Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekocht voor de kinderen -topic

<<

Anoniem57

Bericht 17 Sep 2013 19:13

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

O my god!
Ik kan het alleen maar beamen Jans..
<<

Anoniem20

Bericht 17 Sep 2013 20:04

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

oeh....ik hoop dat het niet het favoriete schoeisel van jouw dochter wordt jans! :)
<<

Anoniem186

Bericht 17 Sep 2013 20:25

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Haha ik hoop het ook niet!
M'n moeder snapt er niks van. Die vond het zo prachtig dat dochter ze zo mooi vond. Ik hoop dat het butkwaliteit is en dat ze gauw kapot zijn, haha.
<<

Anoniem20

Bericht 17 Sep 2013 20:37

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Heb je geen hond, die zijn toch dol op pantoffels :) althans, dat zie ik weleens in films.
<<

Anoniem186

Bericht 17 Sep 2013 20:46

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Nee, helaas niet. :laughcry:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Sep 2013 20:48

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Parel schreef:O my god!
Ik kan het alleen maar beamen Jans..



Dit heb ik 5 keer moeten lezen voor ik m snapte, ik las ipv be-amen : 'biemen' whahahaha :D
Ach, dat soort dingen kunnen mij echt niet zo veel schelen, als B ze zelf uit zou kiezen kreeg ze ze van mij ook. Ze zijn vast heerlijk warm, en ze wordt er zelf gelukkig van, de koning komt van niet langs en ze hoeft er niet mee over straat.
Ik zeg: niets aan het handje :P
<<

Anoniem83

Bericht 17 Sep 2013 21:07

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

-
Laatst gewijzigd door Anoniem83 op 26 Jan 2015 21:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem57

Bericht 17 Sep 2013 21:10

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Oh wow, Mini! Zo alles bij elkaar lijkt het inderdaad echt veel! Je hebt hem breed laten hangen haha
Ik vind het wel allemaal schitterend, en je dochter is echt een plaatje.
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 17 Sep 2013 21:11

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Leuke kleding Mini!
Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 17 Sep 2013 21:13

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

haha jans, lekker roze :thumbup:
Ik wou dat mijn moeder nog iets kon kopen voor onze zoon :cry:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem83

Bericht 17 Sep 2013 21:19

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Ja ik schaam me bijna. Misschien helpt het als ik zeg dat ik niet zoveel tijd heb om eens uitgebreid te shoppen en dat ze echt uit al haar lange broeken en lange shirts/vesten e.d. gegroeid was... We hebben dan ook de afgelopen 3/4 maanden alleen maar in hoogzomerkleding hebben gelopen.
<<

Anoniem57

Bericht 17 Sep 2013 21:37

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Snap ik hoor! Ik zat alleen net een dubbeltje op z'n kant te kijken haha, die moeder gaf maandelijks 2000 euro uit aan variabele lasten waaronder veeeeeel kinderkleding.
<<

Anoniem73

Bericht 17 Sep 2013 22:20

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Leuk allemaal mini! Ik koop gewoon elke maand een dingentje, ga nooit los op 1 dag ofzo.
<<

Anoniem83

Bericht 17 Sep 2013 22:23

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Haha ja dat zat ik ook net te kijken, erg hè. Als ik er financieel zo bij zou zitten had ik het echt niet gedaan.

Ik had nu eindelijk een dag de tijd om eens uitgebreid los te gaan, Zara H&M ed kan ik ook wel in Duitsland enz. shoppen maar dit hebben ze daar niet, ik vind de kinderkleding in Nederland gewoon veel leuker.
<<

Anoniem287

Bericht 17 Sep 2013 22:28

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Mini, even een persoonlijk vraagje, als je geen antwoord hierop wil geven hoeft dat uiteraard niet. Ik ben benieuwd of jullie al hebben bedacht hoe jullie het gaan doen met onderwijs als jullie dochtertje 4 jaar wordt. Gaat ze dan naar een internaat? Gaan jullie op de boot onderwijzen? Of ga jij doordeweeks aan land wonen met de kids? Of iets anders misschien?
<<

Anoniem75

Bericht 17 Sep 2013 22:31

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Wow Mini goed bezig geweest haha

Vind vooral die Amerikaanse vlag longsleeve voor je zoontje erg leuk en dat setje dat S.aan heeft. Leuk, leuk!
<<

Anoniem75

Bericht 17 Sep 2013 22:32

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Siamsa schreef:Mini, even een persoonlijk vraagje, als je geen antwoord hierop wil geven hoeft dat uiteraard niet. Ik ben benieuwd of jullie al hebben bedacht hoe jullie het gaan doen met onderwijs als jullie dochtertje 4 jaar wordt. Gaat ze dan naar een internaat? Gaan jullie op de boot onderwijzen? Of ga jij doordeweeks aan land wonen met de kids? Of iets anders misschien?


Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zal wel een lastige/pijnlijke keuze zijn geweest :(
<<

Anoniem83

Bericht 17 Sep 2013 22:42

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Peuter- en kleuteronderwijs (2 tot 6 jaar) krijgen ze aan boord van mij, begeleid via een mentor van het LOVK. Zodra we in de buurt zijn mag ze naar ligplaats/gastscholen daar zijn er een aantal van in NL. In principe gaan ze vanaf groep 3 naar een schippersinternaat. (Hebben we zelf allebei ook op gezeten) daar slaapt ze doordeweeks. Dat willen we eerst gaan proberen, wil dat niet van haar/hun/onze kant dan stoppen we misschien wel met het bedrijf of nemen we extra personeel aan, dat zien we dan wel. We hebben ook nog een huis waar we in kunnen wonen.
<<

Anoniem287

Bericht 17 Sep 2013 23:01

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Bedankt voor je antwoord, Mini! Ik hoop dat het voor jullie en jullie kids allemaal goed zal gaan werken in de toekomst!
<<

Anoniem186

Bericht 18 Sep 2013 06:40

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Happydobby schreef:haha jans, lekker roze :thumbup:
Ik wou dat mijn moeder nog iets kon kopen voor onze zoon :cry:


Wat verdrietig. :hug: :hug:
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 18 Sep 2013 08:05

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Mini leuk! Waar is dat donker blauwe shirt van van je zoontje?
Die vlag heb ik ook voor m'n oudste, helaas in de maat an de jongste uitverkocht :-(
<<

Anoniem13

Bericht 18 Sep 2013 08:12

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Limburg schreef:Mini leuk! Waar is dat donker blauwe shirt van van je zoontje?
Die vlag heb ik ook voor m'n oudste, helaas in de maat an de jongste uitverkocht :-(


Beebielove! (Levi heeft 'm ook) Mini, waar is dat vestje helemaal rechts van?
<<

pippeloentje

Noob

Berichten: 17

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:16

Bericht 18 Sep 2013 08:23

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Mini, waar is dat onderste t-shirt met die hond van?
Bij de kleding van je dochter :wink:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Sep 2013 08:24

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

Wat een leuke kleertjes Mini! En wat is je dochter een plaatje zeg, fotomodel in spe!

Hemasite ligt er uit maar ik heb het laatst een kijk en voelboekje bij de Hema gekocht. Zoiets:

Afbeelding
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 18 Sep 2013 08:34

Re: Laatst gekocht voor de kinderen -topic

'Dankzij' jullie gisteravond laat dit nog: ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers