Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geslachtsbepaling

<<

Anoniem75

Bericht 29 Jun 2014 14:13

Re: Geslachtsbepaling

Spannend Parel. Ik denk weer een meisje!
<<

Anoniem134

Bericht 29 Jun 2014 16:20

Re: Geslachtsbepaling

Razz schreef:Spannend Parel. Ik denk weer een meisje!


Dat denk ik ook! Wel spannend inderdaad. En voor L. hartstikke leuk om te zien. T. was ook echt meteen weg van "de baby". Ze wist ook goed alles te benoemen, van bet gezichtje tot handjes/voetjes/teentjes. En dat de baby met haar handje zwaaide of een schopbeweging maakte.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 29 Jun 2014 19:39

Re: Geslachtsbepaling

Oudste probeerde ze het te zien bij 20wkn echo. Ze dacht jongen, vrij duidelijk. Maar later twijfelde ze toch en durfde geen uitspraak te doen.
Bij jongste met 15wk en die was goed, aantal x nog bevestigd.
<<

Anoniem205

Bericht 29 Jun 2014 19:49

Re: Geslachtsbepaling

Wij hebben geen geslachtsbepaling gedaan, we hopen het morgen met de 20 weken-echo te zien!
<<

Anoniem112

Bericht 29 Jun 2014 20:31

Re: Geslachtsbepaling

Oh spannend Parel!!

Ik denk dat we deze keer (als alles goed mag blijven gaan) ook eerder voor een geslachtsbepaling gaan.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 29 Jun 2014 20:54

Re: Geslachtsbepaling

Met 17 weken, kon niet missen. Klopte helemaal, maar denk ook dat je het bij een jongen beter/sneller ziet.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem234

Bericht 29 Jun 2014 22:11

Re: Geslachtsbepaling

Spannend parel! Ik denk ook een meisje.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Jun 2014 22:59

Re: Geslachtsbepaling

Oreo schreef:Wij hebben geen geslachtsbepaling gedaan, we hopen het morgen met de 20 weken-echo te zien!


Spannend! Veel plezier alvast. Laat je het hier ook weten?
<<

Anoniem74

Bericht 29 Jun 2014 23:06

Re: Geslachtsbepaling

oudste 20 weken echo - klopte
jongste pas bij de geboorte
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Jun 2014 23:08

Re: Geslachtsbepaling

Hier met de 20 weken echo. Hij lag er goed voor dus het was overduidelijk te zien.
<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 168

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:22

Bericht 30 Jun 2014 09:18

Re: Geslachtsbepaling

Wij hebben bij beide zwangerschappen een echo laten maken met ongeveer 18wk! Beide keren kon ze ons vertellen dat we een meisje kregen! :)
Bij de 20wk echo hoefde we zo niet meer in spanning te zitten over wat het geslacht zou zijn. En konden we ons helemaal richten op het medische gedeelte. Natuurlijk kregen we het geslacht nog wel even bevestigd.
I. juni '10 - N. mei '12 - J. augustus '16
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Jun 2014 09:28

Re: Geslachtsbepaling

Met 17 weken, ik was zo nieuwsgierig! En ik vond het allemaal al spannend genoeg dus ik wilde het weten.
Echoscopiste zette het apparaat op mijn buik en ik zag het gelijk. Zij ook, ze heeft het nog even van een paar andere kanten bekeken maar L. was echt onmisbaar een jongetje.

Een vriendin van mij heeft een meisje en bij hun was het tot de geboorte onduidelijk of het wel klopte. Bij elke echo begonnen ze weer te twijfelen!!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers