Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hair chalk

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Sep 2013 17:34

Hair chalk

Kennen jullie dit?

Te koop bij Pieces maar werkt het ook een beetje en krijg je het er na gebruik weer makkelijk uit?

http://pieces.nl/sieraden/Haaraccessoir ... NL,sc.html

Afbeelding

Nog meer voorbeelden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 14 Sep 2013 17:53

Re: Hair chalk

Geinig! Ik ken het zelf niet.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Sep 2013 18:51

Re: Hair chalk

Kun je ook wel op Ebay kopen volgens mij. Van wat ik begreep is het er na het douchen gewoon gelijk weer uit, dus prima voor een avondje. Ik weet alleen niet of het afgeeft..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Sep 2013 18:53

Re: Hair chalk

Doet me een beetje denken aan haarmascara.
30-04-2017
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Sep 2013 18:57

Re: Hair chalk

Ik heb het van Claire's en ik vind het echt heel leuk, maar het droogt je haar wel heel erg uit. Het vlekt ook wel een beetje, nou heb ik wel heel lang haar, maar ik zou het zeker niet doen als het regent want dan ben je gekleurd denk ik hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 14 Sep 2013 20:09

Re: Hair chalk

Ik was dus al bang dat het zou vlekken. En dat je haar er dus droog van zou worden. Het ziet er namelijk wel geweldig uit op de plaatjes. Ik was al helemaal enthousiast. Het doet mij ook denken aan haarmascara. Daar kreeg je altijd van die keiharde plukken van en als je het uit wilde kammen was het een drama want je kwam er niet doorheen met de borstel. Maar ik wil dit wel een keer proberen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem29

Bericht 14 Sep 2013 22:53

Re: Hair chalk

Ik ken het via mijn oude werk. Bij heel blond haar helpt de blauwe echt goed om warme tonen uit je haar te krijgen haha.

Mijn collega had het uitgeprobeerd en het pakje bij haar heel goed. Ik weet alleen niet meer welk merk zij had.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 15 Sep 2013 23:11

Re: Hair chalk

Op mijn blonde haar bleef het roze echt heeeel lang zitten. Het heeft er echt uit moeten slijten. Niet tof.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Sep 2013 23:29

Re: Hair chalk

Ik heb ze ook! Vorig jaar via Ebay gekocht, maar eh, dat is toch helemaal niet meer hip?
<<

Anoniem185

Bericht 15 Sep 2013 23:34

Re: Hair chalk

Hee dat is leuk. Maar mijn haar is nogal donker dus ik weet niet of het bij mij mooi zou zijn...
<<

Anoniem5

Bericht 16 Sep 2013 07:23

Re: Hair chalk

Dit is niks nieuws toch?
13 jaar geleden hadden we dit ook, gewoon bij elke drogist in een zakje, of is dit iets totaal anders?
Ik was toen nog heel licht blond en heb toen roze stroken in de lokken onderaan vanaf de nek gehad. Het zou er na 1 keer wassen uit zijn volgens de verpakking. Ik heb er zeker nog een maand mee gelopen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 16 Sep 2013 19:54

Re: Hair chalk

Toet schreef:Ik heb ze ook! Vorig jaar via Ebay gekocht, maar eh, dat is toch helemaal niet meer hip?
Ik had het zelf nog niet eerder gezien. Ben toevallig een lijstje met verjaardag wensen aan het maken en ik was op de site van Pieces voor leuke sjaals aan het kijken en toen kwam ik het per toeval tegen. Natuurlijk heb ik wel eerder foto's van haarverf voorbij zien komen maar dit was voor mij hartstikke nieuw :)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 16 Sep 2013 19:55

Re: Hair chalk

Maar als ik het zo lees is het dus geen succes?
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 16 Sep 2013 21:10

Re: Hair chalk

Zag het bij de kapper,dacht dat ze zei dat het een soort krijt was om je haar te kleuren.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 16 Sep 2013 22:20

Re: Hair chalk

Coco schreef:Dit is niks nieuws toch?
13 jaar geleden hadden we dit ook, gewoon bij elke drogist in een zakje, of is dit iets totaal anders?
Ik was toen nog heel licht blond en heb toen roze stroken in de lokken onderaan vanaf de nek gehad. Het zou er na 1 keer wassen uit zijn volgens de verpakking. Ik heb er zeker nog een maand mee gelopen.


Dat ken ik niet. Ik ken wel van die flesjes. Dat kocht ik altijd in Arnhem. Het was echt een verfachtige substantie wat erin zat. Het is van het merk Stargazer. Het bestaat nog steeds. En de flesjes zijn er in alle kleuren van de regenboog. De kleur is er na een paar keer wassen weer uit
Afbeelding
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Sep 2013 01:14

Re: Hair chalk

Ah oké. Ja het is inderdaad een soort krijt. Ik zelf vind het grappig om te hebben en je kunt er echt leuke dingen mee maar eerlijk gezegd gebruik ik het nooit. Ik zou zo ook niet weten voor welke gelegenheid ik het zou kunnen gebruiken. Mijn idee was voor festivals enzo maar ik ben altijd lomp en sta vooraan te dansen/springen, dus krijg liters bier over me heen, dus geen succes.
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 17 Sep 2013 11:42

Re: Hair chalk

Stargazer is semi-permanente haarverf, gebruikte ik altijd toen ik mijn haar nog rood verfde. Bleef mij mij heel lang zitten. Verfde het toch elke 2 weken omdat mijn haar heel snel groeit en ik uitgroei echt verschrikkelijk vind.
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 17 Sep 2013 11:50

Re: Hair chalk

Coco schreef:Dit is niks nieuws toch?
13 jaar geleden hadden we dit ook, gewoon bij elke drogist in een zakje, of is dit iets totaal anders?
Ik was toen nog heel licht blond en heb toen roze stroken in de lokken onderaan vanaf de nek gehad. Het zou er na 1 keer wassen uit zijn volgens de verpakking. Ik heb er zeker nog een maand mee gelopen.


Dat dacht ik dus ook al. Ik liep op mijn 16e ook met verschillende kleuren in mijn haar. Soms de linker helft van mijn haar, soms alleen de onderkant, soms plukken. Net waar ik zin in had:P
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 17 Sep 2013 23:19

Re: Hair chalk

VeryCherry schreef:Stargazer is semi-permanente haarverf, gebruikte ik altijd toen ik mijn haar nog rood verfde. Bleef mij mij heel lang zitten. Verfde het toch elke 2 weken omdat mijn haar heel snel groeit en ik uitgroei echt verschrikkelijk vind.

Ja ik vond het een geweldige haarverf. Ik verfde het op mijn 13de altijd paars of geel, of blauw. En het bleef niet lang zitten. Ideaal gewoon. Alleen de zwarte kleur word bij mij groen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers