Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blanke nagellak gezocht!

<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2014 15:39

Blanke nagellak gezocht!

Ik gebruik al jaren deze blanke nagellak, maar Essence heeft 'm niet meer in het assortiment. Het is een beetje stroperige lak, niet super shiney en maakt m`n nagels sterk en hard. Maar het fijnste is, als ik een nagel gelakt heb, is de vorige alweer droog. Dat gaat zo snel.
Afbeelding

Anyway, ik ben dus op zoek naar een goede super sneldrogende blanke nagellak die m`n nagels ook nog eens sterk maakt. Welke blanke nagellak heb jij?
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2014 15:43

Re: Blanke nagellak gezocht!

Oh en als iemand deze nog ergens weet te vinden heb ik er wel wat euro's voor over haha!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Jun 2014 15:48

Re: Blanke nagellak gezocht!

Ik gebruik altijd deze:
http://www.catrice.eu/nl/producten/nage ... -coat.html
Afbeelding

Is een hele dunne (dus niet stroperige) lak maar extreem snel droog en ik vind hem wel fijn. Ik gebruik altijd een paar laagjes zodat 'ie goed shiny is, maar als je dat niet fijn vindt kun je ook gewoon één laagje gebruiken.

♥♥
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 17 Jun 2014 16:31

Re: Blanke nagellak gezocht!

Ik gebruik de nagel verharder van Herome, die geeft ook een lichte glans en maakt dus sterk.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 17 Jun 2014 16:36

Re: Blanke nagellak gezocht!

Essie, superspul!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2014 16:54

Re: Blanke nagellak gezocht!

Oh Essie. We hebben hier een Etos met Essie, maar volgens mij heeft die alleen kleurtjes lak. Binnenkort even kijken! Kan nog een paar keer lakken met m`n lakje en dan is het over haha!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2014 20:12

Re: Blanke nagellak gezocht!

hema heeft ook goede
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2014 21:32

Re: Blanke nagellak gezocht!

Etos had alleen Essie kleurtjes, dus ik heb het besteld op Bol.com. Morgen komt het.

Samen met nog een kleurtje, :smile:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2014 21:34

Re: Blanke nagellak gezocht!

Ik dacht dat ik catrice had, maar het is ook essence, anti split variant. Wel ander flesje trouwens (vorm van catrice).
08/2018
05/2021
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2014 21:36

Re: Blanke nagellak gezocht!

Ik heb wel verschillende andere van Catrice en Essence, maar ze zijn het allemaal net niet. Veel te glanzend bijv of super dun.

Ik heb goede hoop nu haha.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers