Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lang duurt liefdesverdriet?

<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 28 Jun 2014 12:50

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Zure Mat schreef:Ik vind het trouwens ook wel wat zeggen dat je alleen bezig bent met je eigen liefdesverdriet. Heb je er bij stilgestaan hoeveel verdriet het jouw man zou doen als hij wist wat je al die maanden voor hem verborgen heb gehouden? Sorry, ik zeg dit echt niet om expres stom te doen, ofzo, maar ik vind het getuigen van wat weinig inlevingsvermogen.

Ga je energie liever geven aan je man. Denk na over waarom je behoefte had aan deze affaire en of er iets mis zit in je relatie en ga daaraan werken.


Heeft je moeder je niet geleerd dat je niet mag liegen?
<<

Tess

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 23 Jun 2014 08:22

Bericht 28 Jun 2014 14:05

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Caro, het gaat hoor. Het heeft gewoon tijd nodig denk ik. Ik hoop gewoon dat het slijt.

En Zure Mat, zoals je eerder al hebt kunnen lezen wil ik graag dat je je mening of advies niet meer in dit topic komt verkondigen. Je basseert het namelijk enkel op eigen aannames en die kloppen voor geen meter.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 28 Jun 2014 14:53

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Het wordt steeds minder, maar het heeft tijd nodig. De beste manier is inderdaad om er echt volledig afstand van te doen. Veel sterkte, verliefd zijn kan een nare emotie zijn die je soms zomaar kan overkomen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 28 Jun 2014 16:15

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Wat vervelend, maar wat ontzettend dapper dat je deze beslissing heb genomen!
Ik zou je man ook niets meer vertellen, hij heeft daar immers niets meer aan. De verliefdheid wordt vanzelf minder, maar dat zal niet van de één op de andere dag zijn.
Sterkte ermee!
<<

Anoniem125

Bericht 28 Jun 2014 17:59

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Ik ben ook wel eens verliefd geweest binnen mijn relatie (ja, ja), ik heb wel direct afstand genomen toen ik merkte dat ik gevoelens kreeg, al was het best verleidelijk hoor om wat olie op het vuur te gooien. Heb toen goed bij mezelf nagedacht en uiteindelijk opnieuw een heel bewuste keuze gemaakt voor mijn man. Hem ook verteld met welke gevoelens ik worstelde en gelukkig pakte hij dit heel goed op. Hij vond het heel prettig dat ik dit zo eerlijk aan hem vertelde en dit maakte eigenlijk dat mijn gevoelens voor mijn man weer groeide door dit voorval.

Wat mij hielp om afstand te nemen van mijn verliefdheid, was om realistisch na te denken. Als je verliefd op iemand bent, dan projecteer je alle goede, mooie, intrigerende, spannende dingen op die ene persoon. Je hemelt hem in je hoofd helemaal op en hij krijgt in zo'n korte periode vaak de kans om zich van zijn beste kant te laten zien. Dit geeft dus een vertekend beeld. Stel je verlaat je man voor deze nieuwe man, dan zal je eerst een tijdje verliefd zijn samen, vervolgens weer alle stadia van een serieuze relatie doorlopen en uiteindelijk weer uitkomen bij het punt waar je nu bent met je huidige man. Eigenlijk is dus de keuze, wil je dezelfde stappen steeds met een andere man doorlopen en afhaken als het erop aankomt? Of wil je je doorontwikkelen met één persoon en de diepte écht ingaan?

Jij hebt al gekozen, wat ik heel mooi en dapper vind, ik hoop dat je ook die realiteitszin weer krijgt, dat die andere man écht niet zoveel beter is dan je eigen lieve, vertrouwde man.
<<

Anoniem110

Bericht 28 Jun 2014 18:42

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Zure mat als je goed leest, dan heeft zij afstand genomen op het moment dat ze merkte gevoelens voor deze man te hebben.
Dus ze heeft precies gedaan, zoals het in jou perfecte wereld ook eraan toe gaat. Hulde dus.

Daarnaast, waarom zou ze haar man nu gaan inlichten Ala ze voor zichzelf een duidelijke keuze heeft gemaakt? Zo zorg je er alleen maar voor dat er onnodig problemen worden veroorzaakt, terwijl er nu toch niks meer veranderd. In dat geval vind ik haar keuze van afstand en verder zwijgen, een prima oplossing
<<

Anoniem66

Bericht 29 Jun 2014 09:38

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Zure Mat schreef:Bla bla bla.



Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 29 Jun 2014 09:53

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Ik snap gewoon werkelijk niet waarom de burgemeesters Zure Mat zo de hand boven het hoofd houden en zeggen dat ze niets tegen de regels doet. Nee, kan zijn, maar op deze manier, exact zoals ze hier doet, heeft ze al menig persoonlijk topic verpest en veel forummers waarschijnlijk met een enorm kutgevoel opgezadeld, door haar ongezouten mening te geven over kwesties waar sommige forumsters zo mee worstelen. En één kritische reactie is echt niet erg, twee of drie ook niet, maar ze weet van geen ophouden en trekt het volledige topic naar zich toe door puur haar eigen aannames te doen die nergens op gebaseerd zijn. Topicopensters van dit soort topics verzuipen gewoon in hun eigen topic omdat Zure Mat weer zonodig om de hoek moet kijken en d'r snavel niet kan houden.

De burgemeesters willen zo'n gezellig forum voor iedereen, misschien kan het uitschot dan gewoon definitief geband worden. En ja, ik weet dat er een aantal mensen zijn die haar wel kunnen waarderen, en eerlijk is eerlijk, een beetje pit ís ook wel fijn, en met enige regelmaat kan ik de kritische noot van Zure Mat wel waarderen. Maar in dit soort topics gaat ze structureel te ver. Dan is niet op haar reageren misschien de beste remedie, maar feit is wél dat haar reactie er gewoon staat en ze forumsters daarmee gekwetst heeft, dus dat kwaad is al geschied. En dat laten we maar gewoon gebeuren. Chapeau burgemeesters.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 29 Jun 2014 12:48

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Dundas schreef:Ik snap gewoon werkelijk niet waarom de burgemeesters Zure Mat zo de hand boven het hoofd houden en zeggen dat ze niets tegen de regels doet. Nee, kan zijn, maar op deze manier, exact zoals ze hier doet, heeft ze al menig persoonlijk topic verpest en veel forummers waarschijnlijk met een enorm kutgevoel opgezadeld, door haar ongezouten mening te geven over kwesties waar sommige forumsters zo mee worstelen. En één kritische reactie is echt niet erg, twee of drie ook niet, maar ze weet van geen ophouden en trekt het volledige topic naar zich toe door puur haar eigen aannames te doen die nergens op gebaseerd zijn. Topicopensters van dit soort topics verzuipen gewoon in hun eigen topic omdat Zure Mat weer zonodig om de hoek moet kijken en d'r snavel niet kan houden.

De burgemeesters willen zo'n gezellig forum voor iedereen, misschien kan het uitschot dan gewoon definitief geband worden. En ja, ik weet dat er een aantal mensen zijn die haar wel kunnen waarderen, en eerlijk is eerlijk, een beetje pit ís ook wel fijn, en met enige regelmaat kan ik de kritische noot van Zure Mat wel waarderen. Maar in dit soort topics gaat ze structureel te ver. Dan is niet op haar reageren misschien de beste remedie, maar feit is wél dat haar reactie er gewoon staat en ze forumsters daarmee gekwetst heeft, dus dat kwaad is al geschied. En dat laten we maar gewoon gebeuren. Chapeau burgemeesters.



:good:
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem58

Bericht 29 Jun 2014 14:08

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens, ik heb ook al eens gevraagd of er niks aan te doen is maar "ze doet niks tegen de regels".
Voor mij houd het forum plezier gewoon op als werkelijk ieder topic verpest word.
<<

Anoniem64

Bericht 29 Jun 2014 14:33

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Ik blijf me er over verbazen dat Zure mat werkelijk alles zelf ook geeft meegemaakt. Wat een leven zal ze hebben zeg....
<<

Anoniem110

Bericht 29 Jun 2014 14:57

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Ze zal zelf wel een triest geval zijn, daarom doet ze zich juist zo perfect voor. Ze zou willen dat ze zo'n leven met een man en kind had waarin alles besproken wordt, waarin communicatie op 1 staat en waar ze zo'n geweldig koppel zijn.

Ipv dat leven zit mevr thuis op de bank weg te kwijnen in eenzaamheid en dat is wat ik uit haar post haal. Heb het bijna met haar te doen arm kind ook.

Verder eens met dundas! Haar mening is 80% GEEN toegevoegde waarde.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 29 Jun 2014 19:30

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Bolletje schreef:Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens, ik heb ook al eens gevraagd of er niks aan te doen is maar "ze doet niks tegen de regels".
Voor mij houd het forum plezier gewoon op als werkelijk ieder topic verpest word.


Inderdaad. Hele persoonlijke verhalen zet ik er niet meer op. Bang dat zij er weer tussen komt.
10-08-2017 ♥
<<

Tess

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 23 Jun 2014 08:22

Bericht 30 Jun 2014 08:52

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Ik heb Zure Mat al een paar keer verzocht niet meer te reageren in dit topic. Ik zit niet op haar (verzonnen) ervaringen en meningen te wachten. Zeker omdat ze gewoon niet leest en alleen maar komt provoceren. Jammer inderdaad dat daar niets aan gedaan wordt.

Ik heb gisteravond een vriendin in vertrouwen genomen. Zij kent hem vaag van gezicht, maar verder niet.
Zij snapte gelukkig wel dat ik niets tegen mijn man heb gezegd en ze snapte ook dat ik me rot voel en dat het dubbel voelt. Het was fijn om er toch even over te kunnen praten en ik vond het vooral fijn dat ze me er niet op veroordeelde. Zij zei: verliefdheid overkomt je, maar het is aan je zelf om te bepalen wat je er mee doet.
<<

Anoniem110

Bericht 30 Jun 2014 08:55

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Tess schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Ik heb Zure Mat al een paar keer verzocht niet meer te reageren in dit topic. Ik zit niet op haar (verzonnen) ervaringen en meningen te wachten. Zeker omdat ze gewoon niet leest en alleen maar komt provoceren. Jammer inderdaad dat daar niets aan gedaan wordt.

Ik heb gisteravond een vriendin in vertrouwen genomen. Zij kent hem vaag van gezicht, maar verder niet.
Zij snapte gelukkig wel dat ik niets tegen mijn man heb gezegd en ze snapte ook dat ik me rot voel en dat het dubbel voelt. Het was fijn om er toch even over te kunnen praten en ik vond het vooral fijn dat ze me er niet op veroordeelde. Zij zei: verliefdheid overkomt je, maar het is aan je zelf om te bepalen wat je er mee doet.


Helemaal mee eens en ik ben van mening dat je het prima hebt aangepakt. Je hebt het afgekapt en gaat elkaar uit de weg omdat jullie er beide niks mee willen doen. Ik zie niet in wat daar zo verkeerd aan is? Het geeft je misschien een wake-up call dat je/jullie meer energie in je huidige relatie mogen steken. Ben blij dat je je hart hebt kunnen luchten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jun 2014 09:11

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Ach ja, zolang iedereen Zure Mat lekker blijft voeren met tegengas zal zij blijven doorgaan met haar provocerende manier van reageren. Het enige wat we kunnen doen is haar negeren. Als je dat moeilijk vindt kun je haar als vijand toevoegen, dan zie je haar reacties niet meer. Klaar.

Tess, ik hoop dat je gevoelens snel slijten, ik denk dat je hele goede keuzes hebt gemaakt tot nu toe. Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij een vriendin.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jun 2014 10:44

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Haha, ik snap gewoon niet dat iedereen er steeds op blijft reageren. Scrollen en verder. Gewoon niet op reageren is zo moeilijk toch niet? Als iedereen dat soort reacties nou negeert is de lol er snel vanaf.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jun 2014 10:52

Re: Hoe lang duurt liefdesverdriet?

Cotton schreef:Haha, ik snap gewoon niet dat iedereen er steeds op blijft reageren. Scrollen en verder. Gewoon niet op reageren is zo moeilijk toch niet? Als iedereen dat soort reacties nou negeert is de lol er snel vanaf.


:good:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers