Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Update flesweigeraar

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Sep 2013 21:43

Update flesweigeraar

Ik wilde gisteren een update plaatsen in mijn topic maar dat ging dus niet. ;)

Afgelopen maandag ben ik weer aan het werk gegaan. Mijn man heeft D. toen d.m.v. het borstvoedingshulpstuk dat ik van Vixen heb overgenomen melk gegeven. Dit ging redelijk maar D. bleef wel de hele dag onrustig en huilen.
De volgende dag was hij naar mijn moeder en ook daar was hij nog erg onrustig maar dronk wel af en toe wat.

Woensdag en donderdag war ik vrij, vrijdag moest ik werken en mijn man dacht: laat ik dat flesje nog weer eens proberen. En hij slurpt hem zonder enige problemen zo leeg! En het weekend (moest ik ook werken) ook helemaal geen problemen. :D
De breastflow wil hij trouwens nog steeds niet, hij drink nu gewoon weer uit de avent.
<<

Anoniem166

Bericht 01 Sep 2013 21:50

Re: Update flesweigeraar

Ah super, Milady! Wat ontzettend fijn zeg, dan kun je met een veel geruster hart de deur uit.
Goed van hem dat hij nu uit de fles drinkt. Zo zie je maar weer, uiteindelijk komt het wel goed, maar als je er midden in zit, maak je je gewoon ontzettend zorgen.

Ik ben blij voor jullie! Ik vond het zelf echt drama toen H. hier de fles weigerde.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Sep 2013 21:54

Re: Update flesweigeraar

Wat moet dat een opluchting zijn! Wat fijn zeg!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Sep 2013 22:05

Re: Update flesweigeraar

Ja we zijn er echt blij mee. Hij is nu gelukkig ook super vrolijk bij mijn man. Als hij maar gegeten heeft he haha!
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 22:06

Re: Update flesweigeraar

Wat fijn zeg, dat is een zorg minder voor jullie.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 01 Sep 2013 22:12

Re: Update flesweigeraar

Wat fijn! Zul jij ook een stuk geruster gaan werken.:)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Sep 2013 22:15

Re: Update flesweigeraar

Inderdaad. Enige nadeel (niet dat ik het erg vind) is dat ik nu al weer 3 weken vakantie heb. Ik heb maar bedacht dat ik het sporten weer ga oppakken zodat ik af en toe wel weg ben en we niet over 3 weken weer dezelfde ellende hebben. ;)
<<

Anoniem166

Bericht 01 Sep 2013 22:20

Re: Update flesweigeraar

Dat zou ik zeker doen, in ieder geval elke dag een flesje blijven geven.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers