Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

Anoniem 146

Bericht 22 Jun 2014 21:12

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

AnnaK, ik zou dan toch bellen. Al is het om je twijfel uit te spreken. :) de gyn kan daar dan naar handelen.

Audrey, flesje cola gaat mee, dat gaat hier ook redelijk! En ik moet er nu ook niet aan denken bij een ander in de auto te zitten.
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Jun 2014 06:38

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik heb bloedverlies gehad. :pale:

Eigenlijk ben ik heel de tijd positief geweest. Ik had geen negatief onderbuik gevoel. Misschien heb ik me daar blind op gestaard. Mijn gevoel wordt nu wel heen en weer geslingerd.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 23 Jun 2014 07:03

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Sophie sterkte!

Annak il zou de gyn even bellen!

Mrs jansen het hoef ook niks te beteken.. Maar ik zou er ook paniekerig om worden! Sterke!
<<

Anoniem104

Bericht 23 Jun 2014 08:07

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mrs. Jansen wat vervelend zeg, het hoeft niets te betekenen, maar snap dat je je zorgen maakt.
Is het rood of bruin? Even de VK bellen?

AnnaK, ik zou ook de gyn even bellen.
Gewoon even om te overleggen.

Sophie, knuffel en sterkte toegewenst.

Autorijden kan ik momenteel ook niet heel goed hebben, tenzij ik zelf rijd. Heb ook een plastic zak in de auto liggen voor nood.

Hier gaat het verder redelijk, wel met vlagen behoorlijk misselijk, maar dat trekt redelijk weg als ik wat eet.
Wel een hele opgeblazen, pijnlijke buik, kan ook lastig naar de wc, dat vind ik wel vervelend.
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 23 Jun 2014 08:16

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

wat vervelend dat jullie allemaal zo misselijk zijn hoop echt dat het snel over is en dat jullie kunnen gaan genieten, ziek zijn is niet leuk!
mrs janssen heb je nog meer bloedverlies gehad of was het eenmalig? ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad dus het hoeft idd niks te betekenen.
hier is alles rustig we hebben het mijn ouders verteld en de vader van mijn man iedereen was erg enthousiast.
nu maar hopen op een goede echo over 3 weken.
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Jun 2014 08:19

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik zag het vanmorgen. Het was niet super veel, maar genoeg om me zorgen te maken. Net ook weer wat.
Vandaag stond al een echo gepland. Dus ik hoop ook echt écht dat het gewoon goed zit.

Wat een stomme onzekere periode.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 23 Jun 2014 08:23

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mrs.Jansen; ik hoop voor je dat alles goed is, gelukkig heb je vandaag een echo. Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap ook regelmatig wat bloedverlies gehad, was altijd maar een klein beetje bij het afvegen. Je baarmoeder is beter doorbloed daardoor kun je ook wat sneller een beetje bloed verliezen. Het hoeft niet gelijk fout te zijn, zeker niet als het niet heel veel is en alleen bij het afvegen bijvoorbeeld is.
<<

Anoniem104

Bericht 23 Jun 2014 08:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Is het nieuw (rood) bloed of oud (bruin) bloed Mrs. Jansen?
Wel fijn dat er al een echo gepland staat.

Leuk dat je het verteld hebt Miss Piggy!

Wij hebben het ook verteld dit weekend en schoonouders/ouders waren heel enthousiast!
Zo leuk, m'n ouders begonnen gelijk over de wieg waar mijn moeder en ik in hebben gelegen, die hebben ze nog en is nog helemaal goed. Als alles goed mag blijven gaan komt onze kleine daar ook in te liggen.
En we krijgen een kinderwagen + toebehoren van mijn ouders, hebben ze al gezegd :heart: , super lief!
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 23 Jun 2014 08:30

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

succes met de echo straks wel fijn dat dat vandaag is en hopelijk is je onzekerheid weg straks!
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 23 Jun 2014 08:31

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

dat is super believe! dat hebben wij ook bij de eerste gekregen en nog steeds veel plezier van het is een mooi cadeau!
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Jun 2014 08:34

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik denk dat het 'vers' bloed was. Door de utro is dat niet heel goed te beoordelen.
Bedankt voor jullie reacties en sorry voor mijn ego berichten.


Believe en Miss Piggy, leuk dat jullie het verteld hebben. Hebben jullie er nog iets speciaals voor gedaan?
<<

Anoniem104

Bericht 23 Jun 2014 08:46

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat leuk Miss Piggy, het is inderdaad een mooi cadeau. Wij willen graag een Joolz, dus dat was anders ook best een grote uitgave geweest. Hoe hebben jullie het verteld?

Mrs. Jansen, hopelijk is er niets aan de hand, ik duim voor je!

Wij hebben een bosje bloemen laten maken en in beide bosjes babysokjes laten doen die opgerold waren als roosjes (2 witte, 2 blauwe en 2 roze). We hadden de bloemen dus gegeven en in eerste instantie niets gezegd en allebei de ouders zagen het eerst niet :palm: . M'n moeder zei nog: 'Wat grappig babyblauwe bloemen.' :palm:
Na een hint gingen ze nog eens kijken haha!
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 23 Jun 2014 08:59

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

haha wat een leuk idee believe wel leuk dat ze er even over na moesten denken.
wij hebben een topje laten maken voor onze dochter met op de voorkant: geef me maar een dikke kus...
en op de achterkant want ik word een grote zus, daarover hadden we een vestje gedaan en mijn moeder heeft dat uitgedaan ze waren meteen helemaal blij ze hadden het nog niet verwacht haha, bij mijn schoonvader drong het niet door (hij heeft een hersenbloeding gehad) we hebben het maar verteld daarna en ook hij was blij en hoopt dat hij het nog mee mag maken, daar gaan we wel vanuit.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 23 Jun 2014 09:04

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mrs Jansen gelukkig heb je een echo vandaag. En hopelijk is gewoon goed!

@ believe leuk dat je ouders enthousiast reageerde! Wow en ook gelijk een groot cadeau toe gezegd! Wij hebben toen schoonouders de kinderwagen gekregen.

@ Miss piggy altijd leuk dat iedereen enthousiast reageerd!

Hier gaat het wel goed.. Vooral misselijk en brandend gevoel in de keel.
De reis met de bus is ook goed gegaan. Ik heb vrijdag mijn moeder wel verteld. ( kon het niet laten) Dus ze past ook op mijn zoon morgen avond. Ik mag natuurlijk niet klagen omdat zo graag zwanger wou worden.. maar valt mij wel een beetje tegen. Ben best moe en voel mij ook gammel. Ik kan mij dit niet herinneren bij de eerste..
<<

Anoniem117

Bericht 23 Jun 2014 11:37

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mrs.Jansen oh ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Dat zou ik ook doen hoor. Maar wat fijn dat je vandaag dan net de echo hebt, dan weet je waar je aan toe bent. En bloedverlies hoeft niets te betekenen. Hoe laat heb je de echo? Heel veel success! En ik hoop op een mooi kloppend hartje.

Wat leuk dat jullie het op zo'n bijzondere manier hebben verteld. Dat hebben wij helemaal niet gedaan, eigenlijk. Ik heb het gewoon verteld. Ik heb zelfs gebeld.
<<

Anoniem57

Bericht 23 Jun 2014 11:53

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Leuk gedaan, believe!

Mrs Jansen, wellicht helpt het als ik zeg dat ik bij L. echt tot 15 weken lang vrij veel bloedverlies heb gehad? Maar ze is er nog steeds en het is een topper! Ik ga heel hard duimen, laat je wat weten?

AnnaK, ik zou de gyn even bellen, het is niet niks een tweelingzwangerschap! Zwanger zijn is niet altijd leuk, maar je moet het voor jezelf wel zo aangenaam mogelijk maken. Je kindjes hebben er niks aan als hun mama de verantwoordelijkheid voor zichzelf niet neemt. En zeuren kan je niet zo snel in jouw conditie hoor!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 23 Jun 2014 12:57

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Bellen hoor AnnaK, bij mij waren ze echt heel laks terwijl ik amper nog op mijn benen kon staan en ik ben de eerste 12 weken ook zo'n 10 kilo afgevallen, maar ik kreeg er niks voor. Met als gevolg dat ik hoogst waarschijnlijk door het vele spugen en dus het continu kracht op de buik zetten met spugen al vanaf 14 weken bedrust had met veel harde buiken. En dan duren de overige (bij mij 24 weken) echt heel erg lang.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Jun 2014 15:46

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Yes! Een kloppend hartje!
Bloedverlies voor nu niet te verklaren.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 23 Jun 2014 15:50

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat fijn Mrs. Jansen!!
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 23 Jun 2014 19:30

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

oh super mrs jansen dat is toch wel een geruststelling!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Jun 2014 19:39

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

kippie schreef:Mrs Jansen gelukkig heb je een echo vandaag. En hopelijk is gewoon goed!

@ believe leuk dat je ouders enthousiast reageerde! Wow en ook gelijk een groot cadeau toe gezegd! Wij hebben toen schoonouders de kinderwagen gekregen.

@ Miss piggy altijd leuk dat iedereen enthousiast reageerd!

Hier gaat het wel goed.. Vooral misselijk en brandend gevoel in de keel.
De reis met de bus is ook goed gegaan. Ik heb vrijdag mijn moeder wel verteld. ( kon het niet laten) Dus ze past ook op mijn zoon morgen avond. Ik mag natuurlijk niet klagen omdat zo graag zwanger wou worden.. maar valt mij wel een beetje tegen. Ben best moe en voel mij ook gammel. Ik kan mij dit niet herinneren bij de eerste..



Onzin, natuurlijk mag je er best over klagen.
Dat je graag zwanger wilde worden betekent niet dat het altijd alleen maar rozengeur en maneschijn is.
Ik wilde ook graag zwanger worden en was dolgelukkig dat het gelukt was, maar vind het hele zwanger zijn geen zak aan en voelde me nog hondsberoerd ook.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 24 Jun 2014 08:59

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mrs jansen wat fijn.. hoe ver ben je nu?

Hoe is het verder met iedereen?

Ik heb vanavond de echo, ik zie er heel erg tegen op.
Omdat ik denk dat er niks te zien is. En dan ga ik helemaal met een onzeker gevoel naar huis!
<<

Anoniem 146

Bericht 24 Jun 2014 11:49

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Thnx allemaal.
Ik ben nu 7.1. Over twee weken weer een echo.

Waarom zie je er tegenop Kippie? Je hebt geen bloedverlies, toch? Hoever ben je nu?
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 24 Jun 2014 11:53

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Omdat het een vroege echo is. Ik denk 5.6 weken..
En dan zul je net zien dat er nog geen hartje klopt.

Fijn dat je over twee weken weer een echo krijgt!
<<

Anoniem 146

Bericht 24 Jun 2014 13:35

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Kippie, vanwaar zo vroeg een echo? Wellicht heb ik eroverheen gelezen hoor.
Met 5.6 kan het idd zijn dat er nog geen hartactie is, maar dat wil niets zeggen!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron