Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Problemen Ereader bookshop

<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 23 Jun 2014 14:27

Problemen Ereader bookshop

Ik heb van het weekend een ereader gekregen, de kobo aura. Nu had ik een boek gekocht in de bookstore alleen heb ik wel betaald maar het boek nooit gekregen. Ik kreeg meteen na de betaling een foutmelding waardoor ik het boek niet heb gekregen.
Nu heb ik geprobeerd om contact op te nemen met de kobo helpdesk maar het is onmogelijk om ze te bereiken zowel via mail als via telefoon. Het gaat allemaal mis.

Heeft iemand er ervaring mee? Ik baal als een stekker want ik wilde lekker gaan lezen. Het gaat om het boek Verslingers van Lisette Jonkman, en ik had al helemaal zin om te lezen. :cry:
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Jun 2014 14:35

Re: Problemen Ereader bookshop

Dat is inderdaad vervelend. Ik heb wel eens een probleem gehad met een boek dat ik had besteld op Bol.com, dat bleek niet beschikbaar te zijn voor Nederland, heel vaag allemaal, maar toen heb ik het geld gewoon teruggestort gekregen.

Ik heb net even op de website van Kobo gekeken, het ziet er niet heel gebruikersvriendelijk uit allemaal. Ik zie wel een telefoonnummer en een mailadres, maar daar zijn ze dus niet op te bereiken?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 23 Jun 2014 14:39

Re: Problemen Ereader bookshop

Nee daar zijn ze helaas beide niet op te bereiken. Ja Bol.com is altijd heel schappelijk met die dingen, dat is ook mijn ervaring. Maar kobo reageert nergens op.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 23 Jun 2014 14:45

Re: Problemen Ereader bookshop

En misschien een berichtje in het Engels sturen op twitter of Facebook? Daar reageren vaak klantenservice medewerkers sneller op dan e-mail. Wel slecht dat het zo lastig is om contact met ze op te nemen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Jun 2014 14:50

Re: Problemen Ereader bookshop

Kun je voor de Kobo ook boeken bestellen op Bol.com? Het is toch gewoon epub-formaat? Dat zou ik in het vervolg in elk geval dan doen.

Overigens vond ik het niet zozeer schappelijk, maar gewoon niet meer dan logisch dat ik mijn geld terugkreeg voor dat boek, als zij dat boek niet kunnen leveren dan hoef ik er niet voor te betalen. Maar het is wel fijn dat ze zo goed te bereiken zijn en meestal snel dingen kunnen regelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jun 2014 17:17

Re: Problemen Ereader bookshop

ik vond de kobo klantenservice snel reageren via de mail


hoe het werkt met de bookshop geen idee

susan je kan voor kobo ook bij bol bestellen
Afbeelding
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 23 Jun 2014 19:34

Re: Problemen Ereader bookshop

Ja, ik had al een bericht gestuurd op fb ook. Ik krijg nu reactie van kobo op fb. Ze zeiden dat ik een ander account moest aan maken om te kijken of mijn boek daar dan wel staat? Beetje kromme reactie dacht ik zo. Maar goed, heb maar even een ander account aangemaakt met andere email en dat gestuurd.

Ja, in het vervolg ga ik sowieso niet meer bij die kobo bookshop bestellen Susan. Ik denk gewoon via bol.com.
Dat jij je geld terug kreeg van bol was inderdaad gewoon logisch. Ik heb wel eens een ebook daar gekocht waarvan ik de letter niet groter kon krijgen (was op mijn telefoon). Toen kreeg ik ook gewoon een waardebon van 12,50, dat bedoelde ik met schappelijk en netjes. Sowieso de reactietermijn is al heel goed daar.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers