Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter Allstars... Doen?

<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 22:33

Re: Winter Allstars... Doen?

Ik vind ze allebei niet zo geweldig, ik vind de kleuren een beetje cheap ogen. Ik wilde winter-Allstars, maar nu ik dit zie denk ik: nee.
<<

Anoniem23

Bericht 16 Sep 2013 12:55

Re: Winter Allstars... Doen?

Ik vind van die wolletjes in schoenen niet zo leuk. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de grijze gaan.
<<

Anoniem12

Bericht 16 Sep 2013 13:01

Re: Winter Allstars... Doen?

Nu wil ik die grijze. Thanks Forti! :(
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 17 Sep 2013 08:44

Re: Winter Allstars... Doen?

De kleuren vind ik allebei leuk maar hou niet van wolletjes in schoenen (of eender welk kledingstuk).
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 17 Sep 2013 09:40

Re: Winter Allstars... Doen?

Ik vind ze beide leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2013 09:54

Re: Winter Allstars... Doen?

Ik vind ze wel minder leuk dan gewone All Stars, dus zou dan zelf denk ik voor een ander merk sneakers gaan voor de winter. Van deze twee kleuren vind ik de grijze wel echt het leukst, maar ik draag dan ook geen bruin.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem22

Bericht 17 Sep 2013 12:33

Re: Winter Allstars... Doen?

De bruine heb ik gehad, maar ook heel snel weer verkocht. Ik vond ze lastig te combineren en heel veel warmer vond ik ze ook zeker niet. Hier dus geen succesverhaal, terwijl ik ze er in eerste instantie ook mooi uit vond zien.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2013 16:21

Re: Winter Allstars... Doen?

die grijze zijn leuk.
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 17 Sep 2013 18:43

Re: Winter Allstars... Doen?

Ik vind ze erg leuk, beide kleuren.
Ik ga ook maar eens op zoek naar deze, misschien zijn ze ergens wel in de aanbieding.
Ik heb nog nooit all stars gehad, hoe valt de maat?
<<

Anoniem9

Bericht 17 Sep 2013 21:56

Re: Winter Allstars... Doen?

Rush schreef:Nu wil ik die grijze. Thanks Forti! :(


I'm sorry dear.. Ik heb ze zelf nog niet gekocht trouwens. Ik.... ben... STERK!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers