Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

<<

Anoniem111

Bericht 20 Jun 2014 09:07

Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

Misschien een beetje een rare titel, maar ik heb nu al een paar dagen flinke menstruatiekrampen, waarvan ik maar aanneem dat 't voorweeën zijn, en ik heb vooral last van mijn onderrug. Kan dat een voorteken zijn dat ik tijdens de bevalling ook rugweeën zal krijgen, of zegt dat helemaal niets? Hoe was dat bij jullie?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Jun 2014 09:08

Re: Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

Niet dat ik me kan herinneren, maar ik voelde soms ook niet heel scherp het verschil tussen rug- en buikweeën, als ik me tijdens zo'n wee op mijn buik concentreerde dan voelde ik het in mijn buik en andersom.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Patsy

Bericht 20 Jun 2014 09:33

Re: Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

Ik heb èèn nacht voorweeen gehad in mijn buik. Tijdens de bevalling heb ik voornamelijk rugweeen gehad, het hoeft dus niks te zeggen.
<<

Anoniem111

Bericht 20 Jun 2014 11:16

Re: Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

Daar hoop ik dan maar op Katrien, rugweeën lijken me best vervelend omdat die niet echt op te vangen zijn met ademhaling.

Da's ook maf, Susan, dat je het verschil niet goed voelde. Ik dacht altijd dat dat heel specifiek óf in je buik óf in je rug te voelen was (of in je benen).

Ik moet het natuurlijk ook maar gewoon op me af laten komen, maar soms vliegt het me ineens aan nu ik thuis zit en geen afleiding van werk meer heb. Het komt ineens zo dichtbij.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 20 Jun 2014 14:34

Re: Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

Hoe jij dat omschrijft, waren bij mij al weeën. Ik heb de hele bevalling alleen rug weeën gehad, ik vond het goed op te vangen maar kon niet plat op mijn rug liggen en omdat ik aan allerlei draden lag moest dat juist wel. Heel vervelend, maar draaide meestal heel eigenwijs op mijn zij tijdens de bevalling :)

De dagen ervoor, dat het wat rommelde voelde voor mij meer als buikpijn zeg maar.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 20 Jun 2014 20:06

Re: Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

Bij mij zaten de voorweeen alleen in mijn buik, en de echte vooral in mijn rug.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Fiene

Bericht 20 Jun 2014 20:45

Re: Voorweeën, zegt dat iets over de echte weeën?

Ik heb nooit voorweeën gehad dus ik kan het je niet vertellen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers