Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airbnb

<<

Anoniem 146

Bericht 20 Jun 2014 07:12

Airbnb

Hoi allen,

Ik had deze vraag ook gesteld in mijn "New York' topic. Ik ben benieuwd naar airbnb ervaringen van jullie. Niet perse in New York, maar in het algemeen.

Het is voor ons zeker een optie straks. Op de site zijn veel recensies te lezen maar ik ben benieuwd naar ervaringen van jullie.

Hebben jullie veel contact gehad met de bewoner(s)? Of zaten jullie met meerdere reizigers/toeristen in een huis/appartement?
Als er wel NY ervaringen zijn, in welke buurt zaten jullie?

Het lijkt me veel leuker dan een hotel. Maar ergens zit er nog een klein beetje achterdocht. Teveel criminal minds gekeken denk ik. :thumbup:
<<

Anoniem83

Bericht 20 Jun 2014 07:26

Re: Airbnb

<<

Anoniem 146

Bericht 20 Jun 2014 07:28

Re: Airbnb

Oh, Thnx! Kijk ik daar verder! :)
<<

Burgemeester Bo

Bericht 20 Jun 2014 07:42

Re: Airbnb

Ik sluit dit topic, omdat het vorige topic nog vrij recent is.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers