Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slijmbeursontsteking

<<

Anoniem75

Bericht 19 Jun 2014 14:01

Slijmbeursontsteking

Vanmorgen was er niks aan de hand maar sinds een uur heb ik ineens gigantisch last van m'n bovenarm/schouder. Ik kan m'n arm zelf niet zo ver oplichten als anders. Kan je binnen een uur een slijmbeursontsteking krijgen of sloopt zoiets er langzaam in?

Ik voelde het echt ineens opkomen en ik heb geen verkeerde beweging oid gemaakt en het voelt als een zeurderige pijn. Ik ben ook bijna in staat om nu een paracetamol te nemen :pale:
<<

Anoniem126

Bericht 19 Jun 2014 15:20

Re: Slijmbeursontsteking

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Jun 2014 19:39

Re: Slijmbeursontsteking

Nou ik hoop het niet want dat kan ik echt niet gebruiken!

Het werd vanmiddag even minder maar het is sinds een half uurtje weer terug helaas. Hopelijk is het na een nacht rust over.
<<

Anoniem205

Bericht 19 Jun 2014 19:51

Re: Slijmbeursontsteking

Waarom zou je geen paracetamol nemen nu? Je gaat toch niet onnodig pijn lijden?
Hier trouwens ook van de ene op de andere dag pijn pijn pijn aan mijn schouder. Eén advies: laat het niet verwaarlozen. I did that... toen was ik verder van huis en daarvan revalideer ik nu nog (9 maanden na ingreep)
<<

Anoniem126

Bericht 22 Jun 2014 10:24

Re: Slijmbeursontsteking

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem75

Bericht 22 Jun 2014 10:29

Re: Slijmbeursontsteking

idd na een nachtje rust en slapen heb ik er geen last van gehad. Ik denk dat ik tijdens het tillen van de Maxi Cosi een verkeerde beweging heb gemaakt. iig gelukkig geen slijmbeursontsteking. Ik zag mezelf alweer liggen in het ziekenhuis na een operatie. Maar thank god niet!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers