echt blij mee :cheering:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 17 Sep 2013 20:09

Re: Snail mail

Als ik alle snails zo lees moet ik nog veel maken denk ik zo.. Waarschijnlijk morgen tijd dus ga ik maar eens verder :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 17 Sep 2013 20:22

Re: Snail mail

Sorry, gewoon een beetje teleurgesteld dat ik niks heb gekregen, via mijn lootje contact heb geprobeerd te zoeken en gewoon niks hoor. Ik snap dat gewoon niet. Ik wil best horen wat er aan de hand is, maar als iemand niet reageert ga ik niet meer van t positieve uit, misschien geen goede eigenschap.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 17 Sep 2013 20:31

Re: Snail mail

Heb je Jeanette zelf al een PM gestuurd?
<<

thingie

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:28

Bericht 17 Sep 2013 20:34

Re: Snail mail

ja, vanmiddag. Dus misschien dat daar iets op komt. Maar begreep dat Pippa haar ook al pm heeft gestuurd.
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Sep 2013 21:15

Re: Snail mail

Mierzoet schreef:
Kenya schreef:Mijn linkerhad zit onder de secondelijm, die vanavond explodeerde :laughcry: .

Maar verder gaat het heel goed met mijn snailmail! Vind het ook erg leuk om te doen!

Ow nee! Dat is zo moeilijk eraf te krijgen en je blijft lang een witte waas zien. Gebruik een rasp, helpt echt om lijm resten te verwijderen. Spreekt de ervaringsdeskundige ;)


Haha, had het al eens eerder gehad (ik ben zóo handig, not) en toen met nagellakremover en een nagelvijl het meeste weggekregen. Nu was de terpentine en een nagelborsteltje de uitkomst. Het meeste is eraf en de rest moet maar slijten, haha.


Wat zijn jullie trouwens allemaal snel! Ik ben al wel een heel eind, maar wil nog het een en ander toevoegen en natuurlijk de brief nog schrijven. Dus het wordt denk ik toch echt pas zaterdag dat 'ie op de post gaat.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 17 Sep 2013 23:10

Re: Snail mail

Ik heb hem waarschijnlijk ook pas zaterdag af.
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Sep 2013 12:11

Re: Snail mail

Mijne gaat ook pas zaterdag op de post. Alle spullen om te knutselen liggen klaar, maar heb 2 dagen cursus gehad van het werk dus heb op z'n vroegst vanavond pas tijd om te beginnen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Sep 2013 12:29

Re: Snail mail

Willem, hij is binnen hoor! Leuk gedaan en dat recept (zonder walnoten, die lust ik niet) ga ik zeker uitproberen! :)

Ik dacht eerst, hoe kom je aan mn achternaam, maar ja als jij de 'organisator' bent en mn achternaam in mn mailadres staat is 1 en 1 natuurlijk 2. :nerd:

Edit: Foto komt zeker nog, niet zo heel veel tijd vandaag.
Mijne is al aardig ver, gaat een dezer dagen op de post.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 18 Sep 2013 17:57

Re: Snail mail

.
Laatst gewijzigd door Serena op 14 Apr 2017 13:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 18 Sep 2013 20:17

Re: Snail mail

Ik vind het echt vervelend, maar ik ben bang dat het niet lukt om voor zaterdag mijn post af te hebben. Heb extra moeten werken en dochter slaapt al een paar avonden pas tegen half 10. Ik kan er dit weekend mee aan de slag, maar dan gaat het dus maandag op de post. Hopelijk niet erg.

En ik wil ook nog steeds foto's plaatsen, maar ook nog niet aan toegekomen. Ze staan op mijn telefoon, dus moet ze eerst overzetten naar de computer en dat gaat steeds mis, mijn telefoon loopt vast. Blijf het proberen, want ik wil mijn snailmail wel showen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 19 Sep 2013 08:00

Re: Snail mail

Hoihoi, ik ben hier! Er zijn inderdaad 2 snail mails niet binnen gekomen die ik heb gemaakt (grrr pleuris post hier!). Ik heb die 2 opnieuw gemaakt en de 3de is ook klaar. Echter ben ik nu op bewonersvakantie met mijn werk, dus geen gelegenheid om ze te kunnen posten. Ik heb dit al iemand laten weten, maar is wss niet goed door gekomen. Ik kan ze vrijdag pas posten, breng ze dan gelijk naar een ander postkantoor in de hoop dat dat beter gaat.

Sorry voor de verwarrigheid!
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 19 Sep 2013 08:01

Re: Snail mail

En Pippa, heb je pakketje ontvangen hoor! (Kreeg een app van mijn buurvrouw haha). Ontzettend leuk! Vrijdag zet ik de foto's er op!
<<

Anoniem 41

Bericht 19 Sep 2013 08:23

Re: Snail mail

Jeanette schreef:Hoihoi, ik ben hier! Er zijn inderdaad 2 snail mails niet binnen gekomen die ik heb gemaakt (grrr pleuris post hier!). Ik heb die 2 opnieuw gemaakt en de 3de is ook klaar. Echter ben ik nu op bewonersvakantie met mijn werk, dus geen gelegenheid om ze te kunnen posten. Ik heb dit al iemand laten weten, maar is wss niet goed door gekomen. Ik kan ze vrijdag pas posten, breng ze dan gelijk naar een ander postkantoor in de hoop dat dat beter gaat.

Sorry voor de verwarrigheid!


Hm... denk dat ik een melding zou maken bij postnl dan. Misschien is het wel iemand die vanalles achterover drukt zoals de postbezorgers die je laatst weer hoorde.
Begrijp dat het een pakketje was? Heb je geen verzendcode?
<<

Anoniem30

Bericht 19 Sep 2013 12:29

Re: Snail mail

Jeanette schreef:En Pippa, heb je pakketje ontvangen hoor! (Kreeg een app van mijn buurvrouw haha). Ontzettend leuk! Vrijdag zet ik de foto's er op!


Gelukkig maar :yes:
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers