Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Muziek op iPhone

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Jun 2014 22:44

Muziek op iPhone

Kan ik zonder iTunes, (makkelijk) muziek op mijn iPhone zetten? En dan het liefst via een app, en zonder pc.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 26 Jun 2014 00:04

Re: Muziek op iPhone

itube is een gratis app
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jun 2014 01:06

Re: Muziek op iPhone

Oh ik helemaal blij, makkelijke app. Al m'n favo nummers erop gezet. Werkt de app niet online :-(
Is voor op vakantie bedoeld, vergeten erbij te zeggen...
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jun 2014 10:04

Re: Muziek op iPhone

Niemand anders die me kan helpen?
<<

Burgemeester Saar

Bericht 26 Jun 2014 10:34

Re: Muziek op iPhone

Even geen zin om van account te wisselen, haha. Is Spotify niet iets voor jou? Je kunt dan je favoriete muziek ook offline beschikbaar maken, zodat je geen internet nodig hebt om het af te spelen.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Jun 2014 11:51

Re: Muziek op iPhone

Kreeft schreef:Niemand anders die me kan helpen?


Ja, Spotify zoals de burgermeester hierboven ook zegt. Moet je wel de betaalde versie hebben, deze kost 10 euro per maand. Maar het is absoluut het geld waard vind ik. Met die betaalde versie kun je namelijk offline afspeellijstjes maken, waardoor jij niet hoeft te streamen op je vakantie bijvoorbeeld.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jun 2014 14:09

Re: Muziek op iPhone

Dankjewel burgemeester en carrie!

En dan heb je een abbo per maand ? Kan je die in laten gaan wanneer je wil, en ook opzeggen wanneer je wilt? Wij gaan bijvoorbeeld in augustus op vakantie. Als ik dan half juli een abbo in laat gaan, dan muziek erop zet, er op vakantie offline gebruik er van maak. Kan ik deze daarna dan weer gewoon opzeggen, want ik doe verder weinig muziek luisteren.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Jun 2014 14:10

Re: Muziek op iPhone

Oh dat weet ik niet Kreeft! Misschien even googelen of op hun site kijken? Daar staat het vast op!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jun 2014 14:11

Re: Muziek op iPhone

Ga ik doen! Toch bedankt.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jun 2014 15:55

Re: Muziek op iPhone

Nou heb spotify erop gezet. Eerste 30 dagen was gratis. En altijd opzegbaar. Thanks!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers