Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Jun 2014 20:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally, wat fijn dat er iig uit het chromosomenoz niks kwam! Mijn uitslag had je toen natuurlijk een beetje bang gemaakt, weet ik nog, maar gelukkig viel dit iig mooi mee!!

Oeh Sabje, wat spannend zeg!! Je kent je eigen lichaam toch het beste dus als dit heel atypisch voor jouw doen is, zou ik idd gewoon testen morgen. Ik duiM!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 24 Jun 2014 09:35

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Helaas niet zwanger. Vanmorgen negatieve test en meteen daarna oud bloed verlies. Nu aan het wachten bij de gyn. Loopt weer lekker uit. Vanavond reageer ik weer.
Laatst gewijzigd door sabje op 24 Jun 2014 17:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 24 Jun 2014 09:36

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jammer Sabje! Succes bij de gyn!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem328

Bericht 24 Jun 2014 09:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic

He Sabje wat ontzettend jammer! Heel veel succes vandaag.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 26 Jun 2014 16:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sabje, wat jammer meid.

Hoe gaat het met de rest?

Ik ben vanmiddag weer voor een echo geweest. Geheel tegen m'n verwachting in groeit er een eitje. Is nog maar 13 mm maar vertrouw er op dat ie doorgroeit. Helaas doen ze in het weekend geen echo's dus op goed geluk moet ik maandag weer terug.
<<

Anoniem219

Bericht 28 Jun 2014 07:35

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje: Wow 12 miljoen! Dat is in ieder geval gunstig! Ik hoop dat deze laatste rondje je geluk gaat brengen :)

@shally: fijn dat het onderzoek goed was! Echt naar om te lezen dat je problemen krijgt met je werk hierdoor shally, het lijkt mij niet meer dan logisch dat je werkgever gewoon voor een oplossing moet zorgen, zodat jij gewoon je ding kan gaan doen in het ziekenhuis. Het is al rot genoeg allemaal.
En wat dan als je op dinsdag je inseminatie nodig hebt? dan kan dat niet, omdat het ziekenhuis dicht is?

@all: hier ben ik weer. Even een weekje op vakantie geweest. Daar ook helaas ongesteld geworden. Ik had goede hoop omdat ik echt zere borsten had, wat ik normaal nooit heb, maar dus toch ongesteld geworden.
ik heb straks (dag 4) een echo, gelukkig kon het op zaterdag, want ik wilde geen ronde overslaan, maar we waren natuurlijk op vakantie. Geen probleem zei ze . Waarschijnlijk moet ik ook ophogen naar 150, omdat ze echt twee eitjes willen zien, en ik er met 112,5 ook maar 1 had. Ronde 4 alweer, komt toch aardig dichtbij het einde van de 6 pogingen die we hebben. Ik hoop echt dat het gaat lukken, zie zo vreselijk op tegen IVF.

de woensdag voor mijn vakantie had ik nog met mijn beste vriendin afgesproken. toen ik thuis kwam (zij was er al) stond ze maar een beetje te grijnzen. Dus ik zeg: wat sta jij te grijnzen? zegt ze met betraande ogen: ik moet je iets vertellen.... Nou toen wist ik al genoeg. 'ik ben zwanger' kwam er uit haar mond. Ik had gemixte gevoelens, ik was echt super blij voor ze, en moest dus huilen van blijdschap voor haar, en tegelijker tijd dacht ik: oh verdorie weer een! Dus we hebben geknuffeld en gehuild samen, want gelukkig kan ik bij haar gewoon mezelf zijn. ze vond het heel moeilijk om het me te vertellen, omdat ze weet dat het bij ons moeilijk gaat terwijl we het zo graag willen. Maar ik gun het haar echt van harte.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Jun 2014 08:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh wat moeilijk Aagje. Fijn dat je wel jezelf bij haar kunt zijn, en het klinkt iig alsof zij er ook heel goed rekening meehoudt. Dat scheelt al de helft denk ik. Ik vind dat je heel goed gereageerd hebt hoor! Hoe was jullie vakantie?? En eeh ronde 4 is nog heel ver weg van ronde 6 hoor :) Beetje hoop proberen te houden, elke nieuwe poging kan het gewoon zijn!

Shally, hopen en duimen voor maandag dus!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 28 Jun 2014 08:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally moet jij geen ovulatietesten doen? Bij mij werd gezegd toen ik een eitje van 14mm had dat ik ovulatietesten moest gaan doen en dan bij een positieve test de pregnyl mocht zetten. Ik hoefde ook niet meer terug te komen voor extra echo's omdat de gyn 100% zeker wist dat er een eisprong aan kwam. Mocht ik binnen een week geen positieve ovulatietest hebben moest ik alsnog de pregnyl zetten. De gyn had gelijk, na een dag of 4 had ik uit het niets een positieve test en dus de pregnyl gezet, en het resultaat ligt nu op mijn buik te slapen..

Voor alle dames gewoon even een knuffel! :hug:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 28 Jun 2014 10:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@knillis, nee die moet ik niet gebruiken. Ze zei dat ik zowiezo een eisprong ga krijgen en dat de pregnyl er alleen is om de eisprong te timen. We zullen het maandag wel zien.
Het kan ook nog best zijn dat het eitje nog maar 16 is hoor maandag. De vorige keer groeide die ook maar heel langzaam en was ie maar 2 mm gegroeid in 3 dagen.
<<

Anoniem219

Bericht 28 Jun 2014 16:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ja ik heb een hele leuke vakantie gehad :)


Ik mag weer beginnen. Heb nu gonal-f gekregen ipv menopur. Doen ze standaard na 3 pogingen. Ben benieuwd, volgende week vrijdag de eerste echo weer.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 30 Jun 2014 10:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Nou het wachten is eindelijk beloond. Ik wilde deze ronde eigenlijk staken omdat ik eigenlijk wel even genoeg van had, al die ritjes naar het ziekenhuis maar dat is niet nodig geweest.

Links zat er 1 van 18 mm en rechts 1 van 16 mm. Heb net de pregnyl gezet.

Eindelijk weer even 2 weken rust en geen ziekenhuis bezoekjes.
<<

Anoniem219

Bericht 30 Jun 2014 10:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Fijn shally!! Nu weer duimen!
<<

Anoniem272

Bericht 30 Jun 2014 17:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, hoe is het met jou nu?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Jun 2014 19:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik moet even iets opbiechten. Ik was weer zwanger. We hebben vandaag helaas gezien dat het ook deze keer weer niet goed zit, dus momenteel zitten we te wachten op de 3e miskraam... Wel hebben we het dit keer per week gemonitord en daardoor voor het eerst een kloppend hartje gezien. Dat vonden wij ook al heel wat waard.

Vind het wel even heel moeilijk hoop te houden hoor, maar goed, het is pas sinds vandaag niet goed dus dat komt vast nog wel. Alleen, 2x een miskraam kan nog gewoon pech/toeval zijn, 3x begint al meer op een patroon te lijken, definitief...

Niet helemaal netjes voelt het trouwens dat ik me hier stil heb gehouden terwijl iedereen zo lief en eerlijk is, maar ik heb echt geprobeerd mijn kop in het zand te steken. De kans is helaas elke keer zo groot dat het mis gaat.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Jun 2014 19:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sterkte Zora!
Ik snap ook wel dat je het soms even voor jullie zelf wilt houden.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 30 Jun 2014 20:02

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ah nee Zora, wat erg. En niemand neemt jouw iets kwalijk dat je het hier niet gezegd hebt.
Hoeveel weken was je? Tsjonge, ben er even stil van.

Heel veel sterkte!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Jun 2014 20:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ach lieve Zora toch, wat verdrietig!
Voel je niet schuldig dat je niets gezegd hebt hoor, dat is je goed recht.
Sterkte!
<<

Anoniem166

Bericht 30 Jun 2014 20:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ah, Zora, wat verdrietig. Sterkte en een hele dikke knuffel.
Ik vind het zo rot voor jullie.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Jun 2014 20:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat verdrietig Zora! En ik snap je wel hoor, dat je het soms even voor jezelf wilt houden. Daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen.

Wat je zegt, herken ik ook heel erg: twee miskramen, dat kan nog. Maar drie miskramen of meer, dat voelt idd. niet alsof je het nog kan verdedigen, afdoen met pech of toeval kan niet meer.

En dan heb jij nog de wetenschap dat de kans elke keer zo groot is dat het misgaat :(

Heel veel sterkte voor jullie :hug:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 30 Jun 2014 20:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sterkte Zora.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 30 Jun 2014 20:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zora, sterkte! En je bent ook helemaal niet verplicht om hier wat te vertellen he. Dit is gewoon een plaats om je hart te luchten als je het nodig hebt, niet om elke week verplicht updates te geven. Heel erg veel sterkte lieve meid!
2012 & 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Jun 2014 21:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sterkte Zora!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Jun 2014 22:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Och dames, wat zijn jullie weer lief. Krijg er een brok van in mijn keel. Dank voor jullie steun en medeleven. Fijn ook om nog even te lezen dat het niet erg is dat ik niks gezegd heb. Weet ik ook wel natuurlijk, maar voelde me af en toe wel wat sneaky :)

Vanavond begon mijn buik te rommelen en 'gelukkig' is de miskraam een uur geleden echt begonnen. Toch fijn dat dat iig iets is dat mijn lijf wel gewoon 'goed' doet...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 30 Jun 2014 22:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Nogmaals veel sterkte zora :hug:
<<

Anoniem219

Bericht 01 Jul 2014 05:43

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh wat naar weer zora! Voel je inderdaad niet schuldig, je moet doen wat jou het fijnste lijkt op dat moment. Sterkte!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers