Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie met baby

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Jun 2014 20:59

Re: Vakantie met baby

L is met 3,5 maand meegeweest naar Londen. Als hij 9 maanden is, gaan we naar Tenby, Wales.
L2014 & H2017
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Jun 2014 21:09

Re: Vakantie met baby

Wij zijn naar cp geweest net na Lars zijn 1e verjaardag. Hij vond alles even mooi de eerste twee dagen, toen werd hij ziek, alleen maar spugen en spugen en diarree. Alles was vies en moest op de hand gewassen worden. Nieuwe jas en slaapzak enzo gekocht. Maar beter werd het niet en n dag later was ik net zo ziek. We hebben besloten naar huis te gaan. Mijn man heeft het net gered tot thuis en hing toen ook boven de wc. Domme pech

Eind mei dit jaar zijn we naar Kos geweest, was geweldig, alles ging goed en we hebben z'n drieën enorm genoten!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Jun 2014 09:32

Re: Vakantie met baby

Le Chat Noir schreef:Wij twijfelen nog erg vandaar :-).
Vliegtuig lijkt me zo'n nadeel dat we dan beide met een baby op schoot zitten. T is al zo krap in zo'n klein vliegtuig haha.
Auto misschien handiger. Liefst gaan we verder weg. Maarja..misschien nu toch maar iets wat met 1 reisdag te doen is.
Wij gaan dan met vakantie als ze 7 mnd zijn.


Wij hebben wel met ze gevlogen, maar toen waren ze 1,5 jaar. Ze moesten dus nog wel bij ons op schoot. Ik vond het te doen maar was ook blij dat we maar een korte vlucht hadden, 2,5 uur. Meiden vonden het ook prima, een heeft zelfs op schoot geslapen. Wij waren wel achter elkaar in gepland(omdat er maar een klein kind per rij mag ofzo) dus mijn vriend had wat spulletjes in zijn rugzak en ik dan wat spulletjes in de luiertas dat was wel prima. Ik had het nog wel een keer gedaan. Paar weken terug zijn we weer geweest en toen hadden ze al een eigen stoel.
Wat wij wel hebben gedaan, is de auto laten parkeren door een bedrijf. We vlogen beide keren, sochtends heel vroeg en ik zag het niet zitten om met twee kinderen al onze spullen op het lang parkeren te moeten parkeren dan in zo'n bus. En onze auto gewoon naar de vertrekhal rijden en dan laten parkeren en als je weer in nederland bent staat de auto er weer bevalt ons heel goed.

In hun eerste jaar zijn we met de auto naar zuid frankrijk gereden, ze waren toen 10 maand. De rit hebben ze heel veel geslapen, maar ons viel het auto rijden(zo'n eind) echt tegen.
:heart: :heart: 2011
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 28 Jun 2014 13:31

Re: Vakantie met baby

Toen de oudste 3 maanden was zijn we naar Texel geweest. Toen hij 8 maanden was zijn we met de auto naar Oostenrijk geweest. Ging allebei helemaal goed.

Met de middelste zijn we toen ze 3 maanden was naar CP in België geweest. En toen ze 11 maanden was naar Zuid Frankrijk met de auto, ging ook prima.

Nu hebben we nog geen concrete plannen alhoewel ik dolgraag naar Italië zou willen. Daar zijn we vorig jaar op een geweldige camping geweest en daar wil ik heel graag nog een keer naar toe. Maar ik vind de jongste nu wel erg jong om zo lang in de auto te zitten. We zijn erover aan het nadenken om eventueel in november of januari of zo naar de Canarische Eilanden te gaan maar dit is verder nog niet heel concreet.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 28 Jun 2014 20:11

Re: Vakantie met baby

N. was 2 maanden toen we naar Center Parcs gingen voor een week. Verder wat weekendjes weg, maar dat zie ik niet echt als vakantie. Toen ze net 2 was gingen we naar Turkije. Ging prima! Vorig jaar zijn we in totaal 3 keer 2 weken naar Zuid Frankrijk geweest (2x N. en ik met mijn moeder, stiefvader, zusje, enz. en de laatste keer met vriend en een bevriend stel van ons). Meivakantie, zomervakantie en eind zomervakantie. Hele lange ritten, maar N. heeft het zó goed gedaan! Tussen die tweede en derde keer zat twee weken, maar ze kon bij thuiskomst van de tweede keer niet wachten om weer de auto in te gaan. We hebben het in één keer gereden, afwisselend met uiteraard tussendoor een stop. We begonnen 's nachts, dat vinden wij fijn. Eind van de dag waren we op plaats van bestemming.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Jun 2014 22:25

Re: Vakantie met baby

Wij zijn al heel vaak naar Center Parcs geweest met de kinderen en dat is altijd even leuk.

We zijn nu net terug van een vliegvakantie naar Turkije en dat is echt heel goed bevallen. Het vliegen is ook super gegaan.
Mijn kinderen hadden wel een eigen stoel, maar op de terugweg hebben ze allebei op onze schoot geslapen en dat ging prima.
Ik vond het ook helemaal geen gedoe.
We moesten in Turkije ook nog eens 3 uur met de bus naar het hotel en ook dit ging heel goed.

Dus als je het graag wil, zou ik het gewoon doen.

Oh ik zie nu dat ze nog maar 7 maanden zijn. Dan zou ik denk ik toch lekker in Nederland blijven. Vooral omdat het 2 kindjes zijn van 7 maanden.
Ze slapen nog heel veel en hebben er misschien nog niet zoveel aan? En je grote wagen ( welke dan nog wel handig is, om ze in te laten slapen ) is ook lastig mee te nemen.
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jul 2014 08:30

Re: Vakantie met baby

Wij zijn met de caravan naar Luxemburg geweest toen L 10 maanden was. Dit was goed te doen en ging ook erg goed.
Afgelopen mei zijn we een midweekje naar landal geweest. Was ook erg leuk. Vooral het zwembad was een groot succes!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers