Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotografie Topic

<<

Anoniem70

Bericht 19 Jun 2014 12:45

Re: Fotografie Topic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem70 op 25 Jul 2014 17:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Jun 2014 12:49

Re: Fotografie Topic

Tweedehands kosten ze nog altijd meer dan 1000 euro, dus ik zou die reparatiekosten toch maar betalen, het is niet zo dat je voor dat geld beter een nieuwe kan kopen. Voor een gebruikte ben je al meer dan het dubbele kwijt en voor een nieuwer model volgens mij wel het zesdubbele.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem70

Bericht 19 Jun 2014 12:53

Re: Fotografie Topic

Dank je! :-)
<<

Jip

Bericht 19 Jun 2014 13:03

Re: Fotografie Topic

Zijn er ook lenzen met een grotere mogelijkheid en dezelfde diafragma mogelijkheid als een 50mm lens waarmee je dit kunt bereiken maar dan van een afstandje?

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Jun 2014 13:19

Re: Fotografie Topic

Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zero

Bericht 19 Jun 2014 14:18

Re: Fotografie Topic

@ Rituals : Dan zou ik inderdaad geen stap terug gaan. De mark 3 heeft een flink prijskaartje, dus dan zou ik hem laten maken.
De stap van mark 2 naar mark 3 vind ik ook niet zodanig belangrijk dat je jullie camera zou kunnen afschrijven.
Was het de gewone 5D, dan had je het misschien nog kunnen overwegen, maar verder...
<<

Zero

Bericht 21 Jun 2014 22:59

Re: Fotografie Topic

Ohh meiden, ik ben echt nog steeds helemaal lyrisch van de bruiloft van gister die ik samen met Oreo heb geschoten! Wat hebben we gelachen die dag, de samenwerking tussen ons was fantastisch en het bruidspaar was gewoon briljant!
Ik heb tot augustus geen bruiloften meer helaas, maar heb wel even heel erg genoten van de laatste van het 'lente' seizoen!

Voor de meiden die ik (of Oreo) niet op facebook heb en het willen zien, voilà, de link van mn site (waar ook een aantal foto's van Oreo tussen staan)
:cheering:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Jun 2014 23:54

Re: Fotografie Topic

Dat pak van de bruidegom is echt gaaf!

En de foto's trouwens helemaal wat ik zou willen, dus als ik ooit ga trouwen :wink:
<<

Anoniem173

Bericht 22 Jun 2014 05:38

Re: Fotografie Topic

Mooi!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Jun 2014 05:53

Re: Fotografie Topic

Wat tof!! In het Stadhuis van Haarlem is dit he? Awesome locatie natuurlijk :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem124

Bericht 22 Jun 2014 07:27

Re: Fotografie Topic

GEWELDIG WHAAA ik ben echt sprakeloos!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 22 Jun 2014 07:55

Re: Fotografie Topic

Super leuke foto's!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem124

Bericht 22 Jun 2014 08:46

Re: Fotografie Topic

Ik zit nu in t bos te wachten heb zo een kindershoot haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Jun 2014 08:59

Re: Fotografie Topic

Oh kindershoots zijn leuk :ja:
<<

Zero

Bericht 22 Jun 2014 10:09

Re: Fotografie Topic

Succes Charles! Hoop dat het bij jou ook een beetje mooi weer is - hier is het wel prima eigenlijk, ik ga zo lekker in de tuin zitten denk ik.

@ Zora: Ja, Haarlem inderdaad, Gravenzaal. Zeker bij dat raam heb je heel mooi licht, zeer prettig. Ik vind Heemstede bijvoorbeeld ook erg mooi en lekker licht, maar deze zaal geeft toch net nog even een klassiekere uitstraling vind ik.
Gelukkig konden we parkeren met een ontheffing, want dat is het enige nadeel aan deze zaal ; je kunt niet echt makkelijk parkeren, dan moet je in de Appelaar gaan staan.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 22 Jun 2014 10:26

Re: Fotografie Topic

Zero, wat een prachtige foto's!! Ik heb zelf niet zo heel veel met trouwen maar voor zulke mooie foto's wil ik wel trouwen :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Zero

Bericht 22 Jun 2014 10:34

Re: Fotografie Topic

Kijk, daar doe ik het voor ;)


Ik moet ook zeggen dat ik bang ben dat als ik een vriend krijg, hij meteen doodgegooid word met trouwen. Ik weet al precies wat ik wil xD
<<

Anoniem318

Bericht 22 Jun 2014 11:29

Re: Fotografie Topic

Studiebol schreef:Zero, wat een prachtige foto's!! Ik heb zelf niet zo heel veel met trouwen maar voor zulke mooie foto's wil ik wel trouwen :-)


Haha, ja dat heb ik nou ook bij deze reportage, wat een fantastische foto's! Volgens mij ook 2 hele leuke en ontspannen mensen, dat stel. Echt super vastgelegd!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Jun 2014 12:08

Re: Fotografie Topic

Jaaaa dat parkeren! Mijn vader trouwde hier ook en ik ben op weg van de Appelaar echt 28x blijven hangen met mijn pumps op de lange lange weg over de Grote Markt haha :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem124

Bericht 22 Jun 2014 12:17

Re: Fotografie Topic

Ik kwam deze twee nog tegen :).

Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 22 Jun 2014 13:26

Re: Fotografie Topic

Hier een voorbeeldje...ben er blij mee:

Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Jun 2014 13:27

Re: Fotografie Topic

Wat leuk!! Ben gelijk geïnspireerd! Dus bedankt :)
<<

Zero

Bericht 22 Jun 2014 13:49

Re: Fotografie Topic

Madame Butterfly schreef:
Studiebol schreef:Zero, wat een prachtige foto's!! Ik heb zelf niet zo heel veel met trouwen maar voor zulke mooie foto's wil ik wel trouwen :-)


Haha, ja dat heb ik nou ook bij deze reportage, wat een fantastische foto's! Volgens mij ook 2 hele leuke en ontspannen mensen, dat stel. Echt super vastgelegd!



Ja, zijn echt ontzettend leuke en lieve mensen, het voelde voor Oreo en mij ook alsof het gewoon vrienden van je zijn en dat is ook altijd een beetje de insteek van mijn bedrijf ; hoe dichter de fotograaf bij de mensen staat, hoe leuker je reportage wordt. We hebben de hele dag lopen grappen en 's avonds lekker mee gegeten en gefeest. Echt een topdag was het!
Ik heb Oreo ingehuurd als second shooter en dat ga ik in de toekomst zeker vaker doen!


@ Charles, wat super schattig die konijntjes! Ook een erg mooi bos, erg leuke foto's allebei! Hele mooie locatie!
<<

Anoniem205

Bericht 22 Jun 2014 14:51

Re: Fotografie Topic

Zero de pero! Ik heb gewoon 12 uur geslapen van zaterdag op zondag! Ik was KAPOT!
Maar wat een heerlijke dag... en dan de reacties van het bruidspaar :love: Hopelijk wil ze een "trash the dress" doen, want dat lijkt me ook hilarisch! Misschien wil hij wel met zijn pak het water in rennen :P Ze zijn er gek genoeg voor.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 22 Jun 2014 20:52

Re: Fotografie Topic

Mooie reportage, Zero!

Jeetje wat een mooie foto, Charles! Welke lens gebruik jij?
Ik vind t lastig goede lens te vinden. Heb gisteren kindje gefotografeerd met zoomlens, ze zijn te snel voor mn 35 mm, maar geeft zoveel ruis. Zwaar irritant.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers