Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


DVD's opbergen

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 27 Jun 2014 18:40

DVD's opbergen

Aangezien wij nogal veel Dvd's hebben, hebben wij ze op het moment niet allemaal binnen handbereik. Sommigen zitten zelfs gewoon in een krat op zolder.

Nu zoek ik inspiratie om ze op een nette manier op te ruimen. Wij hebben geen kamer over/studeerkamer of een andere plek om ze op een handige plaats op te bergen. In ons audiomeubel passen ze niet.

Hoe hebben jullie je dvd's (in de woonkamer) opgeruimd?

Graag met foto's!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Jun 2014 18:50

Re: DVD's opbergen

wij hebben ook heel veel. De blu-rays liggen in de tv kast. En de dvd's in een vakjes kast van ikea in een bak. Heb alle dvd's in de computer staan en nummer erop gezet en de bakken ook genummerd.
Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 27 Jun 2014 21:39

Re: DVD's opbergen

Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/10094135
De plankjes zijn te verstellen, dus ik heb er mijn dvd's in. Alleen is hij echt te klein, ik heb een tweede nodig :D en eigenlijk dan nog een derde voor mijn cd's, maar ja, die ruimte heb ik ook niet.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Jun 2014 23:54

Re: DVD's opbergen

Ik heb een ladenkast van de ikea en tot nu toe past het in 2 lades. De kast staat in de woonkamer. Deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80178607/
<<

Anoniem 82

Bericht 30 Jun 2014 22:28

Re: DVD's opbergen

Ik heb een hekel aan al die doosjes, en dochter heeft een enorme collectie dvd's. Ik heb ze allemaal uit de doosjes gehaald, de lege doosjes zitten in een doos op zolder. De schijfjes heb ik in een paar opbergetuis voor cd/dvd's gedaan en die liggen nu in de la van het dressoir. Ik vind het ideaal, alles binnen handbereik maar niet veel ruimte nodig.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron