Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dit is toch gek?

<<

Anoniem108

Bericht 29 Jun 2014 17:26

Dit is toch gek?

Vanwege zeer heftige hyperventilatieklachten heeft mijn huisarts me 3 maanden geleden Paroxetine (10mg) voorgeschreven, omdat ik minimaal 2x per week heel erg moest kokhalzen. Erg vervelend en pijnlijk in m'n maag en deze medicatie leek dit probleem op te hebben gelost. Helaas dus niet, blijkt nu. Sinds 2 dagen kots ik echt de longen uit m'n lijf 's nachts en het is een uitputting voor m'n lichaam. Maar wat ik zo bizar vind, is dat ik alleen maar vocht hoef te spugen en het eten blijft binnen. Beetje vies verhaal, maar begrijpt iemand dit? Het enige waarop ik kom, is dat ik niet een bacterie heb (zoals bij noro-virus) die uit m'n lijf moet. Ik kan alles dus wel eten, maar word steeds slapper van zoveel vochtverlies. Iemand hier ervaring mee of iemand die mij kan uitleggen hoe het mogelijk is dat het puur vocht is en niet m'n hele maaginhoud?
<<

Anoniem173

Bericht 29 Jun 2014 17:43

Re: Dit is toch gek?

Je braakt dus alleen vocht? Maar heb je op dat moment al lang geleden gegetenen nog wel gedronken? Want eten is met een aantal uren wel uit je maag volgens mij.
<<

Anoniem108

Bericht 29 Jun 2014 21:47

Re: Dit is toch gek?

Telkens heb ik halfuur tot maximaal 3 uur ervoor nog gegeten. Daarom snap ik het ook niet.
<<

Anoniem222

Bericht 29 Jun 2014 22:20

Re: Dit is toch gek?

wat vervelend! Klinkt een beetje alsof je alleen kokhalst en niet echt overgeeft.
<<

Anoniem108

Bericht 30 Jun 2014 00:14

Re: Dit is toch gek?

Ja, het is heel vervelend. Vanochtend kwam het er echt in golven uit (sorry voor dit detail). Voorheen was het wel echt kokhalzen.
<<

Anoniem51

Bericht 30 Jun 2014 00:15

Re: Dit is toch gek?

Is het niet maagzuur wat je opgeeft? Dat de rest wat zwaarder is gewoon in je maag achterblijft?
<<

Anoniem108

Bericht 30 Jun 2014 00:37

Re: Dit is toch gek?

Ik heb echt geen idee, want ik weet niet hoe maagzuur is/voelt. Volgens mij heb ik daar nog nooit last van gehad, maar vanochtend was het echt heel veel 'vocht' wat eruit kwam. Ik denk dat ik morgen maar even de huisarts bel, want ik voel me niet top nu.
<<

Anoniem173

Bericht 30 Jun 2014 00:41

Re: Dit is toch gek?

Ik vind het echt gek klinken, zou idd de huisarts maar bellen voor ee afspraak. Ben je ook misselijk?
<<

Anoniem108

Bericht 30 Jun 2014 00:43

Re: Dit is toch gek?

Wel als het moment nadert (voel het aankomen en dan ben ik dus eerst wel 1/2 uur misselijk), maar heel veel tijd ervoor niet echt. Niet te vergelijken met het gevoel dat je continu hebt als je buikgriep hebt. Maar inmiddels wel enorme spierpijn in m'n maag.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers