Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Anoniem193

Bericht 17 Jun 2014 09:12

Re: Weight Watchers

Hier ga ik weer naar beneden gelukkig. Had echt even moeite met de draad weer oppakken, maar het gaat nu al aantal dagen erg goed.
Ik zie de weegschaal weer zakken. Denk dat ik morgen weer onder de 80 ben in mijn blote nakie;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jun 2014 05:48

Re: Weight Watchers

Netjes Alibi!

Ik ben volgens mij bijna niets aangekomen op vakantie, gisteravond woog ik 68,2 (en woog 2 weken geleden bij WW 69,7). Vanavond nog maar eens kijken en de aankomende dagen even strak in de punten en dan zie ik het wel donderdag.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 18 Jun 2014 06:51

Re: Weight Watchers

Echt knap van je Lejow om tijdens je vakantie op gewicht te blijven, of zelfs nog wat af te vallen. Dat zijn bij mij altijd de struikelblokken. Ik wilde graag wat reserve inbouwen Door voor de vakantie nog wat af te vallen maar het lukt gewoon even niet, ik weeg Nog steeds 69. Misschien volgende week toch maar weer serieus ww oppakken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 18:06

Bericht 19 Jun 2014 19:35

Re: Weight Watchers

Kan iemand mij vertellen hoeveel punten tosti/pizza quick van Remia is?
Ik kan deze nl. niet terugvinden in mijn boodschappengids.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jun 2014 08:06

Re: Weight Watchers

Lejow, netjes zeg!
Ik was laatst in 5 dagen al flink zwaarder. Maar kwam dan ook echt puur door veel te weinig te drinken.

Pandora. Gewoon doen! ga ervoor!

Okidoki, ik zal straks even kijken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jun 2014 10:05

Re: Weight Watchers

Mijn bericht klopte niet. Ik was laatste keer ww, 67,9 en toen ik thuis kwam 68.2
Alleen dikke vette bummer, want gister en eergister woog ik ineens weer 69,8!!!!!!!!!!!!!!!! Echt gewoon 1,5 kilo zwaarder een dag later...
Heb inderdaad ook veel te weinig gedronken. Daar probeer ik nu echt weer op te letten.

Deze week nog maar even strak in de punten, en aankomende week is mijn laatste week stabiliseren, dus wil het wel even mooi afsluiten. Daarna ben ik lifetime member en mag ik nog maar 1x in de maand wegen! (wel gratis).

Okidoki, op de ww site en app kun je het met de calculator berekenen.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jun 2014 10:36

Re: Weight Watchers

Dat zou echt super zijn dat je dan lifetime bent Lejow! Gewoon binnen 9 maanden!
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jun 2014 10:38

Re: Weight Watchers

Okidoki schreef:Kan iemand mij vertellen hoeveel punten tosti/pizza quick van Remia is?
Ik kan deze nl. niet terugvinden in mijn boodschappengids.


Is dat een saus? Dan is het 1 punt per 30 ml ( 2 eetlepels)
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 18:06

Bericht 20 Jun 2014 10:40

Re: Weight Watchers

Ik ben op moment geen lid Lejow dus kan het helaas niet online checken. Ik doe het nu op eigen houtje met mijn boodschappengids.

Het zou heel fijn zijn als je het na wilt kijken Alibi, alvast bedankt!
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 18:06

Bericht 20 Jun 2014 10:52

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:
Okidoki schreef:Kan iemand mij vertellen hoeveel punten tosti/pizza quick van Remia is?
Ik kan deze nl. niet terugvinden in mijn boodschappengids.


Is dat een saus? Dan is het 1 punt per 30 ml ( 2 eetlepels)


Het is een rode saus maar met wel met vanalles erin. Voornamelijk groente, dus dan is het inderdaad gelijk aan ketchup e.d. Dank je wel!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 20 Jun 2014 15:17

Re: Weight Watchers

Ik ga ook weer langzaam naar beneden. Was vanmorgen weer 78.9 kilo. Blijf trouwens wel heel netjes onder de 80 zitten de laatste weken.

Hier ook het drinkprobleem, op mijn werk kom ik er opzich wel aan maar thuis vergeet ik het gewoon.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jun 2014 20:27

Re: Weight Watchers

Super goed hoor CCC!

Er is trouwens een foto die ik nog helemaal niet heb laten zien.
Ik heb, vind ik zelf, best wel een stap gezet, vorige week op vakantie.
Ik ben uit eten gegaan in een kort jurkje, zonder legging en ik heb de (hoge.. al zeg ik het zelf) hakken van mijn nichtje gedragen!

Afbeelding

Mijn man (jeetje.. moet er aan wennen om dit te typen haha) vond het ook heel gaaf. Nu nog de volgende drempel: Dit in Nederland ook durven..
<<

Anoniem156

Bericht 21 Jun 2014 20:31

Re: Weight Watchers

Staat je goed Lejow, in NL ook gewoon doen! Ik denk alleen dat andere jurkjes nóg mooier bij je staan, al ga ik er niet vanuit dat je deze heel vaak zal dragen haha!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jun 2014 20:39

Re: Weight Watchers

Poubelle schreef:Staat je goed Lejow, in NL ook gewoon doen! Ik denk alleen dat andere jurkjes nóg mooier bij je staan, al ga ik er niet vanuit dat je deze heel vaak zal dragen haha!


Whaha nee :D

Ja, zou wel graag meer jurkjes hebben. Weet alleen niet zo goed wat voor.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 21 Jun 2014 20:44

Re: Weight Watchers

Echt goed hoor! Fijn ook dat je dat nu durft, ik merk dat bij mezelf ook goed!

Ik denk dat je naar jurkjes moet kijken met een klokkende onderkant (skater dress). Dit accentueren je taille en doordat ze los vallen bij je heupen wordt dat juist verbloemd.

Afbeelding

Deze is wel erg lang, maar even voor het idee!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jun 2014 21:05

Re: Weight Watchers

Ik ben echt verliefd op dit setje:
Afbeelding


Joan, maakt dat mijn bovenlijf niet te kort?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 21 Jun 2014 21:22

Re: Weight Watchers

Mja, misschien met deze lengte wel. Maar naar mijn idee laten zulke jurkjes, met het accent op de taille, mijn benen altijd wat langer lijken. Het is maar net wat je wilt natuurlijk :) Zo'n pencilmodel kun je ook wel hebben :) Ik zou dan alleen niet voor een drukke print gaan maar eerder voor een effen kleur.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jun 2014 21:25

Re: Weight Watchers

Ja, wat langere benen kan ik wel gebruiken.. haha
<<

Anoniem147

Bericht 22 Jun 2014 12:34

Re: Weight Watchers

Goed zo Lejow!! Je zag er super uit.

En in Nederland ook gewoon jurkjes aantrekken hoor.

Ik denk dat zulke modellen je echt mooi zullen staan (allemaal Zalando):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 22 Jun 2014 12:52

Re: Weight Watchers

Jaaa jurkjes zijn leuk Lejow! En gewoon doen, staat je super! Hoge hakken ben ik zelf niet zo van, meer omdat ik mijn nek breek bij de eerste stap al :p
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Jun 2014 13:17

Re: Weight Watchers

CCC schreef:Jaaa jurkjes zijn leuk Lejow! En gewoon doen, staat je super! Hoge hakken ben ik zelf niet zo van, meer omdat ik mijn nek breek bij de eerste stap al :p


Ik ook.. dus heb eerst heel sexy (uche) langs het zwembad geparadeerd daar om te oefenen haha
En we gingen uit eten, dus de rest van de avond kon ik zitten.
Wel een nadeel. Ik liep vast met B buiten, toen we naar huis gingen ,en die zette het ineens op een rennen.. Nou en normaal rent ze je er al serieus uit, dus de manier waarop ik nu achter haar aan ging moet er vast hilarisch uit gezien hebben.
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 22 Jun 2014 18:15

Re: Weight Watchers

Hey,
Het is morgen 6wk geleden dat ik ben bevallen.
Ik ga weer aan de weight watchers. Terug in shape:)
Nieuw is nu de power start. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Twijfel namelijk of ik dat ga doen of gewoon gelijk ga tellen.
Ben benieuwd!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 22 Jun 2014 20:45

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:
CCC schreef:Jaaa jurkjes zijn leuk Lejow! En gewoon doen, staat je super! Hoge hakken ben ik zelf niet zo van, meer omdat ik mijn nek breek bij de eerste stap al :p


Ik ook.. dus heb eerst heel sexy (uche) langs het zwembad geparadeerd daar om te oefenen haha
En we gingen uit eten, dus de rest van de avond kon ik zitten.
Wel een nadeel. Ik liep vast met B buiten, toen we naar huis gingen ,en die zette het ineens op een rennen.. Nou en normaal rent ze je er al serieus uit, dus de manier waarop ik nu achter haar aan ging moet er vast hilarisch uit gezien hebben.


:smile:

Wel vet goed dat je het gewoon hebt gedaan!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Jun 2014 07:53

Re: Weight Watchers

Swampy schreef:Hey,
Het is morgen 6wk geleden dat ik ben bevallen.
Ik ga weer aan de weight watchers. Terug in shape:)
Nieuw is nu de power start. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Twijfel namelijk of ik dat ga doen of gewoon gelijk ga tellen.
Ben benieuwd!



Ik zou tellen, vond die powerstart helemaal niets.. Maar weet dat er vrouwen zijn die er wel hele goede resultaten mee behaalden!
<<

Anoniem193

Bericht 23 Jun 2014 08:36

Re: Weight Watchers

Super Lejow!!!
Een jurkje zonder legging is echt een vette overwinning! Heb ik toevallig 2 weken geleden ook gedaan :P

Hier gaat het hard! Woog vanmorgen in mijn blote nakie 78,2! En dat na een weekend met bbq, feestje, terrasje etc.

@Swampy: Ik doe powerstart / elke dag telvrij. Alles wat daar niet onder valt dat tel ik en dan mag ik niet boven de 49 punten per week komen. Ik doe het sinds januari en het gaat de ene dag beter dan de andere, maar het voelt voor mij nu echt goed. Je kunt het altijd 2 weken proberen en dan zien wat je verder wilt.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers