Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


afgelopen donderdag geopereerd

<<

Anoniem115

Bericht 16 Jun 2014 09:47

afgelopen donderdag geopereerd

Ik heb al jaren heel erg last van mijn neus en holtes.
En half april heb ik eindelijk maar toch een verwijzing voor de KNO gevraagd nadat ik de zoveelste kuur kreeg.
Binnen 2 week zat ik al op het spreekuur en diezelfde middag ging ik voor een ct-scan.
Nog weer 2 week verder kreeg ik de uitslag van alles.
Mijn neustussenschot zou worden rechtgezet, mijn bijholtes uitgeboord en schoongemaakt en de neusschelpen afgeknipt.

Zo gezegd zo gedaan, en donderdag 12 juni moest ik mij om 8 uur op de afdeling melden. Half 10 was ik aan de beurt.
9 uur richting OK gebracht en een infuus gekregen.
De operatie heeft ongeveer 30 minuten geduurd en rond 10 uur lag ik op de verkoever (uitslaapkamer)
Ik was ontzettend moe en kreeg weinig mee wat er daar gebeurde. Ik werd ook niet echt wakker.

Om 11 uur belden ze naar de afdeling dat ze mij mochten ophalen. Toen zij mij mee namen zagen ze gelijk al dat het niet helemaal goed was. Ze bleven maar vragen hoe ik mij voelde. Het enige dat ik kon uitbrengen was "moe".
Zij zagen dat ik lijkbleek was, slecht wakker en erg zweette in mijn gezicht.
Op de afdeling werden gelijk mijn controles gedaan en binnen 5 minuten reden ze mij al weer terug naar de verkoever.
Ik bleek maar een hartslag van 36 te hebben die onregelmatig was.

Uiteindelijk ben ik nog 2 uur op de verkoever gebleven voordat ze mij een beetje stabiel hadden.
In de tussentijd ben ik 1-maling gecatheteriseerd, is er een ECG gemaakt en heb ik zowel de arts als de anesthesist om mij heen gehad en meerdere verpleegkundigen.
Wat het geweest is weten ze niet, maar morgen moet ik naar de huisarts om te kijken naar wat we nu verder moeten.

De pijn van de operatie valt mij heel erg mee, mijn neus zit nu alleen nog helemaal dicht.
Ik mag 2 week niet werken van de KNO-arts.
Alleen dat hart van mij houdt mij wel de hele dag bezig, bah.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Jun 2014 10:48

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Oh bah zeg wat akelig! Hoop dat je snel merkt dat het beter gaat en je je geen zorgen meer hoeft te maken.
30-04-2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Jun 2014 15:01

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Bah Randall, sterkte en beterschap!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jun 2014 15:41

Re: afgelopen donderdag geopereerd

O Randall, dat is wel schrikken zeg en snap wel dat je toch wel zorgen hebt waarom het nou ging zoals het is gegaan. En dat er geen duidelijke verklaringen voor zijn, maakt je nog onzekerder zeker?
Heel veel beterschap en sterkte!
<<

Anoniem115

Bericht 16 Jun 2014 17:51

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld, en morgen om 10:50 kan ik al terecht gelukkig.
Dus ik hoef niet heel lang te wachten op hoe nu verder
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 17 Jun 2014 08:16

Re: afgelopen donderdag geopereerd

He jakkes daar krijg ik kippevel van, je was gelukkig in goede handen maar toch!
Succes zo bij de huisarts laat je wat weten?
Beterschap met je neus !
<<

Anoniem168

Bericht 17 Jun 2014 15:26

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Hoe was het bij de huisarts? Weet je al meer?
<<

Anoniem115

Bericht 17 Jun 2014 16:12

Re: afgelopen donderdag geopereerd

De huisarts had nog helemaal geen papieren uit het ziekenhuis ontvangen en vond dit voor mij erg vervelend.
Naar aanleiding van mijn verhaal heeft hij mijn controles gedaan.
En ook nu werd mijn hartslag 44.
Dus de huisarts zag ook wel dat het niet goed was.
Aanstaande vrijdag krijg ik een 24-uurs ecg kastje aangesloten.
Als zowel deze uitslag als de brief van het ziekenhuis er is gaat hij overleggen met de cardioloog.
Want dit hoort niet zo laag te zijn.
<<

Anoniem115

Bericht 17 Jun 2014 16:14

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Vanmiddag een stuk buiten gelopen, maar dat is nog best wel pijnlijk aan mijn holtes.
Mijn linker neusgat is redelijk vrij nu.
Rechts zit nog helemaal verstopt.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Jun 2014 16:22

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Wat vervelend dat de huisarts de papieren nog niet had gekregen, maar wel fijn dat de huisarts je wel heeft onderzocht.
44 is inderdaad wel laag. Goed dat ze je weer verder gaan onderzoeken nu. Dit heb je echt pas sinds de operatie toch he? Nooit eerder last van een trage hartslag gehad? Hopelijk weten ze snel meer. Veel succes vrijdag! Moet je dan ook 24 uur in het ziekenhuis weer blijven of mag je dat kastje gewoon bij je dragen? (geen idee hoe zoiets werkt).
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 17 Jun 2014 16:44

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Hmm wat vervelend en toch nog lage hartslag.
Goed dat je huisarts actie onderneemt (brooke: je kunt gewoon naar huis met dat kastje, hangt om je nek(soort van schoudertasje) en overal plakkers, heb het ook eens gehad.
Hopelijk is je rechter neus gat ook snel open, dat is zo irritant een verstopte neus.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Jun 2014 18:28

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Ah oke, dank voor het antwoord. Weer wat geleerd! :)
<<

Anoniem115

Bericht 17 Jun 2014 22:50

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Vrijdag wordt het aangebracht door middel van plakkers en dan krijg ik of een soort schoudertas of een heuptas waar het apparaat in zit. Dan krijg ik instructies mee hoe ik het weer moet afsluiten zaterdag. En ws maandag weer inleveren.

Ik ben bekend met een hartslag in rust tussen de 50 en 60.
Wordt ook wel een sportershart genoemd, maar ik ben bepaald geen topsporter.
Maar alles onder de 40 is zeer risicovol zei mijn huisarts.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 18 Jun 2014 07:15

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Nou spannend... Even afwachten nog.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Jun 2014 17:08

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Jeetje wat een schrik zeg, dat je zo uit de narcose kwam! Sterkte

Ik hoop dat de operatie gaat helpen!!
<<

Anoniem115

Bericht 20 Jun 2014 18:29

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Nou ik heb het kastje nu bij me.
7 plakkers op mijn bovenlichaam. Met de bijbehorende kabels en een klein heuptasje die alles geregistreerd
Over 2 tot 3 week kan ik de uitslag pas verwachten.
Behalve als er iets bijzonders uit naar voren komt, dan bellen ze eerder.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Jun 2014 18:48

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Hoop dat het meevalt om met het kastje te lopen maar hoop vooral dat het meevalt met de uitslag!
30-04-2017
<<

Anoniem166

Bericht 20 Jun 2014 18:49

Re: afgelopen donderdag geopereerd

Wat naar van je hartslag, Randall. Ik kan me voorstellen dat je je er flink zorgen om maakt. Hopelijk is er niets aan de hand. Kan het een nawerking van de narcose zijn?

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers