Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 15 Jun 2014 20:58

Re: Trouwen in 2014

Fijn zeg isolt, kijk je er nu nog meer naar uit?
Het gedoe met de ambtenaar zal wel los lopen, dus ik wacht het gewoon af.

Het begint een beetje stil te vallen hier, hoe is met de rest qua voorbereidingen?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 16 Jun 2014 16:00

Re: Trouwen in 2014

Ja dat is wel jammer dat het zo stil is. Veel zal wel geregeld zijn.

Ik heb net bij de kapper een afspraak gemaakt om eind volgende week eens te kijken wat ik wil. Kapper zit bij ons tegenover dus dat is wel heel erg fijn. Heerlijk dichtbij.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem129

Bericht 16 Jun 2014 17:31

Re: Trouwen in 2014

Wij zijn op het moment heel druk met de verbouwing van ons huis. Vanavond mag ik lekker naar de kapper en morgen hebben we een gesprek met de dominee. Kaarten gaan we ook bestellen en die gaat mijn zwager dam drukken. Volgende week weer een afspraak met de locatie en 2 juli mn jurk passen. We gaan dus wel door!

Leuk he dat iedereen vertellen. Bij ons wist de naaste familie het allang maar nu had mijn vriend een foto van de bevestiging van de gemeente op Facebook gezet. De reacties zijn zo leuk!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 16 Jun 2014 17:58

Re: Trouwen in 2014

Die reacties zijn het grootste deel van de lol, haha. Iedereen is zo enthousiast!

Bij ons is niet zo veel (meer) te regelen.. We moeten wel de kaarten eens gaan bestellen denk, dan kunnen die over een paar week op de post.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem148

Bericht 18 Jun 2014 07:25

Re: Trouwen in 2014

Ik trouw over ongeveer een maand maar heb nog steeds geen gastenboek, iemand een idee of wat doen jullie? Een echt gastenboek lijkt mij zo saai.
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:07

Bericht 18 Jun 2014 09:03

Re: Trouwen in 2014

Hier gaan de voorbereidingen ook goed, vriend heeft gister zijn pak uitgezocht. Het wordt helemaal op maat gemaakt en ook zijn blouse wordt helemaal aangepast met zijn initialen en de thema kleur van de bruiloft, zo mooi :love:
Vorige werk is mijn jurk binnengekomen dus die ga ik vanmiddag weer passen, even kijken of ik nog wat af moet vallen voor de afspraak met de coupeuse in augustus.
En de proefdrukken van onze kaarten komen vandaag binnen, dus hopelijk kunnen we die dan ook gaan bestellen!

Dadelion, wij willen zoiets gaan maken maar dan in een grote pot!
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jun 2014 09:07

Re: Trouwen in 2014

Dandelion schreef:Ik trouw over ongeveer een maand maar heb nog steeds geen gastenboek, iemand een idee of wat doen jullie? Een echt gastenboek lijkt mij zo saai.


Zoek eens op Pinterest op guestbook wedding en je vindt echt superveel creatieve ideeën. Van vingerafdrukken tot fotokaarten.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 18 Jun 2014 09:35

Re: Trouwen in 2014

Goede tip Marin.

Geven jullie een extra cadeautje aan de getuigen en ceremoniemeester? En wat geven jullie dan? Ik kom bij de getuigen niet verder dan een pen. En voor de ceremoniemeester wilde ik een leuke mand samenstellen. Maar misschien hebben jullie betere ideeën.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jun 2014 09:44

Re: Trouwen in 2014

Pink dat idee vind ik ook heel leuk met een olijfboom. Zou wel bij mijn stijl passen. Ik ga t onthouden!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Jun 2014 10:25

Re: Trouwen in 2014

Voor het gastenboek heb ik nog geen idee..
Zelf wil ik liever geen standaard boek, vriend wil dat op zich wel. Schiet niet op dus, haha.

Pink: Gaat lekker inderdaad lees ik! Jurk passen is altijd leuk :)

Wij krijgen morgen al de ambtenaar op bezoek, snel hoor! Ze kwam er zelf mee. Ach, ook wel weer fijn, weten we gewoon gelijk of het een beetje een leuk mens is, haha :)
Gister ook een telefoontje gekregen dat de ringen binnengekomen zijn, dus dit weekend gaan we even langs de juwelier!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 18 Jun 2014 11:27

Re: Trouwen in 2014

Meelezer met tips over een alternatief gastenboek:
Labels in een wensboom hangen, kaartjes met advies voor een goed huwelijk of sleutel tot succesvol huwelijk. Kaartjes met verschillende vragen die gasten kunnen beantwoorden, dit kan je dan bijvoorbeeld weer samen met foto's in een boek plakken. (Ik maak zulke kaartjes, pm voor info) Zoals Marin al aangeeft vind je op Pinterest ook veel, daar kom je regelmatig een boom met vingerafdrukken tegen. Of kaartjes waar je ontbrekende woorden in moet vullen die voor jou aangeven wat je van de bruiloft vond.
<<

Anoniem148

Bericht 18 Jun 2014 11:47

Re: Trouwen in 2014

Is dat wel op tijd droog, krijgen mensen dan geen vlekken in hun kleding? Vond het wel een leuk idee die vinger afdrukken.
Naar die kaartjes ben ik ook wel benieuwd...
<<

Anoniem147

Bericht 18 Jun 2014 11:51

Re: Trouwen in 2014

Via Etsy kun je ook leuke ideeën opdoen.
<<

Anoniem129

Bericht 18 Jun 2014 14:25

Re: Trouwen in 2014

Wat leuk dat takkengastenboek! Ik wil eigenlijk zelf een boek maken, wel gewoon een boek dus maar dan op een andere manier. Heb het nog niet helemaal in mijn hoofd dus hoop dat het goed komt, anders toch maar gewoon een boek;) Mijn vriend wilde niet teveel poespas, want dan moest je het ook ergens neerzetten/ophalen en dan ging misschien vervelen dacht hij:)

Wij moeten nog de teksten voor de kaarten maken. Ik vind dat zo lastig, denk dat het toch gewoon heel standaard zal worden. We moeten ook nog eens drie kaarten maken (eigenlijk vier ook nog voor de leerlingen uit mijn klas, maar die krijgen een ander kaartje). Verder begint er nu steeds meer op zijn plek te vallen. Mag ook wel want het is zo 5 september!
<<

Anoniem157

Bericht 18 Jun 2014 19:44

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben het grootste deel al allemaal geregeld. Nu alleen nog alle puntjes op de i.
Zo moeten we de bedankjes nog, maar hebben al een idee, de bloemen regelen we 2 weken voor de bruiloft. volgende week ga ik de jurk halen en die week erop naar de coupeuse. Heb al proef makeup gehad en proefkapsels. Weet al precies wat ik allemaal wil.Kaartjes hebben we vorige week de deur uitgedaan. Qua gastenboek hebben we kaartjes met onze foto erop waar mensen in het midden iets in kunnen zetten zodat wij dit in een fotoboek kunnen doen na de bruiloft.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jun 2014 20:38

Re: Trouwen in 2014

Dit wat ons "gasten boek" bedacht door een vriendin en mijn zus

Afbeelding
2014 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 18 Jun 2014 21:37

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben ook zo'n gastenboek met takjes, precies die kaartjes ook. Ik heb takken zilver gesproten en een mooie vaas gekocht.

Ik heb voor de twee ceremoniemeesters een kettig gekocht, daar heb ik dan een persoonlijke kaart bijgeschreven. Deze geven we tijdens het eten.

Volgende week is het gewoon zo ver! Ik vind het echt Heel spannend maar leuk spannend.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem129

Bericht 19 Jun 2014 14:25

Re: Trouwen in 2014

Spannend hoor Siep, komt nu wel heel dichtbij voor jullie!

Alles klaar voor de grote dag?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Jun 2014 21:44

Re: Trouwen in 2014

Nog wat kleine dingetjes, vanavond veel familie en vrienden over de vloer gehad ivm mijn verjaardag. Zo gek als iedereen zegt "tot vrijdag". Eigenlijk is alles rond. Laat het maar volgende week zijn, ben er nu ook wel klaar mee.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 19 Jun 2014 22:08

Re: Trouwen in 2014

Haha, Siep. Dat laatste wat je zegt herken ik zoooooo goed!
Zoiets had ik ook de laatste dagen, alles is klaar we zaten alleen nog maar te wachten...

En nu is het alweer een week geleden... Pfff, time flies!

Wat betreft het gastenboek. Wij hadden dus ook een echt boek met zelfgemaakte vensters.
Hierin gaan we ook nog een hoop foto's plakken van de feestavond. Dan hebben we nog een album naast het 'officiële' album dag we gaan maken met Marin haar foto's!
Kan niet wachten tot we ze allemaal hebben. Kijken nu elke dag nog wel een keertje de 'preview'-foto's door :heart:
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jun 2014 05:14

Re: Trouwen in 2014

Hoi meer ervaren bruidjes!
Morgen ga ik jurken passen en vroeg me af of jullie kunnen vertellen hoe dat precies in z'n werk gaat. Hadden jullie speciaal ondergoed en schoenen mee? Strapless bh bijvoorbeeld of Spanx. Dat laatste neem ik denk ik mee. En doe klein beetje make up op maar geen foundation zodat het niet vlekt. Haar doe ik beetje zoals ik in gedachten heb, half opgestoken.
Hoe zat het met fotos maken bij jullie?
Verder nog tips?

Oh en snirp wow bedankt voor dat compliment dat je ze elke dag bekijkt. Wat lief.. Geniet nog maar lekker.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 20 Jun 2014 05:36

Re: Trouwen in 2014

Ik kreeg daar een korset aan. Ik had gewoon normaal ondergoed aan. Schoenen kreeg ik vandaar. Ik had verder geen make-up of wat dan ook op. Haar ook niet speciaal gedaan. Ook om het feit dat ik gewoon geen kijken en niet in gedachten had daar te slagen. Foto's maken mocht gewoon. Het was erg gezellig met die vrouw in het pashokje. Hahaha

Oh ja een tip, eet en drink genoeg. Ik vond het toch best intensief dat passen. Er hingen bij ons ook heel veel lampen. Daar kreeg ik wel even last van. Maar had van te voren niet veel gegeten. (twee boterhammen voor de lunch)
10-08-2017 ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jun 2014 05:46

Re: Trouwen in 2014

Haha Snirp, dat doe ik ook :D Laat ze ook echt aan ieeeeeeedereen zien.
Ben zo benieuwd naar de rest! :love:

Ik had de laatste dagen ook zo iets van 'laat het maar zo ver zijn' en nu is het gewoon al ruim 2 weken geleden.. Zo vaag!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2014 07:10

Re: Trouwen in 2014

Siep nog 1 week :banaan:

Ik had ook mijn "gewone" ondergoed aan niks bijzonders. Ik kreeg schoenen vandaar.
Had ook niks met mijn haar of make up gedaan. Denk er wel om dat je de jurken steeds over je hoofd aantrekt.
2014 2016
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jun 2014 07:17

Re: Trouwen in 2014

De meeste bruidjes stappen vaak in hun jurk zie ik juist bij het aankleed moment. Maar misschien is dat met passen anders. Schoenen neem ik wel zelf mee ivm m'n moeilijke voeten op t moment. Wel zo netjes.
Isolt hoe zat zo'n corset? Ben ik wel eens benieuwd naar eigenlijk! Hoewel ik t liefst een jurk met open rug wil dus dan kan dat niet maar met passen misschien wel.
Bedankt voor alle tips!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers