Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speenmaat Difrax rijstebloem papfles

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Jul 2014 17:20

Speenmaat Difrax rijstebloem papfles

Welke speenmaat heb ik nodig als ik een rijstebloempapfles wil geven?
En hoeveel melk en hoeveel rijstebloem doe je daar dan in?
Niet dat ik daar nu al mee wil beginnen, maar het lijkt me dat het niet door het minuscule gaatje van speenmaat S kan.

Was gewoon benieuwd omdat ik een pak rijstebloem heb gehad en je dat vanaf 4 mnd mag geven.
04-2014
10-2015
<<

Patsy

Bericht 03 Jul 2014 18:09

Re: Speenmaat Difrax rijstebloem papfles

Difrax heeft 3 standen spenen, volgens mij gebruik je die met pap. De verhoudingen weet ik ook niet, M krijgt nog geen rijstebloem, maar dat zal niet zo lang meer duren denk ik.
<<

Anoniem234

Bericht 03 Jul 2014 18:11

Re: Speenmaat Difrax rijstebloem papfles

Wij hebben de difrax fles. Met speen L. Doen er nu pap in dan heb je wel echt een L. Nodig.
Die standen speen vond ik niet goed werken en lekte ook.

Je hebt overigens ook een m speen, die zijn wij na de s gaan gebruiken voor melk toen ze wat ouder werd.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 03 Jul 2014 22:48

Re: Speenmaat Difrax rijstebloem papfles

Rijstebloem past met m. Andere pap l.
Op 100cc 1 eetlepel dacht ik.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers