Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor nagellak heb je nu op?

<<

Anoniem50

Bericht 05 Jun 2014 23:00

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Vind het vooral belangrijk dat de houdbaarheid goed is. Met Catrice zit ik om de dag te lakken. Ik heb echt een hekel aan onverzorgde nagels en met Catrice (en Rimmel en Essence) lijkt het binnen no time onverzorgd. Dus ik hoop dat ik vanaf morgen toch een week plezier heb van Mint Candy.

En ik weet nu dat ik elk kleurtje kan aanvragen wat ik wil, dat ze hem gewoon laten binnenkomen, maar ik iets minder frequent een lakje mag bestellen. Want het is wel 66% duurder dan een lakje van Catrice.
<<

Anoniem50

Bericht 16 Jun 2014 21:28

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Helemaal tevreden over Essie en dus na mint candy apple heb ik sinds vandaag ook Lapiz of Luxury en de laatste draag ik nu.

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 16 Jun 2014 21:42

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Fijn dat je tevreden was Marley, fijn he?! Die kleur die je nu hebt is ook tof!

ik heb zelf momenteel afgebladderde oranje nagellak op. Vrijdag had ik daaroverheen nepnagels met voetballetjes erop :smile: Iedereen was jaloers :angel:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem50

Bericht 16 Jun 2014 21:53

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Dus aankomende woensdag weer? Je moet anderen wel jaloers houden natuurlijk. :wink:

Als ik de nagels twee keer lak en daarna een coating doe, dan zit het een week. En dat is toch echt beter dan Catrice, Rimmel en Essence. En het is ook gewoon makkelijk(er) aan te brengen. Gewoon goed. Tevreden dus. :) Er moet alleen nu een nagellak-shopstop op. In het najaar mag ik pas weer een lakje kopen. Kijken of ik het ook kan waarmaken.
<<

Anoniem156

Bericht 16 Jun 2014 21:56

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Afbeelding

Staat heel mooi, vind ik, doordat m'n handen gebruind zijn.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 16 Jun 2014 22:04

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Wat een gaaf kleurtje Poubelle :D
<<

Anoniem301

Bericht 17 Jun 2014 00:16

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Marley schreef:Helemaal tevreden over Essie en dus na mint candy apple heb ik sinds vandaag ook Lapiz of Luxury en de laatste draag ik nu.

Afbeelding

Mooie kleur!
<<

Anoniem50

Bericht 17 Jun 2014 01:02

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Carrie, ik was op zoek naar een frisse/zakelijke lak en dit was wel waar ik bij uitkwam. Te donker doet het hem niet bij deze 'zomerdagen' en te licht (zoals mint-groen) vind ik voor nu teveel staan voor vrije tijd. Er is volgens mij maar weinig kleur op de mooie nagels die te 'vrije tijd' is, maar ik wilde gewoon een sollicitatie-nagellakje. Vermoed dat ik hier wel aardig netjes mee zit.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Jun 2014 06:46

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ondanks dat het wel een mooi kleurtje is, en idd niet erg schreeuwerig zou ik deze alsnog denk ik niet zo snel op doen voor een sollicitatiegesprek :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 17 Jun 2014 07:58

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Zora schreef:Ondanks dat het wel een mooi kleurtje is, en idd niet erg schreeuwerig zou ik deze alsnog denk ik niet zo snel op doen voor een sollicitatiegesprek :)

Ja wel mee eens. Voor een sollicitatie zou ik eerder voor een nude kleur kiezen, of zachtroze of licht beige of helemaal niks.

Heb je binnenkort een sollicitatiegesprek Marley?
<<

Anoniem286

Bericht 17 Jun 2014 09:17

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Afbeelding
Niet eens speciaal voor voetbal, ik vond het gewoon een erg mooie kleur :)
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 17 Jun 2014 15:31

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Super kleurtjes! Ik zou willen dat ik nagels had om te lakken. Ik bijt en ze scheuren vreselijk snel in. Geen geduld voor behandelingen enzo dus dan maar blijven mijmeren.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2014 15:33

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Blanco.

Morgen weer oranje!
<<

Anoniem50

Bericht 17 Jun 2014 15:50

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Carrie, ja dat klopt. Ik dacht dat het wel lekker fris zou ogen. Vast wel, maar niet geschikt voor zo'n gesprek dus. Moet ik even verder zoeken in mijn assortimentje, al weet ik bijna zeker dat ik niets lichts of nude heb. Nude sowieso niet, want het laatste potje heb ik moeten weggooien, omdat deze al uitgedroogd was.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Jun 2014 20:10

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

En gewoon blanke lak dan? Als je per se wil lakken, en geen lak of nude hebt, zou ik nog eerder zwart doen. Maar dan moet het wel heeeeeel netjes zitten :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2014 20:14

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

ik heb oranje nagellak op. Blijf maar lakken zo snel gaat het eraf. Iemand een tip hoe het langer blijft zitten?
Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 17 Jun 2014 20:15

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Een topcoat?

Ik heb trouwens ook oranje nagellak net opgedaan.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 17 Jun 2014 20:22

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Marley, ik heb deze nagellak van Rimmel. Helaas niet meer te krijgen maar misschien kun je iets soortgelijks vinden. Ik vind dit heel neutraal maar wel verzorgd.

Afbeelding
Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 17 Jun 2014 20:59

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Leuk kleurtje, Marley! Heb nog nooit Essie geprobeerd, als het proefdiervrij is wil ik me er ook wel aan wagen.
Edit: voor zover ik kan zien niet proefdiervrij dus dan koop ik ze ook niet.

De andere kleurtjes zijn ook leuk in dit topic.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem50

Bericht 17 Jun 2014 21:10

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Zora schreef:En gewoon blanke lak dan? Als je per se wil lakken, en geen lak of nude hebt, zou ik nog eerder zwart doen. Maar dan moet het wel heeeeeel netjes zitten :D


Mijn nagels zijn geel geworden van de aceton en verschillende kleurtjes. Zelfs met een transparant lakje met roze is het niet te doen. Wat ik nog wel kan doen is ze er gewoon voor het gesprek afknippen en snel aflakken met een coating. Niet zo vrouwelijk, maar wel netjes.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Jun 2014 21:17

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Even met citroensap bewerken Marley, dan gaat dat gelige er weer van af.
#teammaple🍁
<<

Anoniem50

Bericht 17 Jun 2014 21:19

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Urban Naked schreef:Even met citroensap bewerken Marley, dan gaat dat gelige er weer van af.


Ah, die liggen standaard in de koelkast. Thanks! Ga ik proberen!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Jun 2014 21:24

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ja ik heb het ook net gedaan! En dan voortaan eerst een basecoat aanbrengen voor je begint met lakken.
#teammaple🍁
<<

Anoniem50

Bericht 17 Jun 2014 21:28

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Urban Naked schreef:Ja ik heb het ook net gedaan! En dan voortaan eerst een basecoat aanbrengen voor je begint met lakken.


Ah, daar is de basecoat dus voor. Dat wist ik echt niet. Weer iets geleerd. Thanks. :)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 17 Jun 2014 22:11

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Zoals ook in het topic van Carrie te zien is.

Afbeelding

Nog niet netjes bijgewerkt..
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers