Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoontopic: LG of Sony? Of toch de nexus?

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Jul 2014 13:40

Telefoontopic: LG of Sony? Of toch de nexus?

Jaaaaaa weer een telefoontopic van iemand die twijfelt tussen 2 telefoons.. Eigenlijk zouden ze 1 telefoon moeten maken, dan zou ik ook niet zo twijfelen haha! Maar ik ga dus morgenavond mijn abonnement verlengen en ik was er heilig van overtuigd dat ik voor de Sony Xperia Z1 zou gaan. Alleen was ik vanmiddag even in de winkel en ging ik twijfelen: de Sony is echt geweldig! Snel, waanzinnige goede camera maar..hij is ook aardig groot waarvan ik bang ben dat hij misschien te groot is voor mijn kleine handen, al kan dat in de winkel ook lijken vanwege alle veiligheidsdingen die eraan zitten. De LG G2 hing er ook naast en die is ook best leuk! Dus nu weet ik het niet meer :redface: Goed..even twee vergelijkingen op een rij:

- Camera: Sony 20.7MP tegenover 13.0MP van LG
- Snelheid: Sony 2.2 gHz tegenover 2.3gHz van LG

Verder zijn ze nagenoeg hetzelfde, alleen de camera is beduidend beter van Sony. Ik heb beide merken nog nooit gehad dus ik hoor graag jullie ervaringen of advies :angel:
Laatst gewijzigd door Pannetoet op 02 Jul 2014 18:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
Wat als het lukt
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Jul 2014 14:59

Re: Telefoontopic: LG of Sony?

MP van een camera gaat alleen tellen als je een foto op mega (echt mega) formaat wil afdrukken. Ik heb in het verleden zowel een sony als een LG gehad en vond die LG lekkerder werken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem119

Bericht 02 Jul 2014 15:07

Re: Telefoontopic: LG of Sony?

Ik heb uiteindelijk niet voor de Sony gekozen vanwege de grootte. Ik weet dus niet hoe ie in dagelijks gebruik zou zijn want ik was ook bang dat ik me aan de grootte zou gaan storen. Maar ik viel ook voor die camera, niet alleen vanwege de MP maar ook de snelheid en sensor.

Maar ik heb nu de Nexus (hetzelfde model als de LG G2, maar dan kale Android) en ben echt super blij met het formaat en de gehele telefoon.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Jul 2014 16:08

Re: Telefoontopic: LG of Sony?

Die heb ook vast gehad Marin! Wat mij vooral opviel is dat hij licht is :-D Hoe vind je hem verder?
Hij is heel onbekend en ik ben bang dat dat nadelig is (dat hij snel kapot gaat ofzo) en ik moet er wel 2 jaar mee verder..
Wat als het lukt
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 02 Jul 2014 16:14

Re: Telefoontopic: LG of Sony?

Ik heb ooit (een aantal jaren geleden) een LG gehad, maar voor mij nooit meer.
Elke keer had ik er problemen mee en werkte het niet goed.

Spreken we wel over een jaar of 5 geleden, maar ik vond het heel vervelend.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Jul 2014 16:31

Re: Telefoontopic: LG of Sony?

De LG valt ook al aardig af...mijn vriend heeft 4 jaar terug ook een LG gehad en was er ook niet over te spreken (batterij die na een halve dag leeg is, na een jaar viel hij constant uit etc) Maar daarintegen spreekt de nexus mij ook wel aan.. Twijfelkont die ik ben :laughcry:
Wat als het lukt
<<

Anoniem119

Bericht 02 Jul 2014 16:38

Re: Telefoontopic: LG of Sony?

Pannetoet schreef:Die heb ook vast gehad Marin! Wat mij vooral opviel is dat hij licht is :-D Hoe vind je hem verder?
Hij is heel onbekend en ik ben bang dat dat nadelig is (dat hij snel kapot gaat ofzo) en ik moet er wel 2 jaar mee verder..


Hij is heel onbekend omdat veel mensen al snel naar de grote merken grijpen maar niet weten dát er een kale Android telefoon direct van Google is. Het is ook pas sinds een paar maanden mogelijk om deze in Nederland te bestellen direct via de Play store van Google. Hiervoor moest het via het buitenland. Vandaar dat ie onbekend is. De hardware van deze telefoon is van LG, dus het is feitelijk dezelfde als de G2, maar dan zonder LG sausje er over heen. Ik vind 'm echt zo geweldig. M'n vriend heeft 'm nu een jaar en doet het nog altijd even goed.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Jul 2014 17:16

Re: Telefoontopic: LG of Sony?

Oké..maar hij heeft ook gewoon de play store toch? En kun je bijv. ook het lettertype veranderen zoals dat bij een samsung kan? Euhm..poeh..wat wil ik nog meer weten haha typt hij bijv. fijn? Hoe zijn de foto's? En klikt hij ook meteen zoals iphone dat doet of is het moment alweer weg als hij een foto maakt? En wat ik me nog afvraag..het is kale android zeg je, welke verschil is dat dan met een 'gewone' android?
Wat als het lukt
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 02 Jul 2014 20:51

Re: Telefoontopic: LG of Sony? Of toch de nexus?

Ik zou zeggen; Sony Xperia z1 Compact!

Ik heb hem sinds gisteren en ben razend enthousiast!

Mijn vriend heeft de Nexus 5 en hoewel ik dat ook een mooi toestel vind, vind ik die zelf ook te groot! Daarnaast heeft de Z1 compact betere prestaties! Én.. zit er wel een klein Sony sausje overheen, maar is Sony wel dicht bij de Kitkat Android versie gebleven!

Aanradertje dus, wat mij betreft! :yes:
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 02 Jul 2014 21:04

Re: Telefoontopic: LG of Sony? Of toch de nexus?

Ik heb de G2, ben er erg blij mee. Mijn man heeft de Nexus 5. Mijn camera is beduidend beter, daarom heb ik deze gekozen. Ben ook best tevreden met de batterij eigenlijk
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 04 Jul 2014 18:01

Re: Telefoontopic: LG of Sony? Of toch de nexus?

Ik heb gisteren de keus gemaakt :D Het is toch de sony xperia z1 geworden! Ik ben gisteren nog gaan kijken wat klanten geven als nadeel aan beide toestellen en dat heeft mij doen besluiten om deze te nemen en nog geen seconde spijt :D Man wat een heerlijke telefoon! Ik moet nog wel dingetjes uitvinden omdat het anders werkt dan samsung en apple maar hij is zo snel en zo fijn!
Wat als het lukt
<<

Anoniem119

Bericht 04 Jul 2014 20:11

Re: Telefoontopic: LG of Sony? Of toch de nexus?

Leuk Pannetoet! Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers