Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jun 2014 06:52

Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis?

Ik ben echt even verbaasd.
Afgelopen dinsdag zijn we terug gekomen van onze huwelijksreis. Ik heb best flink gegeten en gesnoept, dus verwachtte flink aangekomen te zijn.
's Avonds stiekem gelijk nog even gewogen, en ik bleek maar een halve kilo zwaarder. Ik helemaal blij natuurlijk.
Tot woensdagavond.. BAF! Ik was ineens nog 1,3 kilo zwaarder! In totaal nu dus 1,8 kilo zwaarder als voor we op vakantie gingen.

Maar hoe kan het dan dat ik dinsdagavond zo licht was?
Maakt een vliegreis je lichter? Of, misschien juist zwaarder en zakt mijn gewicht weer wat?
Heeft iemand hier hét antwoord op?
Laatst gewijzigd door Lejow op 20 Jun 2014 07:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 20 Jun 2014 07:02

Re: Wordt je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegrei

Hahaha ik moet best lachen, ik denk namelijk niet dat het er wat mee te maken heeft, je kunt niet lichter worden van vliegen want waar moet het dan heen in the meanwhile? Het zit in je lichaam.. Kan wel vocht zijn dat je tussendoor hebt gedronken en niet kwijt bent geraakt. Het is maar 2 kilo, dat is er zo af!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jun 2014 07:13

Re: Wordt je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegrei

Ik dacht inderdaad vocht vasthouden of juist vochtverlies door het drukverschil en de weinige beweging die je in een vliegtuig hebt.
<<

Anoniem130

Bericht 20 Jun 2014 07:24

Re: Wordt je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegrei

Ik denk dat het verrekte goed kan. Vochtverlies door uitdroging tijdens het vliegen (droge lucht daar, denk dat jebest veel verliest).. Ik heb altijd keelpijn en halve verkoudheid en zelfs een droge huid na een vliegreis, ben daar onwijs gevoelig voor.

(haal die t even uit je titel Lejow :p )
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jun 2014 07:55

Re: Wordt je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegrei

Whatever schreef:Ik denk dat het verrekte goed kan. Vochtverlies door uitdroging tijdens het vliegen (droge lucht daar, denk dat jebest veel verliest).. Ik heb altijd keelpijn en halve verkoudheid en zelfs een droge huid na een vliegreis, ben daar onwijs gevoelig voor.

(haal die t even uit je titel Lejow :p )


Ohhh domme fout..
Mag ik weinig slaap en koppijn de schuld geven? Haha


Ja ik ook, ik krijg altijd hoofdpijn en keelpijn in een vliegtuig (en erna ook trouwens).
En inderdaad, de droge lucht, maar misschien ook iets van drukverschil ofzo?
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 20 Jun 2014 08:01

Re: Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis

Kan het niet komen doordat je twee verschillende weegschalen gebruikt hebt, die net even anders geijkt zijn?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jun 2014 08:59

Re: Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis

ellibre schreef:Kan het niet komen doordat je twee verschillende weegschalen gebruikt hebt, die net even anders geijkt zijn?


Nee, was beiden op mijn eigen weegschaal.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Jun 2014 09:18

Re: Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis

Daar hoef je niet voor te vliegen hoor. Ik heb vaak zat dat er een kilo of 2 verschil zit tussen twee dagen.
#teammaple🍁
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 20 Jun 2014 11:41

Re: Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis

Ik zou eerder denken dat het gwewicht dat je had gelijk na aankomst redelijk klopt, maar dat je daarna vicht bent vast gaan houden (door nder klimaat of zo hier in vergelijking tot je vakantie) en je daarom nu zwaarder bent. Veel water drinken komende dagen en dan zou het dus weer moeten zakken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jun 2014 19:17

Re: Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis

Ik plaats het topic bij algemeen, vervolgens zet een burgemeester het topic bij reizen, en nu staat het ineens bij beauty???
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 20 Jun 2014 19:21

Re: Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis

We waren het achter de schermen niet eens over de plek waar hij het beste tot zijn recht zou komen.
Maar hier blijft hij staan. Je hoeft hem vanavond niet te zoeken in het huisje boompje beestje pijler :wink:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jun 2014 19:43

Re: Word je lichter (of wellicht zwaarder) van een vliegreis

Burgemeester Nicky schreef:We waren het achter de schermen niet eens over de plek waar hij het beste tot zijn recht zou komen.
Maar hier blijft hij staan. Je hoeft hem vanavond niet te zoeken in het huisje boompje beestje pijler :wink:


Ja whaha :D

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers