Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 15 Jun 2014 11:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje, ik heb je bericht in dit topic geplaatst omdat ik vind dat hij hier beter tot zijn recht komt dan in de biechttopic van persoonlijk.

Heel veel succes en sterkte.
<<

Anoniem110

Bericht 15 Jun 2014 12:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jeetje wat een situatie en herkenbaar ook. Ik lees dat jullie al veel hebben gedaan om het te herstellen maar merk dat het van jou kant uit meer klaar is.
Hoe denkt hij er momenteel over? Neemt hij wel genoegen hoe het nu verloopt.
Miss eens samen proberen te praten erover en ook serieus aangeven waar je gedachten nu naar uit gaan.
En hem ook om zijn gevoel vragen.

Wbt de kinderen ben je idd verplicht het beste eruit te halen. Maar als het op is, is het op en de kinderen hebben er ook niks aan dat mama of papa zo dood ongelukkig is. Dat merken ze ook heel erg.
In dat geval moet je ook voor jezelf kunnen kiezen. De situatie zal niet ideaal zijn, maar als beide ouders zich er gelukkiger door voelen, zullen de kinderen dat ook zijn.

Sterkte ik heb dit gevoel toen ook gehad en het is compleet slopend.
Hopelijk komen jullie er samen uit welke keuze er ook uit zal komen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Jun 2014 12:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Volgens mij vind hij het allemaal wel prima. Hij heeft zelf ook gescheiden ouders en zou dat dus niet voor zijn eigen kinderen willen. Maar erg veel doet hij er niet aan.
Ik heb ook al zo vaak met hem gepraat, dan gaat t weer even goed, doet hij even zijn best. Maar dan gaat het weer als vanouds. We blijven zo een beetje in een cirkel zitten.
Ik vind het heel moeilijk om voor mij zelf te kiezen. Ben juist iemand die eerst aan een ander denkt.
Mijn vriendinnen zeggen dat ik de keuze al gemaakt heb. Maar ik vind dat zoooo moeilijk.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jun 2014 14:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Heftig Biechtje. Ik denk dat jij/jullie jezelf de vraag moeten stellen wat beter is voor de kinderen: opgroeien met ouders die bij elkaar zijn maar in een onrustige en gespannen sfeer, waar ze duidelijk last van hebben of twee ouders die apart wonen maar waardoor ze bij beiden erl gelukkig en ontspannen kunnen zijn.

Ik snap dat je zo'n keuze niet zomaar maakt. Dat siert je. Maar genoeg is denk ik wel genoeg. Ik zou in ieder geval nogmaals en gesprek met je man aangaan en hem heel duidelijk maken dat jij serieus overweegt om uit elkaar te gaan.

Sterkte!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Jun 2014 14:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Aan de ene kant ben ik het er wel mee eens dat je als er kinderen zijn alles gedaan moet hebben om het te laten werken, aan de andere kant is dat lastig als er niet echt concrete issues zijn waar je nog aan kunt werken en het er gewoon niet meer in lijkt te zitten. Ik vind het ook een verschil of de sfeer oké is en het gewoon allemaal niet meer zo spannend is of dat je je echt ongelukkig voelt. Ik denk niet dat het haalbaar is om omwille van je kinderen nog meer dan tien jaar in een slecht huwelijk te blijven en relatietherapie is op zich een goed initiatief, maar er komt een moment waarop je weet dat het tegen beter weten in is en je alleen het gevoel hebt dat je het doet omdat je het gedaan moet hebben, als een soort horde die je neemt voor de scheiding waarvan je weet dat die toch wel komt. Als je dat voor jezelf heel helder hebt zou ik mezelf en elkaar dat niet meer aandoen, alleen als je denkt dat er echt nog iets te redden valt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem125

Bericht 15 Jun 2014 20:25

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:De opvoeding van de kinderen komt ook veel op mij terecht. We werken allebei, maar 's ochtends ben ik degene die ervoor zorgt dat de kinderen te eten krijgen en worden aangekleed.
Dat soort dingetjes.
Een jaar geleden ging het echt niet meer tussen ons, en hebben we besloten om even een weekje afstand te nemen. Hij heeft toen een week bij een vriend gewoond, en ik thuis met de kinderen.
Het voelde voor mij heerlijk, ik had rust, was veel ontspannender en er was opluchting.
Toen hij weer thuis kwam, wilde we wel allebei er alles aan gedaan hebben om onze relatie te laten slagen.
We zijn toen samen in therapie gegaan. Bovenstaande dingen zijn niet erg veranderd, maar ik maak mij er minder druk om, wat wel ten goede komt.

Waarom de beslissing dat hij naar een vriend ging en jij met de kinderen thuis bleef? Denk dat het juist goed zou zijn als híj eens voor zijn kinderen ging zorgen en jij even een stap terug deed. Verder heb ik het gevoel dat vooral jij veel investeert in deze relatie. Maar wat is zijn inbreng? Die zie ik namelijk helemaal niet terug in je verhaal....
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Jun 2014 21:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Susan, dank je wel voor je berichtje. Het is idd zo dat de therapie nu een beetje als een uitstel voelt. En idd, er zijn geen concrete issues. Dat maakt t denk ik ook wel moeilijk. Het zijn gewoon onze persoonlijkheden die botsen. Wat volgens de therapeut een goeie aanvulling op mekaar was, botst eigenlijk gewoon te veel.

Zure mat, dat ik thuis bleef was puur uit praktisch oogpunt. Hij werkt meer dan ik. Het was toen vakantie, en ik hoefde maar 2 dagen te werken en hij 5. IK ben idd degene die het meest investeert. Dat is ook 1 van de grootste problemen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Jun 2014 12:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hoe gaat het nu Biechtje? Gaan jullie nu in therapie? Of durf je een andere beslissing te maken? Of?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Jun 2014 13:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Fuck ik heb een collega met zulke mooie ogen. Echt zo'n lekker ding! Ik krijg gewoon kriebels als ik met m sta te kletsen en moet me echt weerhouden niet met m te flirten. Heb een relatie dus ik wil verder ook helemaal niets van hem maar elke keer dat ik m zie denk ik wow. Maar zolang ik een beetje professioneel afstand houd en alleen maar kijk kijk en niet kus is het vrij onschuldig toch? Hij is gewoon knap!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Jun 2014 13:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Joh, klinkt voor mij heel onschuldig. je kijkt toch ook naar knappe mannen in de film? Als hij gewoon knap is, kan jij er toch niets aan doen :p Maarre dit kan ik enkel fatsoenlijk beoordelen als je nog even een foto plaatst van die knappe collega hahaha
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 19 Jun 2014 14:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:Joh, klinkt voor mij heel onschuldig. je kijkt toch ook naar knappe mannen in de film? Als hij gewoon knap is, kan jij er toch niets aan doen :p Maarre dit kan ik enkel fatsoenlijk beoordelen als je nog even een foto plaatst van die knappe collega hahaha



Je haalt de woorden uit mn mond! Zonder foto kunnen wij natuurlijk niet beoordelen of het in dit geval wel of niet te ver gaat :angel:
30-04-2017
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 21 Jun 2014 15:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie, we hebben inmiddels gepraat. Hij was niet erg verbaasd. Voelt ook wel een beetje dat t misschien beter is om uit elkaar te gaan. In augustus gaan we op vakantie. Misschien wel even goed, of juist niet. Maar denk wel goeie test. En verder zien we het wel.
In therapie gaan we niet. Zijn we al geweest en heeft maar tijdelijk geholpen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 22 Jun 2014 09:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mijn vriend is depressief, en ik weet totaal niet hoe ik ermee moet omgaan.

Hij heeft een hoop zware dingen meegemaakt in zijn familie en die maakt hij nu nog steeds mee, en daar komt nog boven op dat hij 60 uur pw werkt onder zware omstandigheden. Hij kan het niet meer aan en heeft af en toe de wens om dood te zijn. Ik vind het zo erg, ik ben zo verdrietig en ik weet gewoon niet hoe ik met hem om moet gaan, wat ik moet doen en moet zeggen. We wonen niet samen en ook niet bij elkaar in de buurt, en hij sluit zich af. Als ik zeg dat ik wel naar hem toe wil komen en een stukje met hem in het bos wil wandelen dan ziet hij het niet zitten. Minder werken is geen optie, dan verliest hij zijn baan. Hij overweegt nu proffessionele hulp maar is bang dat hij dan moet worden opgenomen en dat hij zijn baan verliest en zijn huis. Ik vind het zo moeilijk, ik vind het rot dat ik hem niet kan helpen, ik weet niet wat ik moet doen of moet zeggen en ik maak me continu zorgen om hem..

Heeft iemand tips over hoe je omgaat met een vriend/partner die er zo aan toe is?

Heeft er iemand tips
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Jun 2014 10:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat moeilijk! Het eerste wat ik zou doen is toch aandringen op die professionele hulp, maarja als iemand dat zelf niet wil kun je ze er moeilijk heen slepen.

Ik ben zelf depressief geweest en zag op dat moment totaal niet wat dat met mijn omgeving deed. Later wel, en toen besefte ik pas hoe zwaar dat is geweest voor mijn man en mijn familie. Vanuit de andere kant van het verhaal kan ik je alleen maar adviseren om hem te blijven laten merken dat hij er niet alleen voor staat, dat jij er altijd voor hem bent en hem wilt steunen. Aan de andere kant wil ik je aanraden goed voor jezelf uit te kijken want dit is niet niks! Kun je het verhaal zelf ergens kwijt? Mijn man heeft er veel met zijn moeder over kunnen praten bijvoorbeeld.
Verder denk ik dat je helaas niet zoveel kunt doen. Hij zal er zelf, hopelijk met professionele hulp, aan moeten werken. Het had bij mij bijvoorbeeld allemaal geen zin om 'leuke dingen te gaan doen'. Maar je kunt het altijd proberen, om hem afleiding te geven. Wat mijn omgeving ook niet voor elkaar kreeg was dat ik erover praatte. Dat deed ik alleen met de psycholoog. Die laatste is dan ook mijn redding geweest.

Dus, al met al, zou ik proberen met hem te praten hierover, maar niet doorduwen als hij dit niet wil. Hetzelfde geld voor leuke dingen ondernemen ter afleiding, en voor hem aansturen op het zoeken van professionele hulp. Het enige wat je kunt doen is hem tóch elke keer even bellen/langsgaan/een berichtje sturen en hem laten weten dat je niet wegloopt en er voor hem bent.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 22 Jun 2014 17:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Pff laatste Biechtje, dat is erg heftig! Ik heb het zelf ook van heel dichtbij meegemaakt en het is zo lastig om in een dergelijke situatie tot iemand door te dringen, helaas.

Probeer hem toch te stimuleren tot het zoeken van hulp, hij kan wel het advies krijgen om zich op te laten nemen maar daar hoeft hij niet in mee te gaan. Gedwongen opname is lastig dus daar hoeft hij niet meteen voor te vrezen. Al zou het misschien wel beter zijn... maar goed, als hij dat een te grote stap vindt dan kan dit een goede eerste stap zijn. Als hij maar hulp krijgt, dat lijkt me erg belangrijk!
Misschien voor jezelf ook hulp zoeken? Al is het maatschappelijk werk of je HA, met iemand praten kan voor jou ook erg opluchten en wellicht kun je nig tips krijgen. Misschien is het ook een stimulans voor je vriend.

Ik weet niet in hoeverre de angst om zijn baan kwijt te raken reëel is maar kan hij ook niet de ziektewet in? Al is het, in eerste instantie, maar voor 50%. Dan heeft hij nog genoeg uren!

Heel veel sterkte, voor jullie beide!

Oh en voor jezelf; jij bent niet verantwoordelijk voor wat hij wel of niet doet en voelt. Je doet wat je kunt maar bent niet zijn hulpverlener. Aan jou kunnen zit een grens en die mag, moet, je aangeven.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Jun 2014 08:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben op het moment echt niet gelukkig in mijn relatie en weet niet meer wat ik er aan moet doen. Het probleem is dat mijn man zich echt niet meer in mij lijkt te interesseren. Het zit hem echt in kleine dingen, waardoor ik de laatste tijd het gevoel heb het beter alleen te kunnen doen. Dan voel ik me misschien nog wel eenzaam, maar dan heb ik de verwachtingen ook niet meer dat iemand naar mij luistert of moeite voor mij wil doen. Wat kleine voorbeelden; ik heb geen verjaardagscadeau of moederdagcadeau gehad (dat tweede hoeft ook niet persee natuurlijk, maar eerst maakt hij mij blij dat hij zo'n leuk idee heeft, en vervolgens krijg ik nietsomdat het teveel moeite was), hij vraagt wat ik wil drinken en schenkt iets compleet anders in, midden in een gesprek gaat hij op zoek naar zijn telefoon omdat hij dat blijkbaar op dat moment belangrijker vind dan met mij te praten. Ook ging ik mijn baby showen op het werk en had 's ochtends gezien dat er een ambulance met AED naar mijn afdeling was gestuurd. Ik zei hem voordat ik er heen ging dat ik me zorgen maakte, omdat zo'n melding altijd heftig is, en ik niets gehoord had en dus niet wist of ik wel moest gaan. Uiteindelijk toch gegaan, kom ik weer thuis en bedenkt hij gewoon niet even te vragen hoe het is geweest. Ik was daar best kribbig om, maar nadat ik het gezegd had leek hij toch naar me te luisteren. Gister de discussie gehad dat hij zich niet in mij interesseert, komt dit ook weer naar boven. Zegt hij dat hij wel geluisterd had want het leek toch allemaal in orde te zijn met mijn collega. Het hele verhaal ging verdorie niet eens over mijn collega!!

Ik heb natuurlijk ook mijn aandeel, ik ben niet echt de gezelligste op het moment door slaaptekort en een restje zwangerschapshormonen. Daarnaast heb ik echt gewoon 0,0 behoefte aan lichamelijk contact op dit moment, maar dat voelt voor mij wel als gevolg van hoe hij met mij omgaat. Ik wil eerst emotioneel gezien wel wat intimiteit ervaren, voordat ik behoefte heb aan het lichamelijke.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Om het op te lossen moeten we praten, maar dan moet hij ook eens luisteren... Ik ben het echt goed zat zo.


Edit: het is een beetje onzamenhangend verhaal geworden, maar het is ook een flinke warboel in mijn hoofd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 26 Jun 2014 08:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Je vriend lijkt me niet zozeer ongeïnteresseerd, maar meer wat chaotisch. Meerdere dingen tegelijk doen, plannen maken die praktisch niet uitvoerbaar blijken te zijn, niet precies de details ergens van weten. Ik vind jou dan wel weer erg mopperig. Je kunt ook zelf gewoon het initiatief nemen om te vertellen hoe het is afgelopen op je werk, je hoeft niet af te wachten tot hij het vraagt. Dat van die telefoon kan ik wel begrijpen, als ik opeens besef dat ik iets kwijt ben dan word ik daar ook onrustig van en dan kan ik me minder op een gesprek concentreren, dus je kunt ook hem gewoon heel even de tijd geven om zijn telefoon te vinden en dan het gesprek voortzetten zodat hij meer rust heeft. Sommige dingen van hem zijn gewoon niet zo attent, maar ik heb wel soms het idee dat sommige vrouwen ook heel erg gaan zitten letten op momenten waarop hun man het eventjes laat afweten en dat dan ook heel goed onthouden - en ook per se willen dat hun partner uit zichzelf iets doet of ergens over begint, terwijl je iemand ook ergens aan kan helpen herinneren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem125

Bericht 26 Jun 2014 09:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zoals ik het lees is dit echt een opeenstapeling van dingen. Jij bent moe en nog vol zwangerschapshormonen, hij is chaotisch (altijd geweest?) en druk met van alles en nog wat en geeft jou niet de onverdeelde aandacht die je wenst. Ik zou het gewoon rustig blijven aangeven, dat je het gevoel hebt dat hij zich niet voor je interesseert, maar dat je je ook realiseert dat je nu wat gevoeliger bent dan anders.

Het enige dat ik echt vreemd vind is dat hij je geen verjaardagscadeau heeft gegeven. Voor mij hoeft een cadeautje op mijn verjaardag echt niet duur of creatief, of bijzonder te zijn, maar ik verwacht wel dat mijn man me iéts geeft, of er in ieder geval aan denkt/er aandacht aan schenkt. Ik zou het heel vreemd vinden als hij me niets zou geven.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 26 Jun 2014 09:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Jente op 04 Nov 2014 17:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Jun 2014 10:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bedankt voor de reacties. Natuurlijk is hij niet ineens chaotisch geworden en realiseer ik me dat het me nu meer doet door de hormonen. Maar het lijkt ook wel steeds erger te worden, door bijvoorbeeld niet eens een verjaardagscadeautje te kopen. En ik verwacht ook niet dat hij altijd vraagt hoe het geweest is als ik ergens ben geweest. Maar ik vind dit persoonlijk wel een andere situatie dan dat ik even bij mijn oma op bezoek ben geweest. Hij wist hoe zeer ik er tegen op zag, hij wist dat er iets heftigs was gebeurd, maar vraagt er dan niet naar. En dat was niet eens het belangrijkste, hij heeft dus uiteindelijk niet eens geluisterd naar mijn verhaal over wat er was gebeurd. Dat doet me wel pijn, want het was voor mij wel een heel emotionele gebeurtenis (hartstilstand van één van mijn cliënten).

Whoop! bedankt voor de tips, ik ga er iets mee doen.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 26 Jun 2014 10:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Je zegt dat hij zei dat hij wel geluisterd had en dat hij dacht dat hem om je collega ging. Heb je daarna duidelijk gemaakt dat dat niet waar is en dat hij dus blijkbaar niet geluisterd had? Ik zou dat dan op een rustige manier duidelijk maken (net als dat van het cadeautje) en zeggen dat je dit vervelend vindt. Maak het bespreekbaar, het zijn nu nog kleine irritaties, laat het niet groter worden dan dat.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Jun 2014 05:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zm, bedankt voor jouw reactie, ik stel mij dus niet aan. Bericht weggehaald ivm herkenbaarheid.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 28 Jun 2014 06:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 28 Jun 2014 06:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Natuurlijk ga je niet je hele bruiloft omgooien voor één gast. Ik vind het behoorlijk brutaal dat ze dit van je verwachten.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Jul 2014 12:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oke, lang getwijfeld maar ga toch maar biechten.

Ik ben moeder van 2 kindjes, woon samen en ben een kleine 10jr samen met mijn vriend. We hebben weleens ruzie en het is niet altijd even leuk maar over het algemeen gaat alles goed.
Toch droom ik nog vrij geregeld over mijn ex (niet dagelijks of wekelijks, denk 1x per kwartaal ofzo?). Met hem was ik 2,5jr samen en we zijn ruim 10jr uit elkaar. Ik droom niks geks, niks erotisch ofzo, dromen zijn vriendschappelijk zeg maar. De dag na zo'n droom denk ik wel veel aan hem, maar niet dat ik naar hem verlang of verlang naar vroeger oid.
Ik heb bijna geen contact meer met hem, vanwege mijn werk zie ik hem zo'n 6x per jaar. We zijn geen collega's maar wil er verder niet over uitweiden ivm herkenbaarheid. Als ik hem dan zie en spreek kunnen we t nog altijd goed met elkaar vinden en kletsen over alles, als beste vrienden (zo zijn we ook uit elkaar gegaan, vonden elkaar nog leuk, hielden van elkaar maar als stel matchten we niet).
Een tijdje terug kwam ik hem tegen met uitgaan en hebben we even bijgekletst. Het was erg gezellig. Toen ik terug liep naar onze vriendengroep sprak een onbekende vrouw me aan 'wat een leuke jongen, is dat je vriend?' dus ik zei dat het mijn ex was, zegt ze 'oh echt, jullie zijn zo leuk samen'. (Ik denk niet dat het was om te voor zichzelf te weten of hij vrijgezel is (dat is hij ook niet, hij woont ook al jaren samen), die vrouw was echt jaren ouder (al zegt dat niet altijd wat natuurlijk).
En ondanks dat ik echt verder geen gevoelens voor hem heb (buiten vriendschappelijke) moet ik na die opmerking constant aan hem denken. Ik vind het echt irritant. Ik ben gelukkig met mijn vriend en gezin en toch krijg ik mijn ex niet uit mijn kop.
Wie kan me helpen hem eruit te krijgen? Herken baar voor iemand?
<<

Anoniem321

Bericht 02 Jul 2014 12:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje, ik zie eigenlijk geen reden om te proberen hem uit je hoofd te krijgen.
Jullie hebben iets gehad en hebben nu een vriendschappelijke band met elkaar. Er spelen geen gevoelens meer. Dus niks aan de hand toch?

Of speelt er nog iets wat je hier niet vertelt? vindt je huidige vriend het bijvoorbeeld vervelend dat jij en je ex elkaar nog zien en spreken?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers