Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Melatonine tabletten

<<

Anoniem162

Bericht 13 Sep 2013 20:29

Re: Melatonine tabletten

Bedankt voor jullie reacties. ik ga nog eens naar de drogist kijken wat er te krijgen is.
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 14:11

Bericht 17 Sep 2013 14:40

Re: Melatonine tabletten

Heb je al wat kunnen vinden Mirthe?

Ik slik deze, volgens mij noemde PiP ze ook al:

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 17 Sep 2013 18:40

Re: Melatonine tabletten

ik heb nu ander dan ik de vorige keer had, het zijn kleine tabletjes die je onder je tong moet leggen en je neemt er 10 van voor het slapen gaan. ik ben benieuwd of dit wat is, ze hadden hier in het dorp waar ik woon niet zo veel.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Sep 2013 19:08

Re: Melatonine tabletten

Ik heb er van 0,1 mg. Pak er meestal een stuk of 5 en als ik heel hyper ben 's avonds laat nog dan pak ik er 10. Is alsnog niet veel, maar het werkt voor mij goed.

Droom er ook wel redelijk wild en heftig van, maar gelukkig geen nachtmerries (die ik dus normaal wel heb als ik heel moe ben, niet kan slapen en blijf liggen woelen).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2013 19:25

Re: Melatonine tabletten

de pillen zijn nu in de aanbieding bij de trekpleister misschien een tip voor iedereen
Afbeelding
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 14:11

Bericht 17 Sep 2013 21:07

Re: Melatonine tabletten

Ik hoop dat ze werken! Een goede nachtrust is zo ontzettend belangrijk.
Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 17 Sep 2013 22:14

Re: Melatonine tabletten

Inmiddels heb ik ze niet meer nodig maar eerder nam ik van de 0,1mg een stuk of 10-15 tabletjes. Ging redelijk daarmee.Af en toe heb ik tabletjes van 5mg gekregen en die hielpen me altijd wel beter voor mijn gevoel.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers