Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inslaap problemen

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jun 2014 00:15

Re: Inslaap problemen

Ik kom mischien wat bot over als of ik niks met jullie adviezen wil doen. Zo is het niet maar ik weet wel hoe de meiden zijn met slaap te kort en een wandeling in het bos of naar de hertjes wordt dan echt chaos met huilen en schreeuwen daar heb ik gewoon geen zin in. Plus dat ze dan ook niet meer willen eten van vermoeidheid. Em ze geen moment hebben dat ze de slaap kunnen inhalen omdat ik moet werken en ze dus op tijd wakker moet maken.

En zoals vanavond leek het wel goed te gaan. Er is niks anders dan anders gegaan en ze is wel gaan slapen. Ik vond het gewoon lastig.
:heart: :heart: 2011
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 25 Jun 2014 22:42

Re: Inslaap problemen

B. slaapt sinds hij niet meer duimt ook heel moeilijk in. Geen idee waarom hij gestopt is met duimen, voor ons had het nog niet gehoeven. Nu ligt hij soms wel een uur of langer wakker, meestal zingend en kletsend maar soms ook huilend en intens verdrietig. Hij is echt moe, slapen lukt dan alleen niet. Wat wel eens helpt is een fles met 150cc water en 10cc melk (warm) geven, dan dut hij wel een beetje in. Dat wil ik alleen niet steeds doen, het is funest voor zijn tanden... Zou dat Sleepz dan hier ook iets zijn? Heb jij al meer informatie gezocht Studiebol, en een mening gevormd wellicht?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Jun 2014 20:24

Re: Inslaap problemen

Pleun.. nee nog niet in verdiept... ben eerst een beetje gaan testen met bed tijden, eerder of later naar bed, maar tot nu toe maakt dat nog geen verschil, helaas!
:heart: :heart: 2011
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 26 Jun 2014 22:25

Re: Inslaap problemen

Sleepzz maakt hier het verschil tussen doorslapen of 's nachts erg onrustig zijn en minimaal 1x echt wakker en bij mij liggen. Het is kruidensiroop, met valeriaanwortel passiebloem kamille en slaapmutsje. Ik heb overigens de variant van valdispert, zit hetzelfde in maar is wat goedkoper. Er zit dus geen melatonine in, alleen kruidenextracten. Misschien is het voor haar net genoeg om genoeg te ontspannen/moe te worden zodat ze sneller slaapt.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers