Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vliegen in oktober waar naar toe?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jun 2014 11:44

vliegen in oktober waar naar toe?

Ik kwam net een leuke aanbieding tegen voor een huisje gewoon in nederland in oktober. Die appte ik naar mijn vriend. Zijn reactie; leuk maar we kunnen ook ergens heen vliegen? Ik heb hem geappt (hij is aan het werk) dat ik wel wat wil uitzoeken.....

Goed als ik ga vliegen dan wil ik ook dat de temperaturen gewoon lekker zijn! Dat het geen 35 graden meer is snap ik, maar 15 vind ik dan toch wel beetje te koud. Rond de 25 is mooi. Maar waar moeten we dan naar toe? Ik denk dat mijn vriend niet naar de canarische eilanden wil, het is ook echt maar voor een weekje dus ik wil ook niet te lang vliegen naar bijv aruba. Ik kom niet verder dan Turkije... spaanse eilanden zijn we dan in de zomer al geweest, maar zou nog kunnen.

Jullie ideeën?
:heart: :heart: 2011
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 29 Jun 2014 11:52

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Een Grieks eiland? Het zuiden van Italie? Marokko? Istanbul? Algarve?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jun 2014 12:02

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Ben beetje aan het googlen, maar bijv de algarve daarvan zeggen ze dat de maximum temperatuur op 19 graden ligt.

Thanks voor je ideeën ik zoek even verder.
:heart: :heart: 2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Jun 2014 12:06

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Volgens mij is het in de algvare in oktober nog goed vertoeven..
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jun 2014 12:13

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Lejow schreef:Volgens mij is het in de algvare in oktober nog goed vertoeven..


Volgens de cijfers van weer online is het er max 19 graden. Vind het lastig om dan een keuze te maken straks zit er je met 15 graden vind ik dan erg jammer. En dan vind ik het gewoon prima om in nederland of belgie weg te gaan zeg maar.
:heart: :heart: 2011
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 29 Jun 2014 12:20

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Ik ben twee jaar geleden begin oktober naar Valencia geweest en het was daar toen 30 graden. Begin april dit jaar ben ik naar Madrid geweest en toen was t gemiddelde ook rond de 27 graden. Het feit is dat de aarde is opgewarmd de afgelopen jaren en dat de temperatuur meestal hoger ligt dan de gemiddelde temperatuur. Daarnaast moet je natuurlijk ook geluk hebben. Het zal er in elk geval beter weer zijn dan in NL.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 29 Jun 2014 12:36

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Agadir, precies die 25 graden die je zoekt. Of Marrakech, als je liever een mooie stad hebt dan strand :)
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 12:36

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Kaapverdische eilanden? Geen idee hoe ver het is (volgens mij 5 uur vliegen?). Maar wel gegarandeerd mooi weer.

Waarom trouwens niet de Canarische eilanden? Daar heb je er ook meerdere van natuurlijk.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Jun 2014 12:40

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Ik zou voor Marokko gaan.

Afgelopen jaar was het half september in Turkije 's avonds best fris maar overdag wel lekker.
R. 2013
D. 2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jun 2014 12:41

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Marni, daar zit mijn vriend heel veel voor zijn werk, dat associeert hij niet met vakantie :-) En hij is er vroeger ook veel geweest dus dat vind hij dan minder leuk om weer heen te gaan.

Bedankt voor alle tips, ik ga er is naar kijken.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jun 2014 12:55

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Ohhnee! Dan zou ik dat ook niet willen haha. Ik kan me goed voorstellen dat je dan lekker ergens anders een leuke vakantieplek gaat zoeken.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 29 Jun 2014 13:12

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Volgens mij moet je dan ook wel verderop als je nog zulk mooi weer wil hebben. Verder dan de Canarische eilanden kom ik dan niet.
Maar het is evengoed wel heerlijk bijvoorbeeld in het zuiden van Spanje?

Willen jullie in bikini aan het strand liggen? Of veel dingen gaan doen?
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jun 2014 13:15

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Sicilie of Malta liggen ook allebei erg zuidelijk in de middellandse zee. En what about Cyprus of een Grieks eiland?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Jun 2014 14:25

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Ik wilde ook zeggen Malta. Toen ik daar in december was, was het 18-20 graden, dus je zou denken dat het in oktober nog wat warmer is, maar ik weet het niet zeker.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 29 Jun 2014 14:37

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Egypte?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 29 Jun 2014 15:49

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Isreal, jordanie?

Malta kan behoorlijk regenachtig zijn in oktober.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jun 2014 16:37

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

De meiden gaan ook mee, dus een stad als marrakech valt voor mij dan af. Ik zou daar ook nog echt een stedentripje met een vriendin naar toe maken dus doe ik dat liever.

Goede vraag wat we willen doen, het was volgens mij echt een beetje een impuls reactie van mijn vriend. Wat op zich natuurlijk leuk is maar ja dan moeten we wel even overleggen wat de bedoeling er van is. Mijn bedoeling zou dan zijn lekker aan het strand/zwembad :)
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jun 2014 16:39

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Marin schreef:Sicilie of Malta liggen ook allebei erg zuidelijk in de middellandse zee. En what about Cyprus of een Grieks eiland?


Cyprus al geweest :-) Griekse eilanden geven ze niet echt hele hoge temperaturen aan in oktober en bij een website kon ik het al niet eens boeken voor oktober.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jun 2014 17:14

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

En je kunt niet al eerder op vakantie? Want als je binnen Europa (of iig dichtbij) wilt blijven en wel lekker weer wilt ben je natuurlijk redelijk beperkt in die periode. Of gewoon alsnog een keer naar cypdus gaan. Ik vind t nooit zo erg om ergens twee keer te komen. En ik zou zeker naar sicilie kijken dus.
<<

Anoniem186

Bericht 29 Jun 2014 19:04

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Peyton schreef:Egypte?


Dit wilde ik idd ook zeggen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jun 2014 20:05

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Marin schreef:En je kunt niet al eerder op vakantie? Want als je binnen Europa (of iig dichtbij) wilt blijven en wel lekker weer wilt ben je natuurlijk redelijk beperkt in die periode. Of gewoon alsnog een keer naar cypdus gaan. Ik vind t nooit zo erg om ergens twee keer te komen. En ik zou zeker naar sicilie kijken dus.



Het is ontzettend luxe als we in oktober nog een keer gaan, we zijn net terug van een week zon, begin september gaan we weer naar de zon, dus het is absoluut geen must en eerder gaan is dus ook geen optie. Het kwam meer omdat ik een leuk huisje zag voor een midweekje gewoon in nederland (vorig jaar zijn we in oktober ook nog midweekje weggeweest en dat was zo leuk vandaar) en toen appte mijn vriend terug we kunnen ook vliegen, vandaar dat ik daar ineens enthousiast over werd.

Maar eerlijk is eerlijk, ik wil wel gewoon zon zekerheid en lekker warm weer en je neemt wel een risico als je dat in oktober doet, dus de kans dat we het gaan doen is klein. Maar ik heb nog niet alle opties gecheckt die hier zijn genoemd.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem173

Bericht 29 Jun 2014 20:44

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Egypte?
De Turkse Riviera is ook nog heerlijk hoor in oktober! Alleen avonden koelen wel flink af.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 29 Jun 2014 21:40

Re: vliegen in oktober waar naar toe?

Ik zou dan gaan voor Marokko, Tunesie of egypte. Wij zijn in oktober teruggevlogen vanuit Marokko met 32 graden. Denk dat het in Tunesie en Egypte dan vast ook wel rond de 25 graden of meer is.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers