Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De grootste hotels ter wereld

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jun 2014 10:09

De grootste hotels ter wereld

Afbeelding

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/beste ... eld__.html

Misschien leuk om nog eens naartoe te gaan? :)
Of is er misschien al iemand geweest?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Jun 2014 12:09

Re: De grootste hotels ter wereld

Ik heb 2 nachten in het MGM gelogeerd, inderdaad belachelijk groot. Van de ene ingang naar de andere kon je rustig 20 minuten over doen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 03 Jun 2014 13:42

Re: De grootste hotels ter wereld

Oh nee dat soort dingen trekken mij ook totaal niet, als vakantie dan hè.
<<

Anoniem74

Bericht 03 Jun 2014 13:52

Re: De grootste hotels ter wereld

Wij waren kleine 2 wkn geleden in Las Vegas, en hebben veel hotels gezien en ook enkele bezocht. Wij zaten zeker niet in de grootste, maar alsnog veel lopen lopen lopen. Zou er echt geen week kunnen zitten.
<<

Anoniem287

Bericht 03 Jun 2014 19:46

Re: De grootste hotels ter wereld

Jaaa ik heb in die piramide geslapen in Las Vegas! :D Was echt wel heel gaaf, net alsof je in een film liep!
<<

Anoniem147

Bericht 03 Jun 2014 19:46

Re: De grootste hotels ter wereld

Lijkt mij echt een hel.

Vind het trouwens in tv series/films wel altijd tof :D
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 03 Jun 2014 19:51

Re: De grootste hotels ter wereld

Vreselijk die massa.. zie het al voor me hoe dat gaat bij het ontbijt enz..
2019
2022
<<

Anoniem287

Bericht 03 Jun 2014 19:52

Re: De grootste hotels ter wereld

Meer dan 1 nacht had ik er trouwens niet willen slapen hoor, 1 avondje LV was genoeg haha.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 03 Jun 2014 22:28

Re: De grootste hotels ter wereld

Lijkt me wel een leuke ervaring om 1-2 nachten in zo'n mega hotel te slapen! Ben wel benieuwd hoe dat zal zijn.. Maar denk dat je er ook aardig wat voor moet betalen?
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 04 Jun 2014 11:24

Re: De grootste hotels ter wereld

Tsja of het nou echt een ervaring is, dat vond ik niet. De hotelkamer blijft een hotelkamer, alleen je doet er wat langer over om bij de uitgang te komen haha. Prijs viel overigens reuze mee, zijn vaak goede aanbiedingen te vinden.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Jun 2014 12:44

Re: De grootste hotels ter wereld

Oh dit lijkt me echt hels. :thumbdown:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem205

Bericht 05 Jun 2014 19:08

Re: De grootste hotels ter wereld

Ik zat ook in die piramide in Vegas! Super leuk! En ja, groot, maar alles is groot in Vegas. Je merkt het gewoon bijna niet!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 09 Jun 2014 22:06

Re: De grootste hotels ter wereld

Wij zijn in het Wynn Encore geweest voor 1 nachtje. Heerlijk geslapen daar en hadden ook een mooi uitzicht over Las Vegas. We zijn 2 dagen in Las Vegas geweest. De andere nacht hebben we in Treasure Island geslapen, echt een typisch Las Vegas hotel. Leuk om eens mee gemaakt te hebben.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 16 Jun 2014 03:02

Re: De grootste hotels ter wereld

Ik ben net terug van een rondreis door Amerika en heb de 1e en de laatste nacht in Las Vegas in een hotel geslapen. De 1e nacht in het Riviera en de laatste nacht in Circus Circus. Volgens mij niet de grootste hotels op The Strip, maar alsnog behoorlijk groot. Van beide hotels vond ik Circus Circus het prettigst. Het is dat we een overnachtingsplaats nodig hadden en het was ook best leuk om het mee te maken maar mij maak je niet blij met dat massale gebeuren. Complete winkelstraten in het hotel, loopbanden als de gang aan de lange kant wordt, grote ongezellige restauranthallen.. echte toeristenfabrieken.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Jun 2014 09:28

Re: De grootste hotels ter wereld

Ik heb een tijd terug 2 nachten in het luxor geslapen, echt een mooi hotel, wij sliepen ook in de piramide (er zijn nog torens bij waar je ook in kunt slapen). Ik wil er graag weer naar terug, wel grappig om te lezen dat het 1 van de grootste hotels is dat wist ik niet.
<<

Elsje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 154

Geregistreerd: 27 Sep 2013 21:29

Bericht 16 Jun 2014 21:50

Re: De grootste hotels ter wereld

A.s. zondag en maandag slapen wij in MGM en halverwege juli in Circus Circus.
Ik ben erg benieuwd hoe wij dit ervaren.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lexi