Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dreumes zelf laten eten of niet?

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 27 Jun 2014 21:23

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Het is een man, die zeuren altijd als ze ongelijk hebben. En dat hebben ze altijd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 27 Jun 2014 21:25

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Waar is de 'vind ik leuk' knop?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 27 Jun 2014 21:27

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Afbeelding
Gevonden.
AfbeeldingAfbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 28 Jun 2014 00:57

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Hier eet hij alles met de pot mee met zijn handen, vork of lepel, sinds hij ruim 1 jaar is. Hij wilde dit zelf ook graag en zo af en toe laat hij zich voeren maar meestal is het een kwestie van: ikke zelluf doen, niet dat hij dat zo zegt maar dan pakt hij de lepel of vork uit mijn handen (ik help hem dus soms wel om het op zijn lepel of vork te "scheppen" maar verder doet hij alles zelf. Hetzij met zijn handen of met zijn vork / lepel. Ik heb ook zoiets van het komt vanzelf dat het allemaal goed gaat en laat het de eerste tijd maar eens smeerboel zijn, zoveel werk is het niet om dat op te ruimen :)
Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 28 Jun 2014 06:07

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Ik heb ze beide nooit gevoerd, ze hebben altijd alles zelf gegeten.
<<

Anoniem123

Bericht 28 Jun 2014 06:22

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Gaia schreef:Ik heb ze beide nooit gevoerd, ze hebben altijd alles zelf gegeten.

hier ook zo. Al heb ik hem nog wel een tijd geholpen met soep of toetje. Maar s wou voor de rest niet 'gevoerd' worden, vanaf 7 maanden wou hij zelf eten. Moest ook wel want wij gaven alles rapley.
<<

Anoniem186

Bericht 28 Jun 2014 07:08

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Mijn dochter hebben we altijd zelf laten eten.

Zoon voeren we wel af en toe. Hij vindt het soms wel lekker makkelijk om gevoerd te worden. Maar daarnaast eet hij altijd mee met z'n handjes. Heerlijk juist, lekker alles voelen en texturen leren kennen.
<<

Anoniem166

Bericht 28 Jun 2014 07:29

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Wij hebben onze dochter ook zelf laten eten met haar handjes. Later met een vorkje en een lepel erbij en ze is die vanzelf, zonder hulp, gaan gebruiken. Nu eet ze vrijwel alles met een vork of lepel en af en toe gebruikt ze haar handjes. Ik vind het wel prima zo. En een smeerboel tijdens het eten heb ik nooit een probleem gevonden.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 28 Jun 2014 13:52

Re: Dreumes zelf laten eten of niet?

Ik wissel nog steeds af. Tis soms afhankelijk van de maaltijd, van wat zij wil, en van mijn bui ;) alleen als ze zelf eet eet ze haar groente vaak niet op, en vist ze t vlees en aardappel er uit. Vandaar dat ik nog steeds ook wel wil geven
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers