Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 01 Sep 2013 18:58

Re: Wie mis je hier nog?

Peyton schreef:Ah leuk dat je er bent! Je nieuwe naam lijkt idd op je oude! :D


Dank je :) Wie ben jij?
<<

Anoniem60

Bericht 01 Sep 2013 19:49

Re: Wie mis je hier nog?

Ik zie nu zoveel nieuwe namen dat ik zowaar blij ben dat ED in ieder geval haar oude naam heeft aangehouden.
En ik mis Artemis inderdaad! En PC en Jip83.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 01 Sep 2013 19:56

Re: Wie mis je hier nog?

Ik mis de andere forumster met een 'noorse naam' nog, Jente.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 19:57

Re: Wie mis je hier nog?

Artemis heb ik volgens mij al weer zien reageren hier!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 01 Sep 2013 19:58

Re: Wie mis je hier nog?

Aah ik heb iemand voor mijn vijandenlijstje!! Jeej!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem130

Bericht 01 Sep 2013 20:00

Re: Wie mis je hier nog?

Ik miste mezelf nog.. ;)
<<

MeaVota

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:27

Bericht 01 Sep 2013 20:10

Re: Wie mis je hier nog?

Exogenesis schreef:Ik vind het nu nog wat te vroeg om te zeggen wie ik mis. De eerste die nu in me opkomt is Burn.


Ik had Burn al gezien, tenminste ze had een keer als laatste gereageerd. Maar nu keek ik even bij de ledenlijst en zie ik haar naam niet meer.. Misschien veranderd?
Alis Volat Propriis
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Sep 2013 20:44

Re: Wie mis je hier nog?

Filora, is er, onder een andere naam.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem124

Bericht 01 Sep 2013 20:54

Re: Wie mis je hier nog?

Ik mis Charles.

Echt, ik ben gewoon teleurgesteld dat niemand Charles noemt. Stom. En waar is die smiley met die no pompoms?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 20:57

Re: Wie mis je hier nog?

Ja sukkel, dat wilde je toch zelf? Maar je kan nog terug!
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 01 Sep 2013 20:57

Re: Wie mis je hier nog?

parel en Snoes?
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 20:59

Re: Wie mis je hier nog?

Het kutte van die nieuwe namen is dat je geen idee hebt of ze al terug zijn of niet!
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 21:01

Re: Wie mis je hier nog?

hahaha ja Marin idd.
<<

Anoniem1

Bericht 01 Sep 2013 21:03

Re: Wie mis je hier nog?

Ik ben in ieder geval niet genoemd. Als ik niet word gemist is het niet erg om een nieuwe naam te hebben toch?

Jammer ED dat je dit forum weer hebt gevonden, zelfs zo'n 'neutraal' topic als dit weet je naar je toe te trekken. Niks aan, ik twijfel nog of ik wil blijven forummen of niet en mensen zoals jij maken het er echt niet leuker op hier.
<<

Anoniem124

Bericht 01 Sep 2013 21:04

Re: Wie mis je hier nog?

Je bent zelf een sukkel! Wat wilde ik zelf? Oh je denkt dat ik mijn naam mis? Nee, die vind ik ge-wel-dig, helemaal mij.
<<

Anoniem130

Bericht 01 Sep 2013 21:05

Re: Wie mis je hier nog?

Marin schreef:Het kutte van die nieuwe namen is dat je geen idee hebt of ze al terug zijn of niet!


Leuk toch? Nu kan ik tenminste nog kijken of jullie me uberhaupt gaan missen!
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 21:06

Re: Wie mis je hier nog?

Weet je Famke, mensen als ED hoeven het verschil helemaal niet te maken. Wat ik wél jammer vind is dat er mensen zijn die door haar van het forum wegblijven, zoals jij blijkbaar zou doen. Neem d'r gewoon met een strooiwagen zout.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 21:08

Re: Wie mis je hier nog?

Whatever en Famke, er zijn zó veel forummers, dat ik waarschijnlijk eerder een 'oh-ja' momentje zou hebben als de naam wel genoemd wordt, dan dat ik er zelf op kom.

Willie, mag ik je Willie noemen? Dit ging al automatisch. Sorry.
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 21:11

Re: Wie mis je hier nog?

Marin schreef:Whatever en Famke, er zijn zó veel forummers, dat ik waarschijnlijk eerder een 'oh-ja' momentje zou hebben als de naam wel genoemd wordt, dan dat ik er zelf op kom.

Willie, mag ik je Willie noemen? Dit ging al automatisch. Sorry.


Nu raak ik in de war! Mijn moeder heet willemien en m'n oma heet willie.. Welke is het nou?
<<

Anoniem124

Bericht 01 Sep 2013 21:12

Re: Wie mis je hier nog?

Marin schreef:Whatever en Famke, er zijn zó veel forummers, dat ik waarschijnlijk eerder een 'oh-ja' momentje zou hebben als de naam wel genoemd wordt, dan dat ik er zelf op kom.

Willie, mag ik je Willie noemen? Dit ging al automatisch. Sorry.


Ja! Dat mag! Dat was ook mijn eigen gedachte! Free willieeee.
<<

Anoniem1

Bericht 01 Sep 2013 21:14

Re: Wie mis je hier nog?

Maple schreef:Weet je Famke, mensen als ED hoeven het verschil helemaal niet te maken. Wat ik wél jammer vind is dat er mensen zijn die door haar van het forum wegblijven, zoals jij blijkbaar zou doen. Neem d'r gewoon met een strooiwagen zout.


Doe ik al, maar vind het gewoon heel irritant worden dat er soms geen topic meer lijkt te zijn dat ze niet helemaal naar zich toe heeft getrokken. Daarvoor heb ik niet genoeg zout in huis. Ik wil gewoon leuk ontspannen kunnen forummen, zonder al te veel irritatie en dat zit er de laatste tijd niet in. En zo'n figuur kan dan net de spreekwoordelijke druppel zijn. Hoewel dat veel dramatischer klinkt dan het is.

Eind v/d maand ben ik sowieso 2,5 maand weg (zorgt dat al voor oja momentjes?) en kijk nog wel of ik daarna terug kom. Maar zie het nog wel.
<<

Anoniem130

Bericht 01 Sep 2013 21:15

Re: Wie mis je hier nog?

Marin schreef:Whatever en Famke, er zijn zó veel forummers, dat ik waarschijnlijk eerder een 'oh-ja' momentje zou hebben als de naam wel genoemd wordt, dan dat ik er zelf op kom.


True.. Toch hoop ik dat ik wel meer dan een oh-ja ben voor sommige mensen.. ;)

Maar ik wilde sowieso al minder gaan forummen (en nu weet 1 iemand gelijk wie ik ben, want dat heb ik gisteren nog gezegd tegen haar), dus het is niet zo erg als dat niet gebeurt.. ;)
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 21:16

Re: Wie mis je hier nog?

Famke schreef:
Eind v/d maand ben ik sowieso 2,5 maand weg (zorgt dat al voor oja momentjes?) en kijk nog wel of ik daarna terug kom. Maar zie het nog wel.


Nee sorry, ik wilde dat ik echt alles van alle forummers kon onthouden, maar dat lukt echt niet. Heb echt geen idee.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 01 Sep 2013 21:16

Re: Wie mis je hier nog?

Travel schreef:parel en Snoes?


Parel is er!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 01 Sep 2013 21:17

Re: Wie mis je hier nog?

Marin schreef:Whatever en Famke, er zijn zó veel forummers, dat ik waarschijnlijk eerder een 'oh-ja' momentje zou hebben als de naam wel genoemd wordt, dan dat ik er zelf op kom.

Willie, mag ik je Willie noemen? Dit ging al automatisch. Sorry.


Ik ga gewoon voor Wil. Wil. Wil. Wil.
Wil dus.

Wil?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers