Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

<<

Anoniem78

Bericht 20 Mei 2014 20:53

Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Ik zoek een nieuwe baan in het onderwijs voor schooljaar 2014/2015 in de omgeving van Rotterdam.
Mijn voorkeur heeft cluster 4(4-12 jaar) maar ik sta ook zeker open voor regulier onderwijs en middelbaar onderwijs(al ben ik voor het laatste niet geschoold)

Wie o wie heeft er tips, wie kent de stichtingen in de omgeving van Rotterdam, of sites waar ik kan zoeken. Ik google me suf, maar ik weet niet of ik alles vind natuurlijk.

Alvast bedankt!!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Mei 2014 20:55

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Www.onderwijsvacaturebank.nl

Vacaturewijzer-bao.nl
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Mei 2014 21:01

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

www.rvko.nl is de katholieke stichting hier.

boor (oid) is de openbare.
<<

Anoniem78

Bericht 21 Mei 2014 09:14

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Thanks Lejow....naar Boor heb ik al een open sollicitatiebrief gestuurd, die had ik gevonden, de andere nog niet.

Helix ook bedankt!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Mei 2014 15:46

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Hehe dit topic staat wel heel grappig onder het topic van Lejow :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Mei 2014 20:01

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Zora schreef:Hehe dit topic staat wel heel grappig onder het topic van Lejow :D


:laughcry:
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 21 Mei 2014 20:39

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Straks zitten we op dezelfde baan te solliciteren haha :) (ik doe alleen regulier onderwijs)
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 21 Mei 2014 20:42

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Ik werk bij PCBO, ook een stichting in Rotterdam.
<<

Anoniem78

Bericht 21 Mei 2014 21:53

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Hoe is de werkgelegenheid in het onderwijs eigenlijk dan in de omgeving van Rotterdam? Ik zie nu nog niet veel vacatures, het is ook wel redelijk vroeg natuurlijk!
<<

Anoniem78

Bericht 21 Mei 2014 22:13

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Roxi3 schreef:Ik werk bij PCBO, ook een stichting in Rotterdam.


Thanks! Ik heb net een open sollicitatiebrief gestuurd:-)
<<

Anoniem156

Bericht 21 Mei 2014 22:31

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Yare schreef:Hoe is de werkgelegenheid in het onderwijs eigenlijk dan in de omgeving van Rotterdam? Ik zie nu nog niet veel vacatures, het is ook wel redelijk vroeg natuurlijk!


Wat ik heb gehoord is er vrij weinig werk te krijgen. Ze nemen je hooguit aan als invaller. Dat is iig bij mijn stichting zo.
Ik zou de regio wat vergroten.
<<

Anoniem78

Bericht 22 Mei 2014 21:12

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Roxi3 schreef:Ik werk bij PCBO, ook een stichting in Rotterdam.


Ik heb al bericht...op dit moment geen vacatures voor externe kandidaten, jammerrr!
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 06 Jun 2014 10:40

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Ik weet niet of je kind en onderwijs al gevonden had? De werkgelenheid is wel enorm teruggelopen. Twee jaar geleden ben ik begonnen bij de stichting waar ik werk en toen hadden ze heel veel mensen nodig. Ook vorig jaar werden er nog volop mensen aangenomen. Afgelopen woensdag was ik bij een bijeenkomst van de stichting en toen werd verteld dat er een aantal mensen boventallig zijn en herplaatst moeten worden.
<<

Anoniem78

Bericht 08 Jun 2014 12:48

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Bedankt Roxi, ik stuur toch maar een sollicitatiebrief, je weet nooit toch;-)
Het valt me inderdaad wel tegen zeg, heb al zo veel afwijzingen gehad, niet om mijn cv of brief, maar omdat ze geen externe vacatures hebben, echt jammer. Hopelijk komt er nog iets op mijn pad...ik moet voor 1 juli ontslag nemen bij mijn huidige baan, anders moet ik er weer staan 1 september:-(
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Jun 2014 20:56

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Het is in heel nederland een ramp. Mijn zus werk voor een grote stichting in Brabant en Zeeland en op een school in Bergen Op Zoom hadden ze 400 brieven gekregen voor 1 vacature. 400 brieven, ga die maar eens uitzoeken
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem78

Bericht 09 Jun 2014 13:22

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Silly-One schreef:Het is in heel nederland een ramp. Mijn zus werk voor een grote stichting in Brabant en Zeeland en op een school in Bergen Op Zoom hadden ze 400 brieven gekregen voor 1 vacature. 400 brieven, ga die maar eens uitzoeken


Dat het slecht was, had ik wel verwacht, maar dat het ook in het westen zo slecht is, had ik echt niet verwacht, ff een andere denkwijze om verder te zoeken, meer naar tijdelijke projecten zoeken misschien.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 09 Jun 2014 15:52

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

In de dorpjes rondom Gorinchem begint het aan te trekken, school in Noordeloos heeft bijvoorbeeld 3 vacatures in de regiokrant staan voor volgend schooljaar.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9776

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jun 2014 12:53

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Yare schreef:
Silly-One schreef:Het is in heel nederland een ramp. Mijn zus werk voor een grote stichting in Brabant en Zeeland en op een school in Bergen Op Zoom hadden ze 400 brieven gekregen voor 1 vacature. 400 brieven, ga die maar eens uitzoeken


Dat het slecht was, had ik wel verwacht, maar dat het ook in het westen zo slecht is, had ik echt niet verwacht, ff een andere denkwijze om verder te zoeken, meer naar tijdelijke projecten zoeken misschien.



Juist! Dat is zeker het geval wat ik qua onderwijs om mij heen zie in die regio.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Jun 2014 22:42

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Ik kwam zojuist toevallig deze vacature tegen, misschien dat je er iets aan hebt?


Leerkracht klas 4 (5 dagen) en 5 (1 dag) Delft
Vrijeschool Widar - Delft

Met ingang van het nieuwe schooljaar zijn we in Delft op zoek naar twee nieuwe collega’s.
- een collega voor de vierde klas. (in principe 5 dagen)
- een collega die samen met de huidige part-time leerkracht, de vijfde klas 1 dag per week gaat begeleiden.
Een combinatie van 4 dagen (klas 4) en 2x1 dag (klas 4 en 5) is mogelijk.

Onze voorkeur gaat uit naar vaardige, enthousiaste leerkrachten die open staan voor hedendaags vrijeschool onderwijs, die praktisch en coöperatief zijn ingesteld en helder communiceren. Een afgeronde vrijeschool PABO/Helicon opleiding heeft de voorkeur. We bieden een hardwerkend, collegiaal en inspirerend team dat uitdaging ziet in brede talent ontwikkeling en differentiatie. Voor een impressie van onze activiteiten verwijzen we (naast de website) graag naar facebook.com/vswidar.

Vrijeschool Widar maakt onderdeel uit van de Samenwerkende Vrijescholen Zuid-Holland.

Contactinformatie
Wil je meer informatie of solliciteren? Neem dan contact op met:
Nadia Demaret, schoolleider
Vrijeschool Delft
email: directie@vswidar.nl
www.vswidar.nl
www.svzh.nl
015-213 03 30
06-46614799
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem78

Bericht 19 Jun 2014 21:08

Re: Ik zoek een baan in het onderwijs:Rotterdam e.o.

Bedankt, lief dat je aan me denkt!

zonneschijn schreef:Ik kwam zojuist toevallig deze vacature tegen, misschien dat je er iets aan hebt?


Leerkracht klas 4 (5 dagen) en 5 (1 dag) Delft
Vrijeschool Widar - Delft

Met ingang van het nieuwe schooljaar zijn we in Delft op zoek naar twee nieuwe collega’s.
- een collega voor de vierde klas. (in principe 5 dagen)
- een collega die samen met de huidige part-time leerkracht, de vijfde klas 1 dag per week gaat begeleiden.
Een combinatie van 4 dagen (klas 4) en 2x1 dag (klas 4 en 5) is mogelijk.

Onze voorkeur gaat uit naar vaardige, enthousiaste leerkrachten die open staan voor hedendaags vrijeschool onderwijs, die praktisch en coöperatief zijn ingesteld en helder communiceren. Een afgeronde vrijeschool PABO/Helicon opleiding heeft de voorkeur. We bieden een hardwerkend, collegiaal en inspirerend team dat uitdaging ziet in brede talent ontwikkeling en differentiatie. Voor een impressie van onze activiteiten verwijzen we (naast de website) graag naar facebook.com/vswidar.

Vrijeschool Widar maakt onderdeel uit van de Samenwerkende Vrijescholen Zuid-Holland.

Contactinformatie
Wil je meer informatie of solliciteren? Neem dan contact op met:
Nadia Demaret, schoolleider
Vrijeschool Delft
email: directie@vswidar.nl
http://www.vswidar.nl
http://www.svzh.nl
015-213 03 30
06-46614799

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers