Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kapper?

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 16 Jun 2014 20:16

Kapper?

Vanaf wanneer ging jullie kindje naar de kapper?

R. haar haren groeien best raar. Vanaf haar kruin op haar achterhoofd groeien haar haren recht naar voren (ze vallen dus niet opzij). Ze heeft dus giga lange haren die over haar hele hoofd liggen en vervolgens voor haar ogen hangen. Aan de achterkant zit ook een kruintje waardoor haar haartjes in een puntje in haar nek groeien.

Staartjes, knipjes of alle andere dingen trekt ze momenteel uit haar haren.

Ik vraag mij af of haar haren door een bezoekje aan de kapper anders zullen gaan groeien. Als het namelijk over een paar weken weer exact hetzelfde is, dan wacht ik nog even.

Het hangt nu dus het grootste gedeelte van de dag voor haar ogen.. Een pony vind ik echt niet leuk.. En nu?
Laatst gewijzigd door Olivia op 17 Jun 2014 09:20, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Jun 2014 20:24

Re: Kapper?

Hahaha die laatste :thumbup:

Ik heb geen idee verde, ben stiekem ook wel benieuwd.
Ik heb wel eens gehoord dat t haarstructuur wat anders kon worden, wat voller ofzo. Maar Je zou denken dat een weerborstel een weerborstel is.. En dat je dus over paar weken weer met hetzelfde zit.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 16 Jun 2014 20:26

Re: Kapper?

N. was nog geen 4 maanden geloof ik, toen we met haar naar de kapper gingen. Gewoon even de puntjes eraf laten knippen zodat het wat mooier groeide. Hier is ze nu wel een aantal keren geweest. Is ook beter voor het haar om het zo nu en dan te laten knippen (puntjes). Zou dus nu ook met jou dochter naar de kapper gaan. Kan je geen scheiding erin kammen?
<<

Anoniem85

Bericht 16 Jun 2014 20:31

Re: Kapper?

Mijn zoontje gaat vanaf dat hij 11 maanden is, maar dat is anders natuurlijk, bij hem wil ik het kort.

Ik zou zelf bij jouw dochter wachten, dan de 'pony' naar achter met een beugelelastiekje, die zijn moeilijk uit te krijgen.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 16 Jun 2014 20:46

Re: Kapper?

Kruinen zullen blijven maar als t haar langer wordt zal t uiteindelijk wel zwaarder worden en opzij gaan vallen. Ik zou even de puntjes laten knippen en ik denk dat ik voor een pony zou gaan. Die haren voor de ogen lijken me niet echt prettig en handig.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 16 Jun 2014 20:51

Re: Kapper?

Er valt dus geen scheiding in haar haren. Ik kam het als het nat is wel, maar zodra het opgedroogd is valt het vrijwel direct terug.

Met beugel elastiekjes bedoel je toch gewoon die gekleurde rubber elastiekjes? Die prutst ze er ook uit...

Ik denk dat ik morgen gewoon even binnenloop bij de kapper en even om advies vraag.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Jun 2014 21:11

Re: Kapper?

Y. was 2 maanden en gaat nu elke 4 weken met papa mee. Ik ga zelf om de 6 weken, maar dat is voor hem te lang.

Ik zou in ieder geval de voorkant wat laten bijknippen of vastzetten met een elastiekje/speldje.
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 16 Jun 2014 21:22

Re: Kapper?

Bij N knip ik alleen de pony en de puntjes, vind het veel te leuk om staartjes te maken.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 16 Jun 2014 22:10

Re: Kapper?

D trok ook altijd alles uit en heeft tot een half jaar geleden een pony gehad. Niet heel mooi, maar ja altijd haar in je ogen is ook niks. F laat haar staartje wel zitten dus die hoeft geen pony haha.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem103

Bericht 16 Jun 2014 22:17

Re: Kapper?

M. haar haren groeien ook zo. Ze trok tot een paar maanden geleden ook altijd alles uit haar haar maar ik heb het nog nooit laten knippen. Ze had er zelf weinig last van dat het voor haar ogen hing en ik wilde het ook graag lang laten groeien. Het valt nu nogsteeds niet echt naar achteren maar als ik het nat maak en naar achteren kam kan ik wel leuke staartjes en vlechtjes maken.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 16 Jun 2014 22:48

Re: Kapper?

Wij hebben een thuiskapster en iedere 6 weken kijkt ze even naar L. dr haartjes. Ze heeft een jaar geleden een paar puntjes geknipt. Verder nog niet. Komt ook omdat L. flinke pijpenkrullen heeft. Ik zou even langs de kapper gaan en advies vragen. Zij weten vaak wel hoe en wat!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Jun 2014 23:09

Re: Kapper?

Hij ging voor het eerst naar de kapper toen hij een maand of 16 was dacht ik, zijn haar groeide niet snel dus was eerder nog niet nodig. Hij is nu 2 keer geweest.
Ik zou inderdaad ook gewoon even bij de kapper naar binnen lopen en kijken wat hun adviseren.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 16 Jun 2014 23:16

Re: Kapper?

N. heeft dit ook een tijd gehad zo voor haar ogen. Wilde absoluut geen pony laten knippen. Ik heb dus veel met speldjes gewerkt, blijven herhalen dat ze ze beter kon laten zitten. Ook van bovenaf een paar plukken naar achteren invlechten en achterop een klein elastiekje erin hielp vaak wel, omdat ze daar niet makkelijk bij kon. Als je het tot een normale lengte wil laten groeien zou ik het niet laten knippen maar er echt even 'doorheen' gaan.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Jun 2014 07:53

Re: Kapper?

L is nog nooit geweest, ik durf niet, haha

Maar ik vind z'n ondeugende krulletjes ook nog veel te mooi
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem123

Bericht 17 Jun 2014 08:09

Re: Kapper?

S ging al snel, naja wat is snel haha, naar de kapper. Hij was 1,5 jaar zo ongeveer. Daarvoor kon ik nog wat puntjes bijknippen. Maar ik houd niet van wat langer haar bij jongens dus er moesten wel stekels geknipt worden en dat kon/kan ik niet zelf.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Jun 2014 10:08

Re: Kapper?

Bedankt voor de reacties! Ik twijfel nog even lekker verder..
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 17 Jun 2014 12:48

Re: Kapper?

E heeft trouwens ook een periode gehad dat ze de speldjes eruit trok. Hier hielp t om haar af te leiden, of om er 1 in te doen, en vervolgens te doen alsof je er nog 1 in doet die ze dan meteen van je krijgt, en ze daardoor de andere in de haren vergeet
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Jun 2014 13:39

Re: Kapper?

Ik heb toch een klein stukje bij laten knippen.. Zit het de vakantie een beetje netjes. Het loopt nu iets schuiner weg waardoor het niet in haar ogen hangt. We blijven proberen met de staartjes en knipjes.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers