Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op zoek naar een drinkbeker

<<

Anoniem75

Bericht 02 Jul 2014 15:10

Op zoek naar een drinkbeker

S. heeft deze vorig jaar van zijn verjaardag gehad van een vriendin van mij. Zij heeft 'm gekocht in een officiele Disney winkel in Engeland toen ze daar op vakantie was. Nu vind ik deze beker eigenlijk ook wel fijn voor straks mee naar school te nemen en ik zoek er eigenlijk een voor erbij. Jullie een idee waar ik die in Nederland zou kunnen kopen? Hij hoeft niet van Cars te zijn. Hier bij de Action hadden ze zoiets niet.

Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 02 Jul 2014 16:02

Re: Op zoek naar een drinkbeker

Bij Blokker en intertoys hebben ze iets soortgelijks. Een schoolbeker waar een tuit uitkomt als je op de knop drukt.


http://www.intertoys.nl/speelgoed/mepal ... 86947.html
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem162

Bericht 02 Jul 2014 16:18

Re: Op zoek naar een drinkbeker

dezelfde versie van bekers kan ik alleen op buitenlandse site's vinden.
Mijn zoontje heeft zo'n pop-up beker zoals hierboven ook al vermeld staat van Mepal. Die verkopen ze oa bij blokker (in effen kleur of met opdruk)

http://www.ebay.com/itm/BN-Disney-Pixar ... 0941304774
<<

Anoniem75

Bericht 02 Jul 2014 16:44

Re: Op zoek naar een drinkbeker

Ach ja ebay natuurlijk! Ik ga er gelijk een bestellen. Het is gewoon precies dezelfde. Hier zat ook een koort aan.

Thanks!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers