Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


IJ-hallen

<<

Anoniem156

Bericht 17 Jun 2014 19:55

IJ-hallen

Gaat iemand weleens naar de vlooienmarkt in de IJ-hallen?
Ik ga a.s. zaterdag hier in de stad staan met kleding, schoenen en accessoires, en als ik dan nog veel spullen over heb (wat ik niet hoop natuurlijk ;)) ga ik daar een kraam boeken.
Hoe liggen de prijzen daar een beetje? Ik wil niet te ver boven de anderen zitten maar m'n spullen ook niet voor een habbekrats wegdoen want het is allemaal nieuw of zo goed als nieuw.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 17 Jun 2014 20:26

Re: IJ-hallen

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 08 Aug 2016 07:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem172

Bericht 18 Jun 2014 15:40

Re: IJ-hallen

Ik vind de ijhallen echt super! De laatste keer dat ik er stond ben ik met ruim 400 euro naar huis gegaan en had ik heel veel kleding weg gedaan voor 2 of 3 euro. Ik ben vorige maand geweest om te kopen en kwam echt met tassen vol kleding thuis vooral zara en maison scotch en echt voor werkelijk geen geld. Ik ga nu zaterdag en zondag weer om te kopen, kan mij er echt een hele dag vermaken! Als je je spullen niet voor weinig weg wil doen weet ik niet of de ijhallen de plek is om met je spullen te gaan staan maar sowieso is dat wel moeilijk met rommelmarkten vind ik. Helemaal als het eenmaal rond 2 uur is de bezoekers een beetje afnemen je al de hele dag staat en denkt pfff nu moet ik alles weer mee naar huis sjouwen dan doe ik zelf veel dingen echt goedkoop weg. Het maakt ook nog een verschil of je in hal 1 of hal 2 staat want in hal 1 mag je 's ochtends met je auto naar binnen om je spullen op je kraam te dumpen en dat is eind van de dag ook zo, betekend dat je niet hoeft te sjouwen maar sta je in hal 2 dan moet je alles weer terug sjouwen naar je auto als je slecht verkocht hebt. Er staan ook van die bakken waar je je kleding in kan gooien voor het goede doel.
<<

Anoniem86

Bericht 18 Jun 2014 15:42

Re: IJ-hallen

M'n zusje en zus zijn erg fan, m'n moeder ook. Ze hebben veel verkocht en kopen nog veel meer terug, zij vinden de prijzen erg laag liggen! Dan verkoopt t ook beter/sneller.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Jun 2014 16:01

Re: IJ-hallen

Ik wil er sowieso een keer heen, lijkt me leuk! Maar misschien is het ook wel een idee om een keer een kraam te boeken en te gaan verkopen, ik heb ook behoorlijk veel nog goede kleding die ik niet veel draag. Zijn er ook wel kledingstukken die voor meer dan een paar euro gaan?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem156

Bericht 18 Jun 2014 16:17

Re: IJ-hallen

ClaudiaVeronique schreef:Ik vind de ijhallen echt super! De laatste keer dat ik er stond ben ik met ruim 400 euro naar huis gegaan en had ik heel veel kleding weg gedaan voor 2 of 3 euro. Ik ben vorige maand geweest om te kopen en kwam echt met tassen vol kleding thuis vooral zara en maison scotch en echt voor werkelijk geen geld. Ik ga nu zaterdag en zondag weer om te kopen, kan mij er echt een hele dag vermaken! Als je je spullen niet voor weinig weg wil doen weet ik niet of de ijhallen de plek is om met je spullen te gaan staan maar sowieso is dat wel moeilijk met rommelmarkten vind ik. Helemaal als het eenmaal rond 2 uur is de bezoekers een beetje afnemen je al de hele dag staat en denkt pfff nu moet ik alles weer mee naar huis sjouwen dan doe ik zelf veel dingen echt goedkoop weg. Het maakt ook nog een verschil of je in hal 1 of hal 2 staat want in hal 1 mag je 's ochtends met je auto naar binnen om je spullen op je kraam te dumpen en dat is eind van de dag ook zo, betekend dat je niet hoeft te sjouwen maar sta je in hal 2 dan moet je alles weer terug sjouwen naar je auto als je slecht verkocht hebt. Er staan ook van die bakken waar je je kleding in kan gooien voor het goede doel.



Haha ja je hebt ook wel gelijk, als ik in de middag nog niet veel heb verkocht vanwege de prijzen dan kan ik altijd nog lager gaan zitten.
Misschien scheelt het dat ik a.s. zaterdag niet op een rommelmarkt sta maar op een gewone markt waar ik de enige ben met tweedehands kleding.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers