Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Soldaat v Oranje..acties???

<<

Anoniem16

Bericht 15 Sep 2013 21:24

Soldaat v Oranje..acties???

Ik ben echt zo slecht met zoeken, of altijd net te laat... Maar wij willen heel graag naar Soldaat v Oranje, alleen 80 euro pp ( of meer) vind ik toch wel weer een beetje te. Weet iemand toevallig of er op dit moment ergens een actie is? Volgens een collega regelmatig via vakantieveiling ofzo? Maar iedere keer wanneer ik het check dus niet...

We willen wel 1e rang en het liefste in het weekend. Weet iemand zo of er iets is momenteel?

Via 'ons' forum ben ik ook eens heel goedkoop naar Tarzan geweest, samen met volgens mij het halve forum ;)

Alvast bedankt!
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 20:44

Bericht 15 Sep 2013 22:13

Re: Soldaat v Oranje..acties???

Je hebt er misschien niet veel aan maar je kunt ze winnen bij sky radio atm
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2013 06:30

Re: Soldaat v Oranje..acties???

Ik ben bang dat voor SOV weinig acties zijn. Wat je wel moet doen, zonder actie, is boeken op de site zelf. Daar betaal je namelijk de normale prijs. Je hebt sites die zeggen goedkoper te zijn, maar ondertussen betaal je bijna 1/3 meer voor hetzelfde kaartje. Ik vond hem zeker de volle prijs waard.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Sep 2013 08:13

Re: Soldaat v Oranje..acties???

Dit is zo`n populaire musical dat die geen acties hoeven te doen om steeds volle zalen/hangar te hebben.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Sep 2013 20:55

Re: Soldaat v Oranje..acties???

Isis schreef:Dit is zo`n populaire musical dat die geen acties hoeven te doen om steeds volle zalen/hangar te hebben.


Dit ja, heeeeeel irritant..
<<

Anoniem16

Bericht 16 Sep 2013 20:57

Re: Soldaat v Oranje..acties???

Oke dank jullie wel. Dan zit er niets anders op hahaha.

Ik heb het inmiddels alvast aan Sinterklaas gemeld dat ik erna toe wil, en ik ben erg lief geweest dit jaar dus wie weet;)
<<

Reva

Bericht 16 Sep 2013 22:24

Re: Soldaat v Oranje..acties???

Het is ontzettend veel geld maar ZO de moeite waard. Zo bizar hoe je ziet hoe alles is gegaan. Hoe naief veel mensen van onze leeftijd die oorlog ingingen ("Nee ik wil deze week al meevechten...misschien is het volgende week al over en zijn we er e laat bij"). Vond het ook heel ontroerend dat er in de zaal mensen zaten uit die generatie. Onze opa's en oma's. Heel confronterend.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2013 07:15

Re: Soldaat v Oranje..acties???

In het boek komt die nativiteit nog meer naar voren. Ik vond het boek ook een verruiming van het verhaal van de musical. Ik heb het boek als ebook printje, dus ik kan hem sturen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 17 Sep 2013 09:07

Re: Soldaat v Oranje..acties???

ING rentepunten levert ook nog weleens korting op maar vast ook niet voor deze populaire musical :nopompom:
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 17 Sep 2013 18:16

Re: Soldaat v Oranje..acties???

Hij is duur inderdaad, maar zooooo mooi!
Echt, ik wil nog een keer!!

Silly: Zou je mij het boek ook willen sturen? Wil hem nog steeds een keer lezen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2013 20:17

Re: Soldaat v Oranje..acties???

pm me je email maar, zal ik morgen op de computer zoeken. Kan hem vanaf mijn ipad niet zo 123 versturen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers