Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Al een week constant koppijn

<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 18 Jun 2014 16:15

Al een week constant koppijn

Herkent iemand van jullie hier misschien iets in? Ik heb al ruim een week last van hoofdpijn door mijn hele hoofd. Ik ben al ruim twee weken verkouden en een week geleden werd ik wakker met hoofdpijn aan 1 kant dus ik dacht meteen aan een holteontsteking in combinatie met de 3000 volle zakdoeken erna. Maar de hoofdpijn blijft maar, in de ochtend is het t ergst, den blijft het vaak hangen tot in de middag en dan in de avond voel ik me vaak een stuk beter. Pijn zit echt bovenop en achterop. Ik was ook een keer een dag heel moe, de hele dag knikkebollen, dat heb ik nooit (al had ik wel slecht geslapen op vakantie) en nu voel ik me ook vaak een beetje wollig in mn hoofd, of hoe zeg je dat.

Vanochtend leek het beter te gaan maar nu begon het in de middag ineens weer.
Klinkt dit als een (bij)holteontsteking?
<<

Anoniem321

Bericht 18 Jun 2014 16:28

Re: Al een week constant koppijn

Ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was, zeker omdat de hoofdpijn al een week speelt. Vervelend overigens.. Hoofdpijn vind ik één van de vervelendste pijnen (op kiespijn na).
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 18 Jun 2014 16:29

Re: Al een week constant koppijn

Ja ik ga morgen ook even, maar ik hoopte dat iemand hier misschien een oja moment had :)
<<

anoniem213

Bericht 18 Jun 2014 16:33

Re: Al een week constant koppijn

Ik heb er regelmatig last van. Het duurde bij mij voorheen ook regelmatig twee weken, maar sinds ik stoom (gewoon met (net niet) kokend water) en neusspray gebruik, ben ik er veel sneller vanaf.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 18 Jun 2014 16:43

Re: Al een week constant koppijn

Ja helpt dat goed, stomen?
Neusspray ben ik net weer vanaf want dat mag je ook weer niet te lang gebruiken maar ik gebruik nog wel zoutoplossing.
<<

anoniem213

Bericht 18 Jun 2014 16:46

Re: Al een week constant koppijn

Ja, dan komt het echt goed los! Als ik veel last heb, doe ik het twee/drie keer per dag. Ik heb er wel een ontzettende hekel aan trouwens, haha.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 18 Jun 2014 21:23

Re: Al een week constant koppijn

Heb het idee dat het al los kwam, nu niet echt verkouden meer. Maar die bonzende hoofdpijn is echt met vlagen nu, paar uur op paar uur af, vreemd

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers