Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkje voor bruiloft

<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 14 Jun 2014 15:11

Jurkje voor bruiloft

Over twee weken heb ik een bruiloft van vrienden en ik ben op zoek naar een leuk jurkje. Nu had ik zelf onderstaand jurkje nog in de kast liggen
Afbeelding

Kan dit voor een bruiloft? Of kan ik beter op zoek naar iets anders :clown: En als dit wel kan, wat voor schoenen zouden jullie hieronder aan doen? Ik zat zelf te denken aan nude pumps, maar kan geen leuke vinden :(
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Anoniem125

Bericht 14 Jun 2014 15:40

Re: Jurkje voor bruiloft

Ja hoor kan prima. Ik zou er wel een hakje bij dragen, hoeft niet nude te zijn (vind ik zelf nooit zo mooi), zou dan voor die bruine tint kiezen die erin zit. Hij is wel kort, of niet? Misschien een heel dunne panty eronder om het wat gekleder te maken?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 14 Jun 2014 19:05

Re: Jurkje voor bruiloft

Eens met zure mat, ik vind het een mooi jurkje!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 15 Jun 2014 20:31

Re: Jurkje voor bruiloft

Bedankt voor jullie reacties :) Ik twijfelde een beetje omdat het jurkje idd een beetje aan de korte kant is. Een hakje wil ik sowieso, alleen ook weer niet TE hoog. Bruin kan ook idd, alleen zou ik liever voor een lichtere kleur gaan. Misschien oudroze? Of de kleur van de ceintuur?
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 15 Jun 2014 21:14

Re: Jurkje voor bruiloft

Ik zou de kleur van je ceintuur proberen inderdaad, oud roze lijkt mij niet zo super. Zelf vind ik nude wel mooi.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem125

Bericht 15 Jun 2014 21:18

Re: Jurkje voor bruiloft

Die kleur van de centuur vind ik mooi, beetje cognac-achtig. Klein hakje is altijd wel mooi (hoge hakken zou ik sowieso nooit aandoen naar een bruiloft omdat ik daar lekker wil dansen). Misschien zoiets:
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 15 Jun 2014 22:31

Re: Jurkje voor bruiloft

Erg leuk jurkje! Oud roze pumps zou ik er niet onder doen, zou ook eerder de kleur van je ceintuur aanhouden dan qua kleur.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Jun 2014 22:53

Re: Jurkje voor bruiloft

HAHA

Ik heb volgende week een bruiloft en wil als het weer meezit ook dit jurkje aan! Ik heb hem nog nooit aangehad, heb hem een jaar of drie geleden gekocht. Ik kom er alleen ook niet uit qua schoenen.
#teammaple🍁
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 18 Jun 2014 09:15

Re: Jurkje voor bruiloft

Ik denk dat olijfgroen er ook mooi bij zou kunnen staan. (Oke, niet echt de makkelijkste kleur om schoenen in te vinden, sorry!)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jun 2014 13:43

Re: Jurkje voor bruiloft

Wat een leuk jurkje!!

Goud of groen of of of, gewoon leuke schoenen. Schandaaltjes staan er vast ook leuk onder.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers