Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontregeld door vakantie

<<

Anoniem186

Bericht 22 Jun 2014 19:47

Ontregeld door vakantie

Afgelopen donderdag zijn we terug gekomen van vakantie. Onze kinderen sliepen op 1 kamer. Mijn zoon heeft daar echt vreselijk slecht geslapen. Iedere 2 a 3 uur wakker. Ik kon hem ook niet echt laten liggen, want dan werd m'n dochter wakker (en de rest van het hotel).
En nu we terug zijn is het echt nog erger. Hij lijkt echt helemaal ontregeld te zijn.

Is dat herkenbaar??
Dit is de eerste keer dat ik met zo'n jong kind op vliegvakantie ben geweest. Dus verder geen ervaring mee.

Ik ben dat slapen van hem zo langzamerhand echt spuugzat. M'n ogen branden in m'n hoofd, zo moe ben ik.
<<

Anoniem112

Bericht 22 Jun 2014 19:52

Re: Ontregeld door vakantie

Hè jakkes Jans, wat jammer.
Hoe was hij overdag? Zou het oorpijn van t vliegen kunnen zijn?
Ik heb ooit ook eens een week giga oorpijn gehad na t vliegen toen klapten mijn oren dicht.
<<

Anoniem166

Bericht 22 Jun 2014 19:56

Re: Ontregeld door vakantie

Ik had in het topic over te weinig slaap al gereageerd, maar hier even een aanvulling. Mijn dochter was vorig jaar tijdens de vakantie ook een nog slechtere slaper dan ze gewoonlijk al was. Ze had zoveel energie dat ze overdag niet sliep en 's avonds ook pas rond 12 uur. Na de vakantie heeft ze nog twee dagen gespookt en toen zat ze weer in haar ritme.

Sinds wanneer zijn jullie weer thuis?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 22 Jun 2014 19:58

Re: Ontregeld door vakantie

Hier eigenlijk niet herkenbaar, ging gelukkig meteen weer goed. Sterkte ermee, lijkt me slopend
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem186

Bericht 22 Jun 2014 20:00

Re: Ontregeld door vakantie

Donderdag zijn we teruggekomen.

Z'n oortjes... Dat zou zomaar kunnen! Zou ook verklaren waarom hij amper bij me wil drinken.

Op de dag van vertrek had hij ook koorts. Sinds gisteravond is dat over. Maar misschien zit er iets met z'n oortjes niet lekker...

Er heerste iets op dat resort. Mijn dochter is ook 1 dag ziek geweest. 39.5 koorts. In het vliegtuig hoorden we dat er meer kinderen last van hadden gehad.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Jun 2014 20:05

Re: Ontregeld door vakantie

Oh wat vervelend Jans, hier ook niet herkenbaar verder.
Maar vind de tip van de oortjes wel een goede, morgen even laten checken bij de huisarts?
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers