Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hebben jullie een liedje samen?

<<

Anoniem117

Bericht 22 Mei 2014 19:15

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Haha thanks! We hebben dat nummer ook gedraaid toen we het gemeentehuis uitliepen.

haha wij dansen ook aan het eind van de avond door de kamer, jammer dat we dat nu veel minder doen. Het eerste half jaar deden we dat echt elk weekend. Alleen maar elkaar muziek laten horen en drinken en dansen.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Mei 2014 19:17

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Wij luisteren vaak in bed nog even muziek. Ook fijn.
En de ochtend nadat hij me ten huwelijk had gevraagd, werd ik wakker en zei hij: "Goedemorgen verloofde" en zette Marry Me van Bruno Mars op. Een stom cliché nummer, maar toen was het toch wel echt even heel erg lief.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Mei 2014 19:30

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Marin, dat doen wij ook vaak. Heerlijk is dat :)
Doet me eraan denken, de versie van Million Voices van Gers Pardoel, dat is ook een liedje dat ons echt aan elkaar doet denken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 23 Mei 2014 18:40

Re: Hebben jullie een liedje samen?

We hebben niet echt een liedje samen, maar All of me van John Legend en Yellow van Coldplay vinden we allebei wel erg mooi en voelt wel een beetje als onze nummers.
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Mei 2014 14:02

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Anouk met 'Our Own Love'. Hebben hierop ook onze openingsdans gedaan op onze bruiloft, maar dit was al vanaf het begin ons nummer.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 26 Mei 2014 14:09

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Ik heb dit topic gebruikt als inspiratie voor liedjes tijdens het eten bij ons huwelijk, bedankt allemaal! :wink:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Mei 2014 14:11

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Heeee Kenya ik zie dat je zwanger bent, wat leukkk! Gefeliciteerd!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 26 Mei 2014 15:07

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Sterre schreef:Heeee Kenya ik zie dat je zwanger bent, wat leukkk! Gefeliciteerd!
Net wat ik wilde zeggen! Gefeliciteerd! :D
<<

Anoniem 63

Bericht 26 Mei 2014 17:00

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Dank dames! Eindelijk kan ik het hier ook vertellen, haha!
<<

In.ge

Noob

Berichten: 47

Geregistreerd: 24 Nov 2013 10:23

Bericht 26 Mei 2014 23:20

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Gefeliciteerd Kenya

U2 - beautiful day
Avicii - addicted to you
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 18:38

Bericht 20 Jun 2014 09:06

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Snow Patrol-Chasing cars.
If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

Ik heb mijn man ontmoet op Pinkpop. In dat weekend lag hij op een gegeven moment op het grasveld,
en ik kwam bij hem liggen met mijn hoofd op zijn buik. Heel de wereld verdween om ons heen.
Ik vond het een belachelijk liedje en videoclip, maar ineens begreep ik hem.
Klinkt lekker lame als ik het zo schrijf he :redface:
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 20 Jun 2014 12:48

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Ik vind het lief vause.

Wij hebben niet echt een liedje samen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 20 Jun 2014 13:52

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Liefde is soms gewoon heeell zoetsappig, dat je denkt- he, ben ik dat? Heerlijk toch Vause ;)

Euhm, wij hebben er meerderen. Ties- denk aan mij. Dit omdat wij toen we wat met elkaar kregen samen de film "Volle maan" keken, zo heerlijk fout :smile:

Verder Oceaan van Raccoon. Wij hebben vorig jaar een enorme dip gehad en op de avond dat we echt besloten weer samen verder te gaan kwam dit nummer op de radio terwijl we samen in innige omhelzing lagen. Ik lag het zachtjes het liedjes te zingen... DAT gevoel dat ik toen had wil ik graag voor altijd vasthouden en dat liedje geeft me dat nog steeds...

O, o, o.. En we hebben ook een gezinsliedje, en daar word ik altijd mega vrolijk van- Nielson en Miss Montreal met " Hoe". Komt omdat we ooit begonnen zijn op zondagochtend en als we in de auto zaten om keihard "oooeeeehoee" met de blehren. En dan zit L heel hard mee te doen. Echt geluksmomentje...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 21 Jun 2014 22:44

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Sinds ik op onze bruiloft 'All of me' van John Legend voor mijn man heb gezongen, is dit ons lied!
Dus al wel 9 hele dagen, hihi.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 22 Jun 2014 13:42

Re: Hebben jullie een liedje samen?

Na gisteren, op Tuckerville te zijn geweest, weet ik het zeker! Voor ons is het Miracle - Ilse de Lange :love:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

anoniem213

Bericht 22 Jun 2014 15:52

Re: Hebben jullie een liedje samen?

@mii_joyce: Volgens mij klopt je onderschrift niet. Ik denk dat je wilt zeggen dat jij je veilig voelt in zijn armen, maar dan moet het 'safe' zijn en niet 'save' (opbergen, bewaren).
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 22 Jun 2014 18:14

Re: Hebben jullie een liedje samen?

June schreef:@mii_joyce: Volgens mij klopt je onderschrift niet. Ik denk dat je wilt zeggen dat jij je veilig voelt in zijn armen, maar dan moet het 'safe' zijn en niet 'save' (opbergen, bewaren).


Thnx! :) Heb de tekst vanuit een songtekst gehaald, gekopieerd ook, maar de fout niet gezien :palm:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio