Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spalkje steeds los

<<

Anoniem113

Bericht 24 Jun 2014 19:30

Spalkje steeds los

Voor de derde keer in een jaar tijd is mijn spalkje los gegaan. Kan morgen dus weer bellen om het te laten maken.

Zou een nieuw spalkje niet beter zijn? Iemand advies?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Jun 2014 19:41

Re: Spalkje steeds los

Euhh achter je tanden? Lijkt me wel een keer tijd voor een nieuwe...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem255

Bericht 24 Jun 2014 19:48

Re: Spalkje steeds los

Ik heb daar nog nooit last van gehad.
Onder zit het met twee lijmbolletjes vast en boven met 6.
IGaat het steeds los op dezelfde plek?
<<

Anoniem113

Bericht 24 Jun 2014 19:54

Re: Spalkje steeds los

Achter mn tanden ja. Boven zit het met 6 lijmbolletjes vast en steeds aan een kant laatste bolletje gaat het los. Ik voel dat de andere kant ook wat wiebelig is.

Heb er 8 jaar nooit last van gehad maar nu ineens vaak achter elkaar.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Jun 2014 19:57

Re: Spalkje steeds los

Ik zou vragen om een nieuw spalkje want dit is wel heel vervelend. Toen het bij mij eens losschoot kreeg ik trouwens meteen een nieuwe, ipv dat ze de oude weer vastzetten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Jun 2014 20:02

Re: Spalkje steeds los

Poppy schreef:Euhh achter je tanden? Lijkt me wel een keer tijd voor een nieuwe...


Hoezo? Je kunt de oude toch prima opnieuw vastzetten?

Mij gebeurt het ook af en toe. De laatste keer heeft mijn tandarts een ander/nieuw soort lijm geprobeerd. Tot nog toe prima!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem113

Bericht 24 Jun 2014 20:05

Re: Spalkje steeds los

Zora schreef:
Poppy schreef:Euhh achter je tanden? Lijkt me wel een keer tijd voor een nieuwe...


Hoezo? Je kunt de oude toch prima opnieuw vastzetten?

Mij gebeurt het ook af en toe. De laatste keer heeft mijn tandarts een ander/nieuw soort lijm geprobeerd. Tot nog toe prima!


Daar kan ik ook wel vragen. Ik blijf zo steeds gaan en betalen :thumbdown:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Jun 2014 20:50

Re: Spalkje steeds los

Zora schreef:
Poppy schreef:Euhh achter je tanden? Lijkt me wel een keer tijd voor een nieuwe...


Hoezo? Je kunt de oude toch prima opnieuw vastzetten?

Mij gebeurt het ook af en toe. De laatste keer heeft mijn tandarts een ander/nieuw soort lijm geprobeerd. Tot nog toe prima!


Bij mij zijn ze altijd doormidden op een gegeven moment, dus dan valt er niks meer vast te zetten, want dan is de werking weg...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem86

Bericht 24 Jun 2014 21:12

Re: Spalkje steeds los

Van mij nu twee keer na elkaar los, hopelijk blijft hij even vast zitten!
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 24 Jun 2014 22:22

Re: Spalkje steeds los

Ik heb ook al jaren spalkjes, die van mij zijn gelukkig nog nooit losgegaan. Mijn tandarts heeft wel mijn bovenste spalkje een soort van ingebouwd (per tand) met materiaal dat ook gebruikt wordt om tanden te vullen, zodat er geen plak en eten meer achter kan blijven zitten. Het zit nu ook een stuk steviger vast, misschien is dat ook een optie om te laten doen?
03/2019
11/2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Jun 2014 20:37

Re: Spalkje steeds los

Poppy schreef:
Zora schreef:
Poppy schreef:Euhh achter je tanden? Lijkt me wel een keer tijd voor een nieuwe...


Hoezo? Je kunt de oude toch prima opnieuw vastzetten?

Mij gebeurt het ook af en toe. De laatste keer heeft mijn tandarts een ander/nieuw soort lijm geprobeerd. Tot nog toe prima!


Bij mij zijn ze altijd doormidden op een gegeven moment, dus dan valt er niks meer vast te zetten, want dan is de werking weg...


Wow doormidden? Ik heb de mijne al wel 15 jaar denk ik!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Jun 2014 07:57

Re: Spalkje steeds los

Ik heb dit ook een tijd lang meerdere keren gehad. Heel irritant. De laatste keer heeft de tandarts het gerepareerd in plaats van de orthodontist. Nu zit het alweer een paar jaar goed vast.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 28 Jun 2014 10:30

Re: Spalkje steeds los

Ik zou overleggen met de tandarts of het nog wel nodig is. Mijn was ook een paar keer opnieuw geplakt, op een gegeven moment zelfs een stuk afgebroken, dus op 1 tand zat ie al niet meer. Met de tandarts toen besloten om het weg te laten (had em al 10 jaar gehad of zo) en alleen een nieuwe te plaatsen als ik merkte dat mijn tanden veranderde. Dat is nooit gebeurd, dus dat ding is al jaren weg. Onder zit nog nog wel steeds, daar heb ik nog nooit wat mee gehad.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 28 Jun 2014 12:32

Re: Spalkje steeds los

Ja, mijn tanden willen heel graag schuiven dus er komt teveel druk op dat ding te staan en dan springt ie doormidden ;) ik zal de mijne dus ook nooit weg laten halen. Mijn ondertanden verschoven zelfs met dat ding er nog achter!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Jun 2014 15:59

Re: Spalkje steeds los

Ja dat heb ik ook Poppy. Stom is dat!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem260

Bericht 28 Jun 2014 16:34

Re: Spalkje steeds los

Kun je 'm niet weglaten? Mijn ortho heeft destijds gezegd, als ie er na een jaar of 5 uitgaat, hoef je in principe geen nieuwe meer...
De onderste is er bij mij nu uit, de bovenste is op één plek 'gebarsten', maar laat ik maar mooi zo zitten...

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers