Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar beviel jij in ?

<<

Anoniem123

Bericht 26 Jun 2014 07:00

Re: Waar beviel jij in ?

Van te voren had ik hempjes in de vluchttas gestopt maar puntje bij paaltje ben ik bevallen in een tokkieshirt die ik die avond toevallig aan had. Toen S werd geboren ook omhoog gestroopt en zo nog heerlijk gelegen met hem.

Nu ga ik eraan proberen te denken om zo'n shirt voor het persen uit te doen want heb mij toch gezweet! En kon hem niet meer uitdoen want zat op een gegeven moment aan het infuus.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 26 Jun 2014 09:01

Re: Waar beviel jij in ?

In een wit hemdje dat ik toevallig aan had (en heb weggegooid omdat er zoveel bloed op zat). Ik ben op de verloskamers bevallen maar omdat het opeens heel erg snel ging heb ik niet meer mijn bigshirt aangetrokken die in mijn vluchttas zat. Die gebruik ik nu als nachthemd :smile:

Ik had trouwens ook sokken aan tijdens de bevalling. Ook die hebben we in het ziekenhuis weggegooid omdat ze helemaal vies waren. Hoe dat gebeurd is weten we nog steeds niet haha.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 26 Jun 2014 11:32

Re: Waar beviel jij in ?

Bij de eerste een had ik gewoon een shirt aan, die ging uit nadat ik had geperst zonder resultaat en kreeg ik een ok jasje. Bij de tweede kreeg ik tijdens de weeën alvast een jasje aan.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem234

Bericht 26 Jun 2014 12:08

Re: Waar beviel jij in ?

CCC schreef:
Jans schreef:
Ilovethe90s schreef:Dat snap ik wel maar ik kan me nu gewoon niet echt voorstellen dat ik daar helemaal in mijn nakie ga liggen ;-)


Haha, geloof me, die grens ben je dan wel gepasseerd hoor.


Ben ik niet met je eens, ik was wel degelijk bewust van alles en heb ook een mannelijke arts weggestuurd en gevraagd om een vrouwelijke om mijn vliezen te breken.


Mee eens als in dat me echt bewust was van alles. Ik had in ieder geval genoemde gedachten van het zal me allemaal een worst wezen en ik zat in me eigen wereld enz niet. Ik besefte me heel goed dat ik daar met mijn benen wijd lag en dat toch wel gek vond.
<<

Anoniem234

Bericht 26 Jun 2014 12:09

Re: Waar beviel jij in ?

Lonely Goatherd schreef:
Jans schreef:Voor degenen die met een shirt aan zijn bevallen: hebben jullie die dan later uitgetrokken? Voor de huidcontact?
Dat leek me zoveel gedoe. Dus oa daarom gewoon naakt.
Helemaal omhoog gestroopt tot boven m'n borsten zeg maar.


Zo zat mijn nachthemd ook.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers