Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Anoniem162

Bericht 23 Jun 2014 13:51

Re: Weight Watchers

Zijn powerstart gewoon gerechten dan?
Ik wil me zometeen aanmelden voor de online. dus niet zo'n cursus waar ik elke week heen moet want dat red ik toch niet.
<<

Anoniem193

Bericht 23 Jun 2014 14:47

Re: Weight Watchers

Mirthe schreef:Zijn powerstart gewoon gerechten dan?
Ik wil me zometeen aanmelden voor de online. dus niet zo'n cursus waar ik elke week heen moet want dat red ik toch niet.


Ja hoor gewoon gerechten en dingen. Alleen een verkorte lijst met groene producten die je eet.
Alles wat je buiten die lijst eet, wordt geteld. Alles wat op de lijst staat, mag je eten wat je wilt en hoeveel je wilt, tot je vol zit.

Wat oa op de lijst staat

Roggebrood
Aardappels
Groente / fruit
Magere kwark
Rijst
Volkoren pasta
<<

Anoniem162

Bericht 23 Jun 2014 22:02

Re: Weight Watchers

aha. en doe je dat ook online dan? of ga je naar zo'n avond toe (want dat krijg ik dus echt niet voor elkaar)
<<

Anoniem193

Bericht 23 Jun 2014 22:20

Re: Weight Watchers

Ja.ik ga elke week. Die stok en steun heb ik nodig, anders lukt het niet. Nu inmiddels wel, maar in het begin niet.
Waarom red je het niet?
<<

Anoniem162

Bericht 23 Jun 2014 22:50

Re: Weight Watchers

Ik krijg het niet voor elkaar om oppas te vinden en de avond is te laat voor mijn zoontje om mee te gaan.
<<

Anoniem193

Bericht 24 Jun 2014 09:50

Re: Weight Watchers

Misschien kun je voor 1x wel oppas vinden en dan in ieder geval de uitleg krijgen, ga je daarna online aan de slag.
<<

Anoniem162

Bericht 24 Jun 2014 11:56

Re: Weight Watchers

Ja dat kan wel denk ik maar dat is toch duurder aan pakket? ik zit een aanbieding te zoeken natuurlijk.
<<

Anoniem193

Bericht 24 Jun 2014 12:00

Re: Weight Watchers

De eerste keer hoef je niet te betalen. Zeg je dat je komt omdat je je wil laten informeren. Dan krijg je alle uitleg en dan zeg je gewoon dat je er nog even over wilt nadenken. :)
<<

Anoniem75

Bericht 24 Jun 2014 12:02

Re: Weight Watchers

Ik wil binnenkort ook gaan beginnen (via de app) maar ik zou ook graag zo'n boodschappengids willen hebben. Kan ik die ook ergens bestellen?
<<

Anoniem162

Bericht 24 Jun 2014 12:03

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:De eerste keer hoef je niet te betalen. Zeg je dat je komt omdat je je wil laten informeren. Dan krijg je alle uitleg en dan zeg je gewoon dat je er nog even over wilt nadenken. :)

:good:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jun 2014 21:04

Re: Weight Watchers

Razz, nee volgens mij niet, maar ik (of iemand anders) kan m voor je kopen op de cursus en opsturen?


Ik word echt helemaal gestoord gek horendol van mezelf deze week. Ik weet het, ik moet niet elke dag weeeeeeeeeeeegen, maar ik kan het gewoon niet laten..
Ik heb nog NOOIT zo erg geschommeld als deze week.
Donderdag kwam ik thuis met een 69.8 van de WW, ondertussen heb ik de afgelopen dagen al vanalles voorbij zien komen. Van 67,9 (?!?!), tot 68,3, tot 69,2, weer naar 68,5 en net was het weer iets van 69,3 ofzo.
*zucht*
Hoe kan je lichaam dat toen doen he, vraag ik me af...
<<

Anoniem75

Bericht 24 Jun 2014 21:13

Re: Weight Watchers

Hoe duur is dat boekje en past dat door de brievenbus denk je?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jun 2014 21:39

Re: Weight Watchers

Razz schreef:Hoe duur is dat boekje en past dat door de brievenbus denk je?


Volgens mij 8 euro, en ja makkelijk!
<<

Anoniem75

Bericht 25 Jun 2014 11:29

Re: Weight Watchers

Zou jij 'm voor mij willen kopen en willen opsturen? :angel:
Het heeft opzich niet zo'n haast want ik wil er over een maand - 1,5 maand pas gaan gebruiken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Jun 2014 17:48

Re: Weight Watchers

Ja hoor, neem ik m morgen mee. Dan heb ik mijn laatste x stabiliseren!
<<

Anoniem193

Bericht 26 Jun 2014 12:45

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:Ja hoor, neem ik m morgen mee. Dan heb ik mijn laatste x stabiliseren!

Succes vanavond!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jun 2014 19:35

Re: Weight Watchers

Razz, hij is 12.95 is dat ook goed?
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Jun 2014 14:33

Re: Weight Watchers

Hi allemaal,

Ik ben ook net op vakantie geweest, 2 weken en heb veel ijsjes gegeten :), maar gelukkig ook heel veel bewogen ( zwemmen, zwemmen, glijden, glijden en dat nog tig keer per dag, haha ).
Dus ik ben niet echt aangekomen ( denk ik ).
Morgen ga ik me weer wegen en aanmelden voor de online cursus. Ik ga niet meer naar de cursus toe, ik heb het ondertussen wel gezien en het was echt op een rottijd.

Staat je heel mooi Lejow een jurk. Prachtige taille.
Vaker doen dus!
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jun 2014 09:43

Re: Weight Watchers

Succes Lana met weer beginnen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2014 10:02

Re: Weight Watchers

En, viel je gewicht mee Lana?
Succes ermee!

Ik heb afgelopen donderdag mijn stabiliseren afgerond met 68,4 kilo :)
En ben nu dus life time member! Dat klinkt heel leuk, maar zitten toch wat mis opvattingen aan hoor..
Ik dacht dat je dat bleef, mits je in je gezonde gewicht bleef. Maar je hebt een marge van 2 kilo, dus mocht ik 70.4 worden moet ik in principe weer gaan betalen.
Daarnaast verlies je de app, en de toegang tot de website.
Je mag wel een keer in de maand gratis komen wegen, en dus gratis naar de cursus en dan ontvang je ook dat weekboekje. En je hoeft nooit meer inschrijfkosten te betalen (maar er zijn zovaak acties dat je dat uberhaupt niet hoeft, dus of dat nou een voordeel is).
Heb een gouden sterretje gekregen voor aan de 10% sleutelhanger :) Hier hing ook al een sleuteltje aan (die krijg je als je je doel behaald hebt).

En nu dus zelf op gewicht gaan zien te blijven!
<<

Anoniem162

Bericht 30 Jun 2014 10:28

Re: Weight Watchers

Lejow is er nu ergens een goede actie om voor het eerst te starten?
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jun 2014 10:50

Re: Weight Watchers

Mirthe schreef:Lejow is er nu ergens een goede actie om voor het eerst te starten?


Via WW zelf momenteel
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2014 11:25

Re: Weight Watchers

Jep, WW zelf inderdaad.
Die hebben sowieso best vaak acties, en soms komt het op groupon voorbij.
Als je trouwens lid bent van euroclix oid, via hen staat Weight watchers er ook bij!
<<

Anoniem162

Bericht 30 Jun 2014 12:35

Re: Weight Watchers

ok bedankt
<<

Anoniem193

Bericht 01 Jul 2014 11:14

Re: Weight Watchers

He wat gek dat je de app niet meer mag enzo!
Dus als je life time bent gaan ze er gewoon vanuit dat je weet hoe het moet zonder echt bij te houden oid.

Ik heb er vertrouwen in dat je het kan hoor!
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers