Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje (Samsung s5)

<<

Whoops

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:40

Bericht 17 Jun 2014 10:17

Vraagje (Samsung s5)

Hoi allemaal,

Ik had nog een vraagje ik hoop dat iemand het antwoord erop weet. Ik heb een samsung s5.
Ik was gisteren een beetje aan het rondkijken in mijn telefoon (pas nieuw)
Toen ging ik naar standaardapplicaties en daar heb ik per ongeluk wat gewist.
Ik heb bovenaan standaard instellen: start> Touchwiz- start. Daar onder berichten> berichten.

Daaronder heb je dan standaard instellingen wissen.
Daaronder staat dan TouchWiz- start ( kun je dus wissen)
En daar onderstaat E-mail (kun je ook wissen)
Maar daar onder had ik volgens mij google Chrome staan en die heb ik dus per ongeluk gewist.

Is dit erg? Ik heb gekeken of ik dit terug kon zetten maar helaas heb ik die optie niet gevonden. Is deze optie wel mogelijk? Ik weet niet of het veder erg is of dat ik hier misschien later problemen mee kan ondervinden? Voor alsnog werkt de telefoon gewoon nog goed.

Maar toch was ik benieuwd of ik het wissen kon herstellen. En of ik hier dus problemen mee kan krijgen doordat ik per ongeluk op wissen heb gedrukt.
Ieder geval bedankt voor het lezen! En als iemand het weet laat je horen ;-)
<<

Anoniem193

Bericht 17 Jun 2014 10:21

Re: Vraagje (Samsung s5)

Geen probleem.
Je hebt alleen de standaard instellingen gewist van de programma's. Dus bijvoorbeeld bij chrome dat er elke keer een nieuw tabblad wordt geopend als je op een linkje klikt of dat hij dat juist in hetzelfde venster doet.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2014 10:21

Re: Vraagje (Samsung s5)

Heb je al in je app Tray gekeken? In principe als je iets van je home screen verwijderd, verwijder je alleen de sneltoets. Dus de echte app moet nog in je app Tray staan, dat icoontje onderaan in t midden. En anders opnieuw downloaden, Chrome is gratis.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 17 Jun 2014 10:23

Re: Vraagje (Samsung s5)

Als ik op het icoontje 'apps' klik dan vind ik GC daar terug! Gebruik het overigens nooit en heb het verder ook niet op mijn toestel staan. Kan dus geen kwaad.

Veel plezier van je nieuwe telefoon! (Wil 'm ook zoooo graag, maar moet nog een jaar met de s4 doen).
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Whoops

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:40

Bericht 17 Jun 2014 10:52

Re: Vraagje (Samsung s5)

Dankjewel allemaal!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers