Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Asos maten -positiejurkje bruiloft

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Jul 2014 10:57

Asos maten -positiejurkje bruiloft

Hoi,

Ik heb over 3,5 week een bruiloft en ben dan 23 weken zwanger. Dus het moet een positiejurkjes worden.
Nu heb ik dit jurkje op t oog, maar geen idee hoe het zit met maten van de Asos.
Kan iemand me hiermee helpen welke UK maat ik moet hebben? Heb normaal 40/42 afhankelijk van t merk kleding.
En hoe zit het met eventueel terugsturen?

http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=4084646
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jul 2014 13:01

Re: Asos maten -positiejurkje bruiloft

Ik weet helemaal niets over ASOS maten, maar wil wel even zeggen dat ik het een heel leuk jurkje vind!
Volgens mij is maat 12 UK trouwens gelijk aan NL maat 42, maar ik weet dus niet hoe ASOS valt.

♥♥
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 04 Jul 2014 13:11

Re: Asos maten -positiejurkje bruiloft

Naast 'select size' staat 'size guide'. Ik zou daar even kijken en meten!
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jul 2014 13:38

Re: Asos maten -positiejurkje bruiloft

Hier een ASOS kenner (haha, ik bestel daar ongeveer maandelijk en al 10 jaar lang ofzo).

Ik draag maat 34/36 (in bovenkleding en jurkjes) in Nederland en bestel bij ASOS bijna altijd maat UK 6 of 8.

Qua broeken draag ik een maat 26 of 36 en bestel altijd een UK8

Je kunt ook even in de omschrijving kijken of er elastan in zit. Als dat zo is zou ik een UK12 bestellen (= NL 40) en anders een UK14 (= NL 42)
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jul 2014 13:39

Re: Asos maten -positiejurkje bruiloft

Ze rekenen geen verzendkosten naar jou toe. Maar terugsturen kost wel geld. Je kunt het terugsturen via TNT (een pakket is dan 13 euro, en als het door de brievenbus kan tussen de 5 en 10 euro).

Als je bij de Duitse grens woont zou ik het trouwens in duitsland wegbrengen. Daar kost een pakje via DHL naar de UK versturen maar €3,75 !!
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jul 2014 13:40

Re: Asos maten -positiejurkje bruiloft

New Look zelf heeft trouwens ook een website. Dus misschien hebben ze hem daar ook en is dat het terugstuur regelement wat makkelijker.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Jul 2014 15:50

Re: Asos maten -positiejurkje bruiloft

Ik heb een keer een positiejurkje van Asos besteld en die viel klein uit, vooral bij de borsten. Maar wellicht dat het meevalt als je een kleine cup hebt.

Ik zou voor de zekerheid maat 14 doen.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Jul 2014 16:57

Re: Asos maten -positiejurkje bruiloft

Okee bedankt voor de tips. Dan neig ik toch richting een maat 14. Borstomvang is aardig verbeterd en heb gemiddeld gezien tpch wel 40/42. Wil voor de zekerheid nog ff meten maar laat ik nu al mn meetlinten kwijt zijn.....
D. 16-8 en J. 27-11

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers