Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij het leukste aan de zomer?

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Jul 2014 11:43

Wat vind jij het leukste aan de zomer?

De zomer is toch wel één van mijn favoriete seizoen. Lekker lang licht buiten, van die warme zomeravonden met een vuurkorf buiten zitten, zwemmen, ijsje, barbecueën, haar dat lichter wordt, ik hou ervan!

Wat vinden jullie het leukste van de zomer? En wat vind je minder leuk? Heb je ook bijzondere herinneringen aan dit seizoen?
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Jul 2014 11:49

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Het even helemaal niks moeten. Heerlijk lang opblijven. Buiten leven. Gewoon zien wat de dag brengt.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Jul 2014 11:50

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

De algehele spirit, men is vrolijker en opgewekter!

Minder leuk vind ik de benauwde temperaturen van Nederland...
<<

Anoniem87

Bericht 02 Jul 2014 11:51

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Het leukste vind ik het strand, uren heerlijk in de zon liggen! Minder leuk vind ik dat het zo benauwd en warm is in huis, vreselijk met slapen!
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jul 2014 11:53

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Leuk = lekkere temperaturen, veel buiten zijn, in buitenwater zwemmen, zonnen op een strandje, ijsjes eten, koude drankjes drinken, jurkjes en rokjes dragen, op vakantie gaan, maar bovenal..... meer kans dan in welk seizoen op onweer!!

Minder leuk = té warm (en dat vind ik al met 30+), hoofdpijn, hooikoorts, klamme zweetnachten, slecht slapen en daarnaast is de zomer altijd veeeeeeeeeeel te snel voorbij.

Mooiste herinneringen = hooien op het land met mijn vader, zwemmen in een meer (wat nu overspoeld is met toeristen), lang opblijven, onweersspanning, barbecuen met de buurt, het ballonfeest, op vakantie met vriendinnen...
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2014 11:56

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Isolt schreef:Het even helemaal niks moeten. Heerlijk lang opblijven. Buiten leven. Gewoon zien wat de dag brengt.

Ja dit inderdaad.

Gewoon vanaf dat je wakker wordt helemaal niks moeten, genieten van het weer, lekker buiten zitten. Heerlijk! :hulde:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jul 2014 11:58

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Mooi weer lekker BBQen. Mensen zijn vrolijk

Minder is de hooikoorts waardoor ik amper naar buiten kan
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jul 2014 12:11

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Het weer, de sfeer, mijn verjaardag, vakantie.. Ik vind eigenlijk alles leuk aan de zomer! :)

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jul 2014 12:27

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

De zon, bruin worden, terrasjes, festivals, lang licht etc.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem321

Bericht 02 Jul 2014 12:27

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Het leukst aan de zomer vind ik de lange dagen en op 2 het feit dat het niet (echt) koud is.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Jul 2014 12:29

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Cotton schreef:
Isolt schreef:Het even helemaal niks moeten. Heerlijk lang opblijven. Buiten leven. Gewoon zien wat de dag brengt.

Ja dit inderdaad.

Gewoon vanaf dat je wakker wordt helemaal niks moeten, genieten van het weer, lekker buiten zitten. Heerlijk! :hulde:



Ik vind inderdaad dat gevoel even niets te moeten ook heerlijk. In andere periodes zoals bijvoorbeeld Kerst enzo, heb je dat toch minder want dan zit je weer met die 'verplichte' feestdagen. In de zomer heb ik altijd het gevoel gewoon even te kunnen 'zijn'.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 02 Jul 2014 12:31

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Heel veel! Dat het lekker lang licht is en de avonden na mijn werk nog eindeloos lijken, de temperaturen, het humeur van mensen en dat van mezelf, dat alles zo mooi groen en fris is, festivals, lange terrassessies met vriendinnen, dagjes strand, picknicken in het park of aan het water, varen, ijs eten, zomerse salades, op slippers lopen en dat er meer ruimte is in de trein omdat veel mensen vrij zijn.

Minder leuk vind ik muggen, wespen, meer kans op vlooien in huis en temperaturen van boven de 30 graden.

Leukste herinnering (van zomer in Nederland): de fiets- en kampeer vakanties als kind en festivals met vrienden van de laatste jaren.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 02 Jul 2014 12:33

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Dat ik zo zonder jas naar buiten kan wandelen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem117

Bericht 02 Jul 2014 13:31

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Dat alles zo groen is buiten
Zomerjurken
Slippers/open schoenen
Terras
Buiten zijn
Strand
Zwemmen
Zomervakantie
Zomerromances
Zon/bruin worden


Waar ik vroeger echt helemaal dol was op de zomer is dit eigenlijk toch verschoven naar de herfst. Ik vind de lange dagen niet meer zo fijn. Ik slaap heel slecht als het zo laat donker is. Ik vind het fijner als je de dag al 's avonds kan gaan afsluiten. Ook word ik wakker als de zon opkomt. Half 6 dus. Ik ben in de zomer veel vaker moe dan in de herfst/winter.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 02 Jul 2014 13:59

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Oh heerlijk de zomer ja!

Waarom? Heerlijk (lang) buiten zitten. Super genieten nu met onze veranda, en opgeknapte tuin. Vriend zei van de week nog, lijkt wel of we thuis op vakantie zijn. Zo fijn!
En lekker BBQen, heb het idee dat ik veel meer ideeën heb voor het avondeten, dat het allemaal niet zo 'moeilijk' hoeft. Gewoon wat vis/vlees met brood en salade. Even snel het vlees op de BBQ.
Lekker overal naartoe fietsen, zonnebril op en gaan.
Bruin kleurtje krijgen.
Spontane afsraken met vrienden, even op het terras, lekker samen eten, borrelen in de tuin.
Lekker slippers aan, thuis op blote voeten.
Vakantie!!
Ijsjes eten.

HEERLIJK!!!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Jul 2014 14:10

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Joan schreef:
Cotton schreef:
Isolt schreef:Het even helemaal niks moeten. Heerlijk lang opblijven. Buiten leven. Gewoon zien wat de dag brengt.

Ja dit inderdaad.

Gewoon vanaf dat je wakker wordt helemaal niks moeten, genieten van het weer, lekker buiten zitten. Heerlijk! :hulde:



Ik vind inderdaad dat gevoel even niets te moeten ook heerlijk. In andere periodes zoals bijvoorbeeld Kerst enzo, heb je dat toch minder want dan zit je weer met die 'verplichte' feestdagen. In de zomer heb ik altijd het gevoel gewoon even te kunnen 'zijn'.


Inderdaad. In de kerstvakantie kom ik ook nooit tot rust. Dat heb ik hier wel (behalve afgelopen jaar, toen is mijn vader overleden. Ik verlang nu ook heel erg naar deze vakantie.)
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem58

Bericht 02 Jul 2014 14:10

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

'S ochtends meteen naar buiten, de deur open en echt buiten leven. Zwemmen, niets hoeven, bbqen, de vrolijkheid van mensen in de zomer.

Minder leuk vond ik als het echt boven de 30 graden word waardoor je ninja iets meer kunt doen, ook hooikoorts vind ik vreselijk en de warme nachten waarin je niet kunt slapen inderdaad

Mooie herinnering is dat ik de zomers altijd hele dagen met mijn vriendinnetje buiten aan het spelen was, van 's ochtends tot 's avonds.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Jul 2014 14:25

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

AnnaK schreef:Dat alles zo groen is buiten


Waar ik vroeger echt helemaal dol was op de zomer is dit eigenlijk toch verschoven naar de herfst. Ik vind de lange dagen niet meer zo fijn. Ik slaap heel slecht als het zo laat donker is. Ik vind het fijner als je de dag al 's avonds kan gaan afsluiten. Ook word ik wakker als de zon opkomt. Half 6 dus. Ik ben in de zomer veel vaker moe dan in de herfst/winter.


Ik ben de herfst ook wel meer gaan waarderen. Ik denk dat ik de zomer nu vooral erg waardeer omdat ik 8 weken vakantie heb, dat maakt het erg aantrekkelijk! Maar na een aantal maanden zomer vind ik het ook heerlijk wanneer de bladeren weer verkleuren, en het weer eerder donker wordt, dat het niet extreem koud is, maar dat ik wel van die lekkere dikke truien kan dragen. Boswandelingen en de geur van de herfst!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jul 2014 14:49

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Van die vakantiedagen die zo lekker relaxed zijn, dat het mooi weer is en dat je lekker kan zwemmen en kan rondhangen en dat de kinderen zich vermaken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jul 2014 16:43

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Lekker veel zon, schuifpui open, geen dikke jas aan, ijs eten en veel rondjes door de stad wandelen.

Minder vind ik dat het geld veel sneller op gaat in de zomer :)
R. 2013
D. 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Jul 2014 20:32

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

De zomervakantie! En dan vooral lekker op vakantie gaan!
Dat het langer licht is, in de winter als het vroeg donker is en 's morgens laat licht wordt ben ik altijd zo vermoeid en kan ik bijna mijn bed niet uitkomen.

Minder leuk vind ik de (eventuele) hitte, van mij hoeft het niet zo warm. Als het zo is kan er wel tegen, maar ik vind rond de 20 graden wel prima. Helemaal omdat het dan op mijn werk zo extreem warm wordt dat het soms nog warmer is dan buiten. En ik houd ook niet van zonnebrand, ik vind dat zo'n vies spul!
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 02 Jul 2014 23:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem99

Bericht 02 Jul 2014 20:55

Re: Wat vind jij het leukste aan de zomer?

Onze vakanties. Het duurt me nog veel te lang eigenlijk maar heb er zo'n zin in! Terrasjes, stadten,slenteren, buiten eten, in de tuin liggen met een boek. Ik geniet van de zomer. Al vind ik de lente het mooiste seizoen!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers