Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fototopic! #1

<<

anoniem213

Bericht 18 Jun 2014 16:41

Re: Fototopic!

Whatever schreef:
Harrison schreef:Ik vind het ook wat betreft het decolleté een beetje gedoe om niks.


Haha echt hè, hemeltjelief! Het is een beetje inkijk, wat in de context van het midgetgolfen nog verklaarbaar is ook. En dan is het enige rare dat er inderdaad op is scherpgesteld. Wat een schaaaaaaaaaaaaande zeg, dat kan anno 2014 echt niet hoor. Oeffffffff!

Iedereen mag het raar vinden dat ik dat raar vind hoor, maar ik zou die foto dus niet raar hebben gevonden als de hele foto scherp was, maar nu snap ik gewoon niet dat je juist deze foto uitkiest om te delen, met de focus op je voorgevel. Blijkbaar ben ik daar vreemd in, ik zou hem gewoon zelf niet openbaar maken, maar als grapje tussen mijn vriend en mij houden. Ik was er echt verbaasd over. In eerste instantie zei ik niks, maar ik vond het een beetje lullig dat het leek of Exo de enige was die het vreemd vond. Dat was niet zo, ik was ook verbaasd. Maar goed, ik zei dat ik erover op zou houden en dat doe ik nu weer niet, maar dat zal ik nu wel doen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jun 2014 16:42

Re: Fototopic!

Bazinga schreef:Waarom maakt men zich zo druk om de boezem van Marin, als je mijn poesjes ook kunt bewonderen..

Ik ben zo blij dat je vandaag 2 kittens hebt gekregen. 'Als je ook mijn poesje kunt bewonderen' had echt weird geweest.

♥♥
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Jun 2014 16:46

Re: Fototopic!

Meervoud hè. PoesjeS. Ben geen viespeuk.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 16:47

Re: Fototopic!

June, ik weet wel zeker dat er meer mensen zijn die als ons denken.

Een decolleté doet me niet zo heel veel, maar nogmaals: waarom díe foto op het forum? Ik weet zeker dat de vriend van Marin veel mooiere foto's heeft gemaakt die dag. Ik vind dit een beetje aandachttrekkerig overkomen. De nadruk ligt op de boobs en ik vind dat gewoon een beetje weird. Welke reacties verwacht je dan? (Lekkere tietuhh? Mooie ogen? Geil?)

En nu ga ik er niet meer woorden aan vuil maken.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jun 2014 16:48

Re: Fototopic!

Maar je ziet toch geen tieten?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jun 2014 16:51

Re: Fototopic!

Nja ik snap Exo en June ook wel. Je ziet op zich niks geks maar juist door die focus (alleen scherpgesteld op het decolleté) is het overduidelijk dat het om de borsten gaat en niet om het lieve gezicht. Dat maakt het een beetje een aparte foto.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jun 2014 16:51

Re: Fototopic!

Bazinga schreef:Meervoud hè. PoesjeS. Ben geen viespeuk.

Ja dat zeg ik toch ook, ik ben blij dat je meervoud gebruikt :D

♥♥
<<

Anoniem130

Bericht 18 Jun 2014 16:52

Re: Fototopic!

June schreef:
Whatever schreef:
Harrison schreef:Ik vind het ook wat betreft het decolleté een beetje gedoe om niks.


Haha echt hè, hemeltjelief! Het is een beetje inkijk, wat in de context van het midgetgolfen nog verklaarbaar is ook. En dan is het enige rare dat er inderdaad op is scherpgesteld. Wat een schaaaaaaaaaaaaande zeg, dat kan anno 2014 echt niet hoor. Oeffffffff!

Iedereen mag het raar vinden dat ik dat raar vind hoor, maar ik zou die foto dus niet raar hebben gevonden als de hele foto scherp was, maar nu snap ik gewoon niet dat je juist deze foto uitkiest om te delen, met de focus op je voorgevel. Blijkbaar ben ik daar vreemd in, ik zou hem gewoon zelf niet openbaar maken, maar als grapje tussen mijn vriend en mij houden. Ik was er echt verbaasd over. In eerste instantie zei ik niks, maar ik vond het een beetje lullig dat het leek of Exo de enige was die het vreemd vond. Dat was niet zo, ik was ook verbaasd. Maar goed, ik zei dat ik erover op zou houden en dat doe ik nu weer niet, maar dat zal ik nu wel doen.


Ik snap best dat je het een tikje bijzonder vindt, maar ik kan oprecht niet begrijpen dat je dit zo pikant vindt dat je het niet openbaar zou willen hebben (of naja, in jouw geval dan wel omdat je sowieso niet heel scheutig bent met het openbaar maken van foto's, maar dan gaat het meer om dat punt dan om deze foto in het bijzonder volgens mij).

Ik vind het ook een beetje een gekke foto, maar ik snap oprecht niet dat het ZO pikant is dat er iets van gezegd moet worden.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 16:52

Re: Fototopic!

Ik zie poesjes. Harige.



Edit: reactie op Cotton. Ik was weer eens traag.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 18 Jun 2014 16:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jun 2014 16:54

Re: Fototopic!

Als ons? Exo :-D!

Ik zou die foto ook niet uitkiezen maar het is ook weer geen wereldschokkende foto die een discussie waard is. Maar laten we er over ophouden!
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jun 2014 16:55

Re: Fototopic!

Nou sorry exo maar dat is dan jouw preutse oog er op. Ik heb echt geen seconde gedacht aan geile reacties ofzo, ik vind het een doodnormale foto waar ik zelf leuk op sta. Ja dat m'n vriend scherp heeft gesteld op m'n tieten is een geintje maar vind ik echt niet zo schokkend of daardoor ongeschikt voor t forum. Als dát al too much is.. Ik vind dat persoonlijk echt zo ontzettend niet schokkend.
Dat je suggereert dat ik dat op soort reacties hoopte vind ik eigenlijk eerder raar van jou en best heel vervelend. Ik vind het echt nogal overdreven van je eigenlijk. Ik vond dit oprecht de leukste foto die van mij gemaakt was die dag.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jun 2014 16:55

Re: Fototopic!

Whatever, de foto an sich is niet pikant, maar het idee erachter. Nja never mind haha. Ieder z'n mening!

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 16:55

Re: Fototopic!

Harrison schreef:Als ons? Exo :-D!

Ik zou die foto ook niet uitkiezen maar het is ook weer geen wereldschokkende foto die een discussie waard is. Maar laten we er over ophouden!


Net als ons? Hoe moet het dan? Als wij? Ik ben tijdelijk woordblind ofzo.
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Jun 2014 16:56

Re: Fototopic!

Wie geeft er een geile reactie dan?.. Ik vind niemand echt opwindend reageren..
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jun 2014 16:56

Re: Fototopic!

Exogenesis schreef:Ik zie poesjes. Harige.



Edit: reactie op Cotton. Ik was weer eens traag.

Blegh, viespeuk! :albino:
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 16:58

Re: Fototopic!

Marin schreef:Nou sorry exo maar dat is dan jouw preutse oog er op. Ik heb echt geen seconde gedacht aan geile reacties ofzo, ik vind het een doodnormale foto waar ik zelf leuk op sta. Ja dat m'n vriend scherp heeft gesteld op m'n tieten is een geintje maar vind ik echt niet zo schokkend of daardoor ongeschikt voor t forum. Als dát al too much is.. Ik vind dat persoonlijk echt zo ontzettend niet schokkend.
Dat je suggereert dat ik dat op soort reacties hoopte vind ik eigenlijk eerder raar van jou en best heel vervelend. Ik vind het echt nogal overdreven van je eigenlijk. Ik vond dit oprecht de leukste foto die van mij gemaakt was die dag.


Oké. Nou, sorry dan. Het is niet mijn bedoeling je te beledigen. Ik vraag alleen wat je bedoeling is i.v.m. het duidelijk focussen op je borsten op die foto. En ja, ik ben best preuts als het op lichaamsdelen en sociale media aankomt, dus dat heb je goed vastgesteld. Het gaat me echt om de focus. Klaar.
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jun 2014 16:59

Re: Fototopic!

Ik zal het doorgeven aan m'n vriend exo.
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Jun 2014 17:01

Re: Fototopic!

Afbeelding

Lief hè? :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jun 2014 17:05

Re: Fototopic!

Lief!!!!! Wil direct ook poesjes!!!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 18 Jun 2014 17:10

Re: Fototopic!

Marin schreef:
Jorja schreef:Die eerste is mooi Marin!
De tweede is goed om te weten dat je vriend de foto heeft gemaakt, want hij lijkt scherp gesteld op je decolleté :smile:

Dat is ie ook. :smile:


Haha ja dacht al van hey hij is niet helemaal scherp, oh ja toch wel :D, maar van een andere fotograaf had ik het erg weird gevonden! :D
<<

anoniem213

Bericht 18 Jun 2014 17:15

Re: Fototopic!

Exogenesis schreef:
Harrison schreef:Als ons? Exo :-D!

Ik zou die foto ook niet uitkiezen maar het is ook weer geen wereldschokkende foto die een discussie waard is. Maar laten we er over ophouden!


Net als ons? Hoe moet het dan? Als wij? Ik ben tijdelijk woordblind ofzo.

Je moet de zin afmaken :D. Ik weet zeker dat er mensen zijn die denken zoals wij denken. Wij dus ;). Je bent verblind, ik begrijp het. Kan gebeuren.
<<

anoniem213

Bericht 18 Jun 2014 17:15

Re: Fototopic!

Bazinga, ik pm je even mijn adres!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Jun 2014 17:32

Re: Fototopic!

Nou jongens jeetje zeg. Ik kan er nog een beetje inkomen dat je dit ZELF niet zou plaatsen, maar om er nou zoveel van te vinden dat een ander dat doet... en dan ook nog denken dat Marin daar extra bedoelingen mee had...

Ik vond de eerste keer dat ik de foto zag, voor de heisa, dat je idd een lief gezicht had/hebt Marin! Je leek opeens vet jong daar haha. Afgezien van het decollete dan he haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem273

Bericht 18 Jun 2014 18:23

Re: Fototopic!

Marin, ik vind het een hele mooie foto. Ik vroeg me alleen af wat je aan 't doen was, midgetgolf dus. Heb me helemaal niet verbaasd over dat scherp stellen, viel me niet eens op haha.

Baz, té schattig!!
<<

Anoniem260

Bericht 18 Jun 2014 22:30

Re: Fototopic!

Jongejonge... Nouja, ieder zn mening. Marin, lekkere tieten :smile:
Bazinga, lekkere poes :P
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers